Waar erger je je aan? #15

Ik weet niet waar je woont, maar zie nu een nieuwsbericht waarin ook iemand wakker werd van een harde knal vannacht.

2 likes

Ik ook. Ter plekke en dan in de auto nog een keer

11 likes

Niet toevallig met creditcard betaald? Dan kan het nl zijn dat het nog binnen die verzekering valt.

2 likes

Ik vind het zo irritant dat de iphone weerapp steeds zegt dat het 27 graden gaat worden op een bepaalde dag en dat het twee dagen later opeens op die dag 18 graden en bewolkt wordt?? Ik verheug met telkens op helemaal fucking niks.

18 likes

Hij moest lachen, stuurde het gelijk door en vroeg of ik met ze had overlegd. Hij herkent het wel.

@grace Ik sowieso ook, maar deze feedback is in zijn lijn van werk erg mild. Zijn rapport was erg positief, dus als dit je enige feedback is mag je blij zijn haha.

2 likes

Dit!! Ik heb binnenkort een bruiloft en de temperaturen schommelen zo steeds dat ik ook niet goed weet wat ik aan moet op die dag en heb ook geen zin (of tijd) om 3 verschillende outfits te regelen

3 likes

Nee ik heb niets gehoord, maar had ook slaapmedicatie gehad dus lag in coma :smiling_face_with_tear:

Ik weet dat je dit vast niet wil horen want saai bla bla maar naast dat het heel zwaar is (die mannen zijn echt topatleten) vereist het ook nog eens heel veel techniek. Ik vond er eerst ook echt geen reet aan en wil niemand dwingen het te gaan kijken maar it grows on you :relaxed:

5 likes

1x mooi weer en die schijt muggen zijn er weer hoor.

7 likes

Aan mensen die katten stom vinden. :pouting_cat:

@Clancy ja gisternacht de hele tijd er 1 om me heen gehad. Zo’n 1 waar je het licht voor moet aandoen en overal kijken waar die ineens is omdat ie anders de hele nacht om je hoofd blijft doorzoemen

4 likes

Ik sta met het zweet op mijn knal rode voorhoofd planten in de tuin in te graven in een hemdje en mijn vriend die vraagt: moet ik een jas aan? Kan zo slecht tegen die vraag maar helemaal in deze setting. Heb hem aangekeken met een blik die genoeg zei geloof ik. Zoek het even lekker zelf uit.

4 likes

Ig posts die beginnen met: “the news is out!!!…” en dan iets heel onboeiends

3 likes

Haha, ik heb dat ook met een youtuber die bij al haar filmpjes heeft staan “Gaat om 11:00 uur in premiere” en ze heeft helemaal niet zo veel volgers. Maak jezelf niet interessanter dan je bent :clown_face:

1 like

Ik ben boos op de nieuwe Fanta. Er is weer zo’n nieuwe smaak en dan zijn er dus 3 verschillende smaken die er precies hetzelfde uitzien. Wat heb je daar nou aan. Ik vond deze wel lekker maar ik kan hem dus niet opnieuw kopen of met andere mensen bespreken.
De kleur is wel mooi.

2 likes

Mijn schoonzusje doet dat in real life. ‘Oh en we hebben nog een leuk nieuwtje…’lange pauze en tromgeroffel (en dan houd ik m’n hart al vast) … ‘we hebben ook een vakantie naar België geboekt’. Zeg dat dan gewoon man

22 likes

“eindelijk mag ik het met jullie delen…!!!”

En dan van ja ik ben ambassadeur van vliegenmepper.nl ofzo :exploding_head:

26 likes

alle universiteiten/bibliotheken zijn vandaag dicht behalve de business school dus daar zit ik nu maar

maar voel me zo niet thuis tussen alle finance bros :sob::sob::sob:

8 likes

Dat ik nu al ben begonnen met zomerkleding zoeken/kopen - normaal altijd te laat - maar ik kan echt totaaaaaaal niet slagen.

Echt iemand leer mij zomerkleding vinden/kopen/stylen.

5 likes

Ik vind het sowieso zo dom dat ze de smaken bewust onmogelijk maken om te raden. Dan is het niet perzik, nee het is perzik met biet. Of granaatappel en tomaat ofzo. Ze voegen dan 0,01% groentesap toe zodat niemand de smaak raadt. Thanks Fanta

2 likes

Waarom lukt het niet? En naar wat ben je op zoek?

2 likes