Waar erger je je aan? #15

Ja dit. Er zijn best veel dingen voorgevallen sinds ik hier werk (twee maanden). En ik twijfel hierdoor de hele tijd aan mezelf. En ik verwijt mezelf dat ik overal iets achter zoek en alles overanalyseer. Maar mijn gevoel zegt eigenlijk vanaf moment 1 dat hij er alles aan doet om zijn positie veilig te stellen. En eigenlijk zou ik daar gewoon op moeten vertrouwen en dus niet door hem aan mezelf gaan twijfelen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

2 likes

Snap ik heel goed! Maar dat is het lastige bij dit soort dingen. Misschien helpt het om het op papier te zetten? Meestal kom ik er dan achter dat ik toch meer “concrete” voorbeelden heb en geeft dat mij ook meer overzicht en daarmee vertrouwen.
Ik vind het ook lastig wat je moet doen, maar ik kan je in ieder geval zeggen dat je echt naar je gevoel mag luisteren hierin. Het piekeren/zelftwijfel is een reactie op zijn gedrag naar jou toe en dat is er niet voor niets.

5 likes

Ik kom ook uit Rotterdam!

2 likes

Ik ben er momenteel toe in staat.

11 likes

Het is gebeurd, hij viel zo de liftschacht in op een spies😂

10 likes

Nog even een update over mijn huisgenoot - de pan en beslagkom zijn terug! Ze heeft afgelopen vrijdag haar laatste spullen verhuist en toen die spullen teruggebracht. Helaas had ze ook de stroom van het hele huis afgehaald om een lamp van het plafond te halen en was ze die vergeten er terug op te zetten. Ik kwam dus gisteren terug van een weekendje weg met de volledige koelkast en vriezer op kamertemperatuur, lekker afscheidscadeautje! :+1:t2: :+1:t2:

22 likes

Sorry ben echt even een one issue forummer, maar dan zit je op terras in een gehucht in schotland en hoor je nog steeds een Nederlands meisje met babystemmetje tegen haar vriend praten :sob:

11 likes

Sorry late reactie want was aan het teruglezen maar dit had ik ook! Heb DE een klacht erover gestuurd want ik vind het echt irritant, de lijm voel je heel erg bij je lippen. Brrr. En je betaalt er genoeg voor dusja. Er zal vast een handiger design zijn.

2 likes

En @Bunnyslippers Ik ben vaak in Rotterdam en altijd in voor een leuke date om te zeiken en borrelen :stuck_out_tongue: En ik manifesteer niets hahha

5 likes

klinkt als een goed plan zeiken en borrelen haha

7 likes

Ik erger me aan mensen die bij voorstellingen een gigantische knot bovenop hun hoofd hebben. Nu al 2 keer gebeurd dat er een vrouw met zo’n messy bun voor me zat maar dat blokkeert dus wel mooi de helft van het podium. :rage:

18 likes

Dat de laatste weken IE-DE-RE keer als ik mn fiets op slot wil doen, en dus daarvoor voorover moet buigen, mn neus begint te lopen :mad:

6 likes

Oh ja irritant! Ik was laatst in De Kleine comedie en voor ons zat een vrouw met heel lang haar die dat steeds naar achter op de schoot van m’n vriendin gooide.

1 like

Hoi! Ik kom ook uit Rotterdam en vind spontaan afspreken leuk! Volgens mij volg ik je op Instagram. Ik zal je even een berichtje sturen!

3 likes

Ja heeel irritant is dat. In de bios kan ik dan weer de helft van de ondertiteling niet lezen.

2 likes

Ik ben vanavond op de bank in slaap gevallen, en kan nu dus niet slapen :triumph:. Elke keer weer opnieuw… Ik leer het ook nooit.

3 likes

Ik heb alweer een soort van uitslag door zonnebrand. Bij mijn mond voel het heel droog aan. Heb dit al eens eerder gehad bij andere zonnebrand.

1 like

Er schijnt een zeik gebouwen af forum te bestaan en nu woon ik in een gebouw wat veel van die forummers qua architectuur vreselijk vinden. Helemaal prima, maakt mij vrij weinig uit en is ook niet mijn ergernis. Mijn ergernis is wel dat ze hun standpunt onderbouwen met foto’s genomen vanuit andere gebouwen, met drones en na de oplevering. Dus als je inzoomt zie je mij chillen op mijn balkon. Jammer voor je Frans dat dit gebouw 10 seconden jouw uitzicht belemmert wanneer je onderweg bent naar de golf, maar laat mij erbuiten :smiling_face_with_tear:

8 likes

Neee wat kut. Ook recente foto’s? Sowieso dat mijn gebouw er ook op staat hahaha

2 likes

Ja van vorige maand nog zelfs. Woon er al bijna een jaar haha. Zelfs mensen die hopen dat het gesloopt wordt. Ja sorry maar wat denk je zelf, het staat er net :joy:

5 likes