Ja zo irritant en pijnlijk is dat! Heb wel eens zonnebrandspray voor m’n haar gebruikt maar echt prettig is dat niet, wordt idd vet/glimmend. Dat boeide mij nooit zoveel omdat ik als ik het gebruikte vaak aan een meer/zwembad lag en ik dan toch ging zwemmen en mijn haar er al niet uitzag haha.
Vind het voor op een terras ofzo geen geschikt spul. Bovendien moet je er echt goed naar zoeken en dan ook nog kijken of er wel factor in zit, soms is het ook alleen een beschermd-tegen-uitdrogen spray.
Ik ben maar gezwicht en heb een hoed. Met een pet ben ik net een McDonald’s medewerker dus dit ziet er tenminste ook nog leuk uit haha. Vind het wel belangrijk om m’n scheiding te bedekken want als die jaar in jaar uit een aantal keer verbrandt in de zomer vind ik niet prettig.
Wat ik wel eens jammer vind is dat m’n gezicht dan wel minder bruin wordt, maar ja zo’n sjaaltje in mn haar ziet er ook niet uit bij mij. En het is te kort om naar achteren vast te doen in een knot zonder scheiding. Struggles haha