Waar erger je je aan? #15

Daar heb ik eigenlijk helemaal geen last van, krimpen of moeten strijken.

@Koffiekopje ja polyester :face_vomiting: maar ik vind viscose eigenlijk wel net zo fijn als katoen omdat het ook een organische oorsprong heeft en het valt vaak wel mooi soepel.

3 likes

Ik ben gister in Aken geweest en kwam hier ook lastminute achter. Heb geparkeerd op P+R westfriedhof aan de rand waar je geen sticker nodig hebt en dan gaat er elke 5 minuten een bus naar het centrum in max 10 min voor 5 euro totaal. Vond ik de makkelijkste oplossing

5 likes

Mijn vriend krijgt serieus net feedback terug via werk en ik voel me zo ontzettend gehoord nu in deze kwestie (en ook op andere momenten).

Samenvatting

He sometimes does not listen to the question, but makes his own interpretation and jumps to conclusions. We gave him the feedback to listen carefully and analyse and overthink the question before giving an answer.

:clap: voor degene die dit heeft geanalyseerd.

61 likes

Ik ook niet, vind het juist ideaal. Kreukt niet en je hangt het zo weer in de kast. Plus het valt lekker soepel en vloelt lekker luchtig.

3 likes

Ik heb ook het idee dat de kwaliteit van viscose best kan verschillen. Ik heb wat dunnere kledingstukken die ik echt wel moet strijken, maar veel ook niet. Ik hang het altijd rechtstreeks aan een hanger nadat ik het even hard uitklop en gebruik wasverzachter.

Ik heb ook jurkjes die niet volledig kunnen hangen en die kreuken dan aan de onderkant, maar als ik ze in de badkamer ophang tijdens het douchen is dat er zo weer uit.

2 likes

Dat ik om 03.51 klaarwakker ben en ook nog eens dat stomme nummer 'Engelbewaarder ’ in m’n hoofd heb zitten. :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Hier nog eentje klaarwakker…

Ik ook! Maar ik werd wakker van (wat ik denk) een bomexplosie en nu kan ik niet meer slapen

3 likes

Mn buren die net kneiterhard saturday night draaien, idioten.

1 like

Formule 1, dit weekend weer, in mijn omgeving gaat het alleen maar erover.

Ik snap de hype niet om te kijken naar ‘volwassen mannen die rondjes rijden’ (wijze woorden van mijn tante).

8 likes

Wow

1 like

Ieder zn ding, maar snap nooit zo goed wat ‘volwassenen mannen die rondjes rijden’ anders maakt dan ‘volwassenen mannen die achter een bal aanrennen’, ‘volwassenen mannen die een bal overslaan’ of ‘volwassenen mannen die achter elkaar aan fietsen’

13 likes

En? Iets gevonden in de media?

Neee!! @GEEZ en @Oprah hebben jullie die knal gehoord vannacht?

2 likes

Is dat niet dat “exploding head syndroom”? Dan schiet je wakker van een harde knal die er eigenlijk niet is…

2 likes

Nee ik was al 20 minuten daarvoor wakker door iets anders. Maar zou wel kunnen dat ik het harder heb ervaren dan t eigenlijk was :joy:

1 like

Schoonspringen is ook maar van een plank springen :woman_shrugging:

Ondertussen deze totale badass atlete:

5 likes

Misschien staat het hier op?

4 likes

:angry:

18 likes

Hahaha ik ga stuk om die redenen :joy:

1 like