Waar erger je je aan? #15

Volgens mij viel het bij ons wel mee qua prijsverschil bij aanschaf. Maar vond het ook wel mooi dat ie zei: waarom heb je deze droger gekozen (de oude die stuk was)? Ik: ja weet ik veel, beste keuze bij Coolblue ofzo? :joy::woozy_face: Blijkbaar had dat ding maar twee filters waar je bij kan ipv drie en die gingen aaaaltijd eerder kapot en dan kun je hem als consument zelf meestal niet repareren, dus was echt een hele slechte keuze voor de koper, maar wel een goede keuze voor Coolblue dus. :crazy_face: Werd me even goed de les gelezen.

6 likes

Dat er in de media zo vaak gesproken word over dat therapie best leuk is en dat je het iedereen aan kan raden.

5 likes

Oprechte vraag: waarom vind je dat erg? Kan me er wel wat bij voorstellen maar ben benieuwd naar jouw gedachten.

1 like

Die therapie gaat vast over narcisme :joy:

2 likes

Iemand zou “rond etenstijd” hier wat ophalen. Wat een kut begrip. Mijn etenstijd is half 6 6 uur maar voor t zelfde geld is die van haar 8 uur :joy: ik wil lekker comfy m’n pyjama aan doen verdorie

Edit: pyjama is aan hoor

1 like

Denk dat ik 't ook maar gewoon ga doen, heb zo’n voorgevoel dat ze toch niet komt

4 likes

Welke heb je nu?

Die van mij toevallig ook gekocht via coolblue heeft het deze week begeven

1 like

Dat er pas 1 aflevering van the kardashians op disney staat :rage: ik wilde het in 1 avond er doorheen knallen

6 likes

Er zijn te veel kledingstukken met polyester en/of viscose. Ik wil meer katoen.

15 likes

Ik wou eigenlijk morgen naar Aken, maar we hebben voor de auto zo een sticker nodig en dat lijkt overal een paar dagen te duren ? Wat een nonsens, laat me dat gewoon in een winkel kopen. We hebben een welbekende elektrische auto die niemand zou verwarren met wat anders dus wat een bureaucratisch gelul.

We hebben er wel 1 voor Parijs maar die geldt dan natuurlijk weer niet.

2 likes

Je kan zo een sticker ook in Duitsland zelf halen! Wij hebben het een keer bij een soort quick fit achtig bedrijf gekocht.

4 likes

O echt? Ik kon het zo snel niet vinden, maar ga even verder googelen.

2 likes

je kunt ze bij de betere garages in duitsland ter plekke laten maken, je hoeft alleen je kentekenbewijs te laten zien. moet je even zoeken op tüv geprüfte werkstatt en dan zie je waar ze het doen!

8 likes

Voor je Aken inrijdt vanaf Vaals is er ook een p+r met een bus die naar het centrum gaat. Dat is voor de milieuzone.

4 likes

Als ik Google zie ik ook dat je het bij van die gwk travelex punten kan krijgen in Nederland. Mijn fout ook dat ik tegen mijn vriend zei of hij het even kon opzoeken met de woorden: ‘Kan je dit niet ergens ter plekke kopen? *Zoals bij de ANWB bijvoorbeeld *’

Wat hij heeft geïnterpreteerd door alleen bij de ANWB te kijken :clown_face:

12 likes

Wat is er mis met viscose?

3 likes

Geen idee, ik vind het persoonlijk geen fijne stof. Sowieso beter dan polyester maar toch heb ik een voorkeur voor katoen. Dus heb het liefst zo min mogelijk in mijn kast

1 like

Dat het krimpt na het wassen en je het moet strijken! Verder is het wel een fijne stof om te dragen vind ik.

5 likes

Wij hebben het bij de Dekra in duitsland voor €5 geregeld.

1 like

Online winkels die vinden dat ik geen recht heb om een product te retouren.

1 like