Dat ik op de fiets - hijgend en met m’n tong op m’n knieën- continu ingehaald wordt door e-bikers. Het voelt gewoon niet eerlijk dat zij zonder enige inspanning sneller zijn dan ik. En ja, het is ook deels jaloezie.
Hahah altijd als een ebike me inhaalt denk ik ook “valsspeler” en ben ik jaloers.
Ik heb een ebike en als ik mensen inhaal voel ik me altijd zo ongemakkelijk haha. Je gaat zo belachelijk snel in vergelijking met mensen zonder ebike. Weet nooit waar ik moet kijken ![]()
Oh myyyy jaaaaa, ik wilde precies dit sturen hahahaha en dan helemáál als het een smalle weg is en ik ook nog moet bellen om er veilig langs te kunnen. Dan zak in echt liever met e-bike en al door de grond zo vreselijk vind ik dat.
Ik vind het juist ongemakkelijk als mensen mij inhalen die niet op een e bike zitten ![]()
door die snelheids controlle van de e bike.
Ik ben zelf ook een snelle fietser en heb het idee dat ik zonder e bike met veel haast ook sneller ga.
Een tijdje geleden flipte een man helemaal uit toen ik hem inhaalde: Ja ZO KAN IK HET OOK WEL, MET JE E-BIKE, LUILAK, LEKKER MAKKELIJK.
hahahha doe even normaal.
Aan mensen die niet normaal feedback kunnen geven op teksten. Dat er dan comments staan met alleen: ??!! Of dingen als: ik heb geen suggestie, maar deze paar zinnen lopen voor mijn gevoel niet.
Ja, oké Maartje, bedankt voor het delen van je gevoelens. Daar wordt de tekst echt beter van!
Hahaha oh nee dat doe ik niet hoor, het is meer binnensmonds gemompel. Lijkt me ook heel onnodig om zo met elkaar om te gaan in het verkeer.
Jaaaa zulke collega’s heb ik ook. ‘Dit kunnen we zo niet stellen, klopt niet!!!’ En dan zonder verdere verbeteringen of aanwijzingen hoe we de tekst aan kunnen passen zodat het wél klopt. Dank voor je feedback, heel waardevol ![]()
Ik hang al bijna een uur in de wachtrij bij een vakantieaanbieder omdat ik assistentie moet regelen voor op Schiphol. Echt waarom moet dit zolang duren en waarom wordt het zo ingewikkeld gemaakt om mensen met een beperking te laten reizen. ![]()
werd net opeens in de uni kantine aangesproken door een man “je moet wel een hele drukke dag hebben wil je zoveel tijd over hebben om te kijken naar wat je gaat eten”
sorry?
Dat ik alweer problemen heb met het koppelen van mijn draadloze oortjes aan telefoon/sporthorloge. Ik koop die dingen niet meer, ik geloof er niet meer in
Ik kan echt de helft van mn aardbeien weggooien omdat ze rot zijn.🫠
Iemand waar ik niet eens zo goed bevriend mee ben nodigt zichzelf gewoon bij mij thuis uit a.s. zaterdag?! Dat wordt het eerste weekend in het nieuwe huis. Vind het zelfs een beetje aso. Gewoon echt : ik kom zaterdag. ![]()
Gewoon zeggen dat het niet uitkomt.
Ja nou ik heb maar een beetje lacherig gezegd van haha nodig je jezelf nou uit? En dat ik het nog wel zou laten weten. Als ff een uurtje is ofzo oke, maar die wil sltijd een hele avond komen, het liefst nog blijven slapen
sommige mensen zitten gewoon zo in elkaar dat ze denken altijd welkom te zijn.
Dat ik al bijna een maand bij de personeelsadministratie aan het leuren ben met een declaratie om betaald te krijgen.
Een ergernis die nergens opslaat. Mijn auto staat bij de garage en toen ik ‘m wegbracht was het: u kunt de auto einde van de dag ophalen maar waarschijnlijk wel eerder. We bellen wel even. Nu zit ik al de hele dag thuis te wachten tot ze bellen en voelt mijn vrije dag toch een beetje als weggegooid. Als ze gewoon hadden gezegd om
zo en zo laat kan je ‘m ophalen dan zit ik niet zo de hele dag te wachten.
Dat ik een verwijt naar mijn hoofd geslingerd krijg met een voorbeeld dat niet bij het verwijt past. En uiteindelijk ben ik nu degene die zich er rot door voelt en ervoor zorgt dat ik aan mezelf ga twijfelen.
Sowieso erger ik me er ook aan dat ik het verwijt via een appje kreeg, dat komt standaard anders over.
Ik heb ook zo een vriendin die van een bezoek altijd een hele dag van maakt. Het kost mij zoveel energie dus ik dacht beter ben ik maar eerlijk. Dan zeg ik: ik zou fijn vinden als je hier niet de hele dag bent want ik heb andere dingen te doen/ ik wil graag uitrusten / etc. Zo bewaak ik ook mijn grenzen