Bij de Jysk of Leen Bakker ook niet? Zij hebben volgens mij wel een uitgebreid matras assortiment.
Zelfs action heeft hier matrasbeschermers
Iemand zei het laatst al ergens. Maar Duitsers pratwn echt overal alleen maar Duits. Ik antwoorde nog in het Engels maar dat verstonden ze niet. Daarna had ik zoiets, waarom ging ik eigenlijk over naar het Engels.
Hema?
Je hebt ook zonnebrand poeder maar geen ervaring mee.
ik vind dit ook klinken als Uniqlo!
Ja zo irritant en pijnlijk is dat! Heb wel eens zonnebrandspray voor m’n haar gebruikt maar echt prettig is dat niet, wordt idd vet/glimmend. Dat boeide mij nooit zoveel omdat ik als ik het gebruikte vaak aan een meer/zwembad lag en ik dan toch ging zwemmen en mijn haar er al niet uitzag haha.
Vind het voor op een terras ofzo geen geschikt spul. Bovendien moet je er echt goed naar zoeken en dan ook nog kijken of er wel factor in zit, soms is het ook alleen een beschermd-tegen-uitdrogen spray.
Ik ben maar gezwicht en heb een hoed. Met een pet ben ik net een McDonald’s medewerker dus dit ziet er tenminste ook nog leuk uit haha. Vind het wel belangrijk om m’n scheiding te bedekken want als die jaar in jaar uit een aantal keer verbrandt in de zomer vind ik niet prettig.
Wat ik wel eens jammer vind is dat m’n gezicht dan wel minder bruin wordt, maar ja zo’n sjaaltje in mn haar ziet er ook niet uit bij mij. En het is te kort om naar achteren vast te doen in een knot zonder scheiding. Struggles haha
Ik denk dat ik een koortslip krijg ![]()
![]()
Hallo heeft de Duolingo app een update gehad ofzo het is helemaal veranderd en onoverzichtelijk en ik kan ineens niet meer bij allemaal thema’s waar ik allang mee bezig was (ik wissel graag af) en en en, wat is deze puinhoop joh zo is met talen spelen niks meer aan ![]()
Ja klopt, bij mij is Duolingo al iets van driekwart jaar geleden veranderd? Er zit nu niet echt geen lijn in en is veel minder stampen. Toetsen haal je ook met een miljoen fouten nog. Ben er nog steeds niet blij mee, maar ga stug door met mijn streak.
Ik ben er helemaal chagrijnig van haha, ik had bijv van alle lessen al een eerste of tweede of derde level voltooid, dus ging lekker heen en weer met oefenen in plaats van steeds hetzelfde riedeltje (saaier), nu is het juist een soort lange slierterige lijn naar beneden en zijn units 14t/m het einde opeens locked. En het is onoverzichtelijk
weet iemand nog een leukere taalapp?
Auwww, dat doet zo’n pijn. Heb er ook echt slechte jeugdherinneringen aan, dat mijn moeder dan daarna mijn haren ging kammen en over die scheiding rausde.
Ik gebruik wel altijd zonnebrand in mijn scheiding, maar heb krullen, heb het idee dat vet haar dan altijd minder opvalt door de producten die ik gebruik.
Er is hier ook een topic over een nieuwe taal leren!
Ja maar ik bedoel meer die je aan de buitenkant over het hoeslaken doet. Zon soort plastic bescherm zak zegmaar. Leenbakker heeft ze alleen online. En jysk heeft ze niet dacht ik @george. En heb ze eigenlijk morgenvroeg nodig ik bedoel dus specifiek wat je eroverheen doet een soort zeil/plastic. Ik had wat besteld maar ivm. Pinksteren wordt het pas woensdag of donderdag geleverd. Is ook mn eigen schuld maarja
hema heeft het ook niet.
Ja is echt vreselijk, ik heb zelf een hele brede scheiding dus verbrandt altijd en is dan zoo zichtbaar. Zo’n poeder zonnebrand klinkt wel chill. Maar eens naar kijken.
En gewoon van beide kanten een hoeslaken erom wat je daarna in de was gooit?
Deze verpakkingen drinken echt zo kut en het is goor qua mondgevoel ![]()
Ik snap echt niet waarom het niet gewoon 1 laagje plastic kan zijn.
Ja dat ga ik denk ik nu maar doen idd! Maar met dat verhuizen en die mannen die ermee gooien zie ik zo alles eraf gaan maar ja heb nu al een matrasbeschermer (dus niet zo’n plastic zak met rits), molton, hoeslakens dus hopelijk gaat het goed.
Ik voel het gewoon langs m’n kin naar beneden lopen als ik dit plaatje zie.
Dit is zo pijnlijk! Heb ik ook altijd. Afgelopen vakantie heb ik een gezichtsspray gebruikt en dan op het haar rond mn scheiding gedept met een tissue en de vettigheid was wel te doen. In ieder geval beter dan met normale zonnebrand een poging doen tot mn scheiding insmeren.