Formule 1, dit weekend weer, in mijn omgeving gaat het alleen maar erover.
Ik snap de hype niet om te kijken naar ‘volwassen mannen die rondjes rijden’ (wijze woorden van mijn tante).
Formule 1, dit weekend weer, in mijn omgeving gaat het alleen maar erover.
Ik snap de hype niet om te kijken naar ‘volwassen mannen die rondjes rijden’ (wijze woorden van mijn tante).
Wow
Ieder zn ding, maar snap nooit zo goed wat ‘volwassenen mannen die rondjes rijden’ anders maakt dan ‘volwassenen mannen die achter een bal aanrennen’, ‘volwassenen mannen die een bal overslaan’ of ‘volwassenen mannen die achter elkaar aan fietsen’
En? Iets gevonden in de media?
Is dat niet dat “exploding head syndroom”? Dan schiet je wakker van een harde knal die er eigenlijk niet is…
Nee ik was al 20 minuten daarvoor wakker door iets anders. Maar zou wel kunnen dat ik het harder heb ervaren dan t eigenlijk was ![]()
Schoonspringen is ook maar van een plank springen ![]()
Ondertussen deze totale badass atlete:
Misschien staat het hier op?
Hahaha ik ga stuk om die redenen ![]()
Ik weet niet waar je woont, maar zie nu een nieuwsbericht waarin ook iemand wakker werd van een harde knal vannacht.
Ik ook. Ter plekke en dan in de auto nog een keer
Niet toevallig met creditcard betaald? Dan kan het nl zijn dat het nog binnen die verzekering valt.
Ik vind het zo irritant dat de iphone weerapp steeds zegt dat het 27 graden gaat worden op een bepaalde dag en dat het twee dagen later opeens op die dag 18 graden en bewolkt wordt?? Ik verheug met telkens op helemaal fucking niks.
Hij moest lachen, stuurde het gelijk door en vroeg of ik met ze had overlegd. Hij herkent het wel.
@grace Ik sowieso ook, maar deze feedback is in zijn lijn van werk erg mild. Zijn rapport was erg positief, dus als dit je enige feedback is mag je blij zijn haha.
Dit!! Ik heb binnenkort een bruiloft en de temperaturen schommelen zo steeds dat ik ook niet goed weet wat ik aan moet op die dag en heb ook geen zin (of tijd) om 3 verschillende outfits te regelen
Nee ik heb niets gehoord, maar had ook slaapmedicatie gehad dus lag in coma ![]()
Ik weet dat je dit vast niet wil horen want saai bla bla maar naast dat het heel zwaar is (die mannen zijn echt topatleten) vereist het ook nog eens heel veel techniek. Ik vond er eerst ook echt geen reet aan en wil niemand dwingen het te gaan kijken maar it grows on you ![]()
1x mooi weer en die schijt muggen zijn er weer hoor.