Waar erger je je aan? #15

Zo irritant als mensen vaak je naam gebruiken in een een-op-eengesprek. Waarom zou je dat doen? Er nemen geen andere mensen deel aan het gesprek dus ik snap zelf ook wel dat je het tegen mij hebt. Ik vind het belerend overkomen.

21 likes

Dus omdat mannen het slecht doen mogen de vrouwen niet gehuldigd worden… Ik heb al niks met die club en dit maakt het er niet beter op.

19 likes

Zeker allen mannen in de directie

Pure onzin.

2 likes

Jeeeeeezus wat zijn voetballers en mannen toch achterlijk

2 likes

Hahaha dit had ik gister gepost. Ik maakte de foto voor de gein en hij bleek vet leuk (vind ik zelf dan)

3 likes

Nee niet eens omdat de mannen het slecht doen maar:

Dat slaat toch nergens op?!!!

5 likes

Dit is wat de supportersclub zegt toch, het bestuurd vindt dat het niet het moment is omdat o.a. de mannen niet zo lekker gaan

Ja inderdaad, hoe kunnen zo’n stelletje idioten dit bedenken. Een duidelijk signaal dat ze vrouwenvoetbal ondergeschikt vinden.

nou wat mij betreft allebei kulredenen, wat een ellende weer

6 likes

Dat sowieso! Zoals gezegd heb ik echt niks met die club, maar ik ben hier gewoon echt wel een beetje boos over. Geeft maar weer eens aan hoe minachtend ze over vrouwen(voetbal) denken

5 likes

Stel zielige mannetjes bahbah

6 likes

sowieso die overdreven open mond. ik hoef je keelamandelen en je ongepoetste tong niet te zien.

2 likes

Maar dit komt nog steeds van marylin monroe toch dat mensen die pose nadoen?

Fergie is iig fan

Ja en laat mensen vooral lekker op de foto staan hoe zij dat leuk/prettig vinden

4 likes

Ik moest laatst pasfoto’s laten maken en die man stond erop dat ik 1 “gewone” foto liet maken (dat bood hij gratis aan). Ik zei meerdere malen nee dankje maar heb me toch laten overhalen. Ik moest op die kruk zitten met beide benen aan 1 kant en dan ook ongeveer op die manier lachen. Bah laat me met rust. Heb die foto dus ook niet meer uit de envelop gehaald :sweat_smile:

ik moet al uren (eigenlijk al sinds gisteren lol) beginnen aan een bepaalde taak maar elke fucking keer als ik er voor ga zitten lukt het gewoon niet. Ondertussen heb ik 20 vlechtjes in mijn haar gemaakt, 5 duolingo lessen gedaan, al mn openstaande topics gelezen, alle haren van mn hond van de openbare hal vloer geplukt (??), uitgebreid gekeken welke airfryer ik wil… het is geen moeilijke taak, het kost niet veel tijd, ik kan me er gewoon niet toe zetten. En in plaats van te beginnen zeur ik erover op het forum en voel ik me extra nutteloos en lui

21 likes

Go go go! Dan ben je er vanaf en kan je weer verder chillen

1 like

Doe het nu

3 likes

haha ja dit zeg ik ook elke 10 minuten tegen mezelf? als het zo makkelijk was :smiling_face_with_tear: ik heb nu wel min of meer 1 stap richting het doen van de taak gezet dus we zijn al verder dan 10 minuten geleden

5 likes

Er is een of ander rioleringsonderhoudsbedrijf dat hier af en toe aan de deur komt en dan een heel vaag verhaal houdt waardoor het een beetje ambigu is of ze nou van de gemeente zijn of een commercieel bedrijf. Zo irritant. Net deed ik open en ik zei ‘ik heb geen tijd’ en hij zegt ‘maar het is belangrijk’. En dan vragen of we wel eens last hebben van stinkend water, water dat slecht wegloopt of omhoog komt etc. Maar dat lijkt me best logisch met een wat ouder huis en is ook altijd makkelijk op te lossen. Ze hebben ook geen logo ofzo op hun jasje, had eigenlijk moeten vragen waar hij van was maar ik wilde ook niet meer praten. Volgens mij willen ze een soort onderhoudsabonnement aansmeren, echt een rare manier van verkopen.

1 like