Waar erger je je aan? #15

Kut woningbouw
We hebben last van mieren en ze komen waarschijnlijk uit de afvoer (was bij de buurvrouw ook) en dat moet dichtgemaakt worden. Maar daar hebben ze een afdekplaat voor gezet, om die witte plint er voor te zetten en aan de muur vast te kitten.
Maar ze komen niet om dat te fixen want mieren zijn een huurdersprobleem maar 't feit dat zij dit zo dom gemaakt hebben en we het nu niet op kunnen lossen :fu:

Ja Netflix is echt campagne aan het houden met hun dreigingen dat je niet je abo kan delen. Zag gisteren ook weer een nieuwsbericht. Ik heb me er niet in verdiept, maar het lijkt me eigenlijk stug dat ze dat mogen doen? Ja, je mag best het aantal schermen beperken, maar geoblocking mag helemaal niet ivm EU wetgeving en ik vraag me af hoe ze dit voor zich zien.

Of dat ze hopen dat ze met dreigementen alsnog een paar abo’tjes erbij krijgen. Ipv werken aan content en geluidskwaliteit etc.

7 likes

Volgens mij is t zo dat je 1 keer per maand moet inloggen op je hoofdadres. Dus een vakantie maakt dan niet uit

4 likes

Maar als je een account deelt, dan gebeurt dat toch sowieso wel? En zelfs 1 x per maand inloggen vind ik veel, ik ben ook wel eens ruim 3 maanden in het buitenland geweest.

2 likes

Dat er altijd zo weinig vrouwen wc’s in stadions zijn…

Mannen kunnen allemaal zo doorlopen en bij de vrouwen staat weer een mega rij

5 likes

Bij FC Volendam moest je jaren geleden als vrouw in het uitvak onder begeleiding van een steward naar het thuisvak lopen, bij Almere kregen we alleen een plaspaal aangeboden en bij Telstar stond in het uitvak letterlijk een MUUR waar je het maar uit moest zoeken :thumbsdown:

4 likes

Was toch vorig jaar opgenomen? Ok toen hadden ze ook ruzie, maar zal wel een contractdingetje geweest zijn

Wat is dat ook altijd met mannen en The Beatles? En Bob Dylan.

8 likes

En is het gelukt? :smile:

3 likes

Ik heb vanavond achteloos een clip in de helft van mn haar gestoken en het zit echt PRECIES goed. Ik weet nu al dat ik dit morgenvroeg ga proberen te doen en het weer niet lukt.

10 likes

Ik kon vandaag uitslapen maar werd al om 5 uur wakker van de vogels. En ik ben gisteren met mn oordoppen in gaan slapen dus ik wilde ze terug in doen tegen het geluid van de vogels, maar ik ben mn oordoppen nu kwijt. Straks maar mn beddengoed binnenstebuiten keren

Dat ik doorgelekt ben

3 likes

Ja uiteindelijk om 18u toen ik nog een half uur de tijd had :joy::sweat_smile:

1 like

Er zijn niet zo heel veel goede (desem)bakkers in de stad. Eigenlijk maar één en nu gaat die ook nog eens stoppen. Ze zoeken wel een opvolger maar daar zal wel een keten voor in de plaats komen waar al 15 filialen van zijn. Zo jammer! Ik wil gewoon lekker brood ipv halffabrikaat

1 like

Oh dat is wel zuur ja, maar coolblue heeft daar natuurlijk schijt aan. En wat is dat ook met mannen die altijd een zo groot mogelijke tv moeten hebben. Oh oops je zei duur. Ik zag op 1 of andere manier direct een heel grote tv voor me :joy:

1 like

Ugh, zo herkenbaar.

2 likes

Ook na je garantie heb je recht op gratis reparatie als het product veel eerder dan verwacht buiten jouw schuld problemen heeft.
Zeker als de tv nog maar 3 jaar oud is.
Consumentenbond staan veel artikelen over dit probleem.

6 likes

Ik heb dit met een droger gehad, maand na verlopen twee jaar kapot, na heel veel gemail met Coolblue (kreeg steeds iemand hoger in de pikorde onder de mail) kwamen ze wel met een oplossing, dat ze op hun kosten een reparateur zouden sturen, maar als het probleem niet ter plekke op te lossen was, dan waren de kosten alsnog voor mij; maar inmiddels had ik toen een lokale monteur die voor onze oude diepvries kwam al laten kijken en die zei: slecht model uitgezocht, niet laten repareren, gaat snel weer stuk, zoek maar een nieuwe bij mij uit en ik kom de komende tien jaar als er wat mee is. En makkelijk te overtuigen als ik ben heb ik toen Coolblue gezegd dat ik het zelf wel regelde.

21 likes

Ik houd van dit soort mensen. Ik heb nu ook apparatuur van een lokale winkel en de service is echt top. (zat er al in).

6 likes

Inderdaad, als je het geld hebt is een lokale winkel in mijn ervaring zoveel beter qua service op de lange termijn. In aanschaf vaak wel duurder dus ik heb zelf helaas die keuze niet kunnen maken. Maar als ik zie welke service mijn (wat oudere) familieleden krijgen van hun lokale winkel is dat de meerprijs zo waard (en die familieleden hebben het geld om duurdere aanschaf te kunnen veroorloven).

4 likes