Aan mensen die katten stom vinden. ![]()
@Clancy ja gisternacht de hele tijd er 1 om me heen gehad. Zoān 1 waar je het licht voor moet aandoen en overal kijken waar die ineens is omdat ie anders de hele nacht om je hoofd blijft doorzoemen
Aan mensen die katten stom vinden. ![]()
@Clancy ja gisternacht de hele tijd er 1 om me heen gehad. Zoān 1 waar je het licht voor moet aandoen en overal kijken waar die ineens is omdat ie anders de hele nacht om je hoofd blijft doorzoemen
Ik sta met het zweet op mijn knal rode voorhoofd planten in de tuin in te graven in een hemdje en mijn vriend die vraagt: moet ik een jas aan? Kan zo slecht tegen die vraag maar helemaal in deze setting. Heb hem aangekeken met een blik die genoeg zei geloof ik. Zoek het even lekker zelf uit.
Ig posts die beginnen met: āthe news is out!!!ā¦ā en dan iets heel onboeiends
Haha, ik heb dat ook met een youtuber die bij al haar filmpjes heeft staan āGaat om 11:00 uur in premiereā en ze heeft helemaal niet zo veel volgers. Maak jezelf niet interessanter dan je bent ![]()
Ik ben boos op de nieuwe Fanta. Er is weer zoān nieuwe smaak en dan zijn er dus 3 verschillende smaken die er precies hetzelfde uitzien. Wat heb je daar nou aan. Ik vond deze wel lekker maar ik kan hem dus niet opnieuw kopen of met andere mensen bespreken.
De kleur is wel mooi.
Mijn schoonzusje doet dat in real life. āOh en we hebben nog een leuk nieuwtjeā¦ālange pauze en tromgeroffel (en dan houd ik mān hart al vast) ⦠āwe hebben ook een vakantie naar BelgiĆ« geboektā. Zeg dat dan gewoon man
āeindelijk mag ik het met jullie delenā¦!!!ā
En dan van ja ik ben ambassadeur van vliegenmepper.nl ofzo ![]()
alle universiteiten/bibliotheken zijn vandaag dicht behalve de business school dus daar zit ik nu maar
maar voel me zo niet thuis tussen alle finance bros ![]()
![]()
![]()
Dat ik nu al ben begonnen met zomerkleding zoeken/kopen - normaal altijd te laat - maar ik kan echt totaaaaaaal niet slagen.
Echt iemand leer mij zomerkleding vinden/kopen/stylen.
Ik vind het sowieso zo dom dat ze de smaken bewust onmogelijk maken om te raden. Dan is het niet perzik, nee het is perzik met biet. Of granaatappel en tomaat ofzo. Ze voegen dan 0,01% groentesap toe zodat niemand de smaak raadt. Thanks Fanta
Waarom lukt het niet? En naar wat ben je op zoek?
Het meeste vind ik gewoon niet mooi en niet tijdloos genoeg. Zie zoveel boho, ruches, drukke prints⦠Wil het liefst gewoon een paar mooie shorts/linnen broeken/pantalons die met allemaal mooie (basic) tops te combineren zijn. Maar ik zie het niet. Ja, bij andere, maar ik kan het voor mezelf blijkbaar niet shoppen.
Qua jurken vind ik bijvoorbeeld maxi/midi lengte met mouwen het mooiste, maar daar heb ik op vakantie met 33 graden weer niks aan.
En zo kan ik nog wel even doorgaan ![]()
Qua broek denk ik dan hier aan
Ben momenteel heel erg fan van Massimo Dutti, mooie lijnen, niet te veel tralalala en linnen sets doe ik bij Uniqlo of H&M
Getoeter voor die flapdrol van een Erdogan.
Mijn hele straat staat vol ronkende toeterende autoās
Overal en nergens. Moet echt gerichter shoppen maar ben er gewoon niet goed in, in zomerkleding ![]()
@kali @Daelyss dankjewel! Massimo Dutti ken ik wel, maar kijk er eigenlijk nooit. Goede tip dus!
Oh, dat was hier ook, maar ik dacht dat er een bruiloft was.
Als iemand je tikkie niet betaald, 50 euro ![]()
![]()
Waarom kan ik nergens in een fysieke winkel een matrashoesbeschermer kopen godsamme. Of ik moet dan weer naar ikea. Heb de andere keren verhuizen lang niet zo stressvol ervaren. Ik heb er nu elke keer buikpijn van.
Ik kan tegenwoordig echt niet uitslapen en vroeg slapen lukt me ook niet en nu duren de dagen zooooo lang. En heb ook weinig zin om dingen te ondernemen en met al die vrije dagen verveel ik me echt dood. Ik geloof het eigenlijk wel weer voor vandaag maar het is nog niet eens middag pff. Wel echt een luxeprobleem maar toch irritant