Waar erger je je aan? #15

Het meeste vind ik gewoon niet mooi en niet tijdloos genoeg. Zie zoveel boho, ruches, drukke prints… Wil het liefst gewoon een paar mooie shorts/linnen broeken/pantalons die met allemaal mooie (basic) tops te combineren zijn. Maar ik zie het niet. Ja, bij andere, maar ik kan het voor mezelf blijkbaar niet shoppen.

Qua jurken vind ik bijvoorbeeld maxi/midi lengte met mouwen het mooiste, maar daar heb ik op vakantie met 33 graden weer niks aan.

En zo kan ik nog wel even doorgaan :joy:

6 likes

Qua broek denk ik dan hier aan

6 likes

Ben momenteel heel erg fan van Massimo Dutti, mooie lijnen, niet te veel tralalala en linnen sets doe ik bij Uniqlo of H&M

5 likes

Getoeter voor die flapdrol van een Erdogan.
Mijn hele straat staat vol ronkende toeterende auto’s

4 likes

Overal en nergens. Moet echt gerichter shoppen maar ben er gewoon niet goed in, in zomerkleding :weary:

@kali @Daelyss dankjewel! Massimo Dutti ken ik wel, maar kijk er eigenlijk nooit. Goede tip dus!

3 likes

Oh, dat was hier ook, maar ik dacht dat er een bruiloft was.

2 likes

Als iemand je tikkie niet betaald, 50 euro :weary::weary:

2 likes

Waarom kan ik nergens in een fysieke winkel een matrashoesbeschermer kopen godsamme. Of ik moet dan weer naar ikea. Heb de andere keren verhuizen lang niet zo stressvol ervaren. Ik heb er nu elke keer buikpijn van.

1 like

Ik kan tegenwoordig echt niet uitslapen en vroeg slapen lukt me ook niet en nu duren de dagen zooooo lang. En heb ook weinig zin om dingen te ondernemen en met al die vrije dagen verveel ik me echt dood. Ik geloof het eigenlijk wel weer voor vandaag maar het is nog niet eens middag pff. Wel echt een luxeprobleem maar toch irritant

3 likes

Bij de Jysk of Leen Bakker ook niet? Zij hebben volgens mij wel een uitgebreid matras assortiment.

4 likes

Zelfs action heeft hier matrasbeschermers

2 likes

Iemand zei het laatst al ergens. Maar Duitsers pratwn echt overal alleen maar Duits. Ik antwoorde nog in het Engels maar dat verstonden ze niet. Daarna had ik zoiets, waarom ging ik eigenlijk over naar het Engels.

1 like

Hema?

Je hebt ook zonnebrand poeder maar geen ervaring mee.

2 likes

ik vind dit ook klinken als Uniqlo!

1 like

Ja zo irritant en pijnlijk is dat! Heb wel eens zonnebrandspray voor m’n haar gebruikt maar echt prettig is dat niet, wordt idd vet/glimmend. Dat boeide mij nooit zoveel omdat ik als ik het gebruikte vaak aan een meer/zwembad lag en ik dan toch ging zwemmen en mijn haar er al niet uitzag haha.
Vind het voor op een terras ofzo geen geschikt spul. Bovendien moet je er echt goed naar zoeken en dan ook nog kijken of er wel factor in zit, soms is het ook alleen een beschermd-tegen-uitdrogen spray.

Ik ben maar gezwicht en heb een hoed. Met een pet ben ik net een McDonald’s medewerker dus dit ziet er tenminste ook nog leuk uit haha. Vind het wel belangrijk om m’n scheiding te bedekken want als die jaar in jaar uit een aantal keer verbrandt in de zomer vind ik niet prettig.

Wat ik wel eens jammer vind is dat m’n gezicht dan wel minder bruin wordt, maar ja zo’n sjaaltje in mn haar ziet er ook niet uit bij mij. En het is te kort om naar achteren vast te doen in een knot zonder scheiding. Struggles haha

3 likes

Ik denk dat ik een koortslip krijg :sob::sob:

Hallo heeft de Duolingo app een update gehad ofzo het is helemaal veranderd en onoverzichtelijk en ik kan ineens niet meer bij allemaal thema’s waar ik allang mee bezig was (ik wissel graag af) en en en, wat is deze puinhoop joh zo is met talen spelen niks meer aan :angry:

1 like

Ja klopt, bij mij is Duolingo al iets van driekwart jaar geleden veranderd? Er zit nu niet echt geen lijn in en is veel minder stampen. Toetsen haal je ook met een miljoen fouten nog. Ben er nog steeds niet blij mee, maar ga stug door met mijn streak.

3 likes

Ik ben er helemaal chagrijnig van haha, ik had bijv van alle lessen al een eerste of tweede of derde level voltooid, dus ging lekker heen en weer met oefenen in plaats van steeds hetzelfde riedeltje (saaier), nu is het juist een soort lange slierterige lijn naar beneden en zijn units 14t/m het einde opeens locked. En het is onoverzichtelijk :triumph: weet iemand nog een leukere taalapp?