Waar erger je je aan? #15

Auwww, dat doet zo’n pijn. Heb er ook echt slechte jeugdherinneringen aan, dat mijn moeder dan daarna mijn haren ging kammen en over die scheiding rausde.
Ik gebruik wel altijd zonnebrand in mijn scheiding, maar heb krullen, heb het idee dat vet haar dan altijd minder opvalt door de producten die ik gebruik.

2 likes

Er is hier ook een topic over een nieuwe taal leren!

1 like

Ja maar ik bedoel meer die je aan de buitenkant over het hoeslaken doet. Zon soort plastic bescherm zak zegmaar. Leenbakker heeft ze alleen online. En jysk heeft ze niet dacht ik @george. En heb ze eigenlijk morgenvroeg nodig ik bedoel dus specifiek wat je eroverheen doet een soort zeil/plastic. Ik had wat besteld maar ivm. Pinksteren wordt het pas woensdag of donderdag geleverd. Is ook mn eigen schuld maarja :cry: hema heeft het ook niet.

2 likes

Ja is echt vreselijk, ik heb zelf een hele brede scheiding dus verbrandt altijd en is dan zoo zichtbaar. Zo’n poeder zonnebrand klinkt wel chill. Maar eens naar kijken.

2 likes

En gewoon van beide kanten een hoeslaken erom wat je daarna in de was gooit?

2 likes

Deze verpakkingen drinken echt zo kut en het is goor qua mondgevoel :rage::triumph: Ik snap echt niet waarom het niet gewoon 1 laagje plastic kan zijn.

13 likes

Ja dat ga ik denk ik nu maar doen idd! Maar met dat verhuizen en die mannen die ermee gooien zie ik zo alles eraf gaan maar ja heb nu al een matrasbeschermer (dus niet zo’n plastic zak met rits), molton, hoeslakens dus hopelijk gaat het goed.

Ik voel het gewoon langs m’n kin naar beneden lopen als ik dit plaatje zie.

2 likes

Dit is zo pijnlijk! Heb ik ook altijd. Afgelopen vakantie heb ik een gezichtsspray gebruikt en dan op het haar rond mn scheiding gedept met een tissue en de vettigheid was wel te doen. In ieder geval beter dan met normale zonnebrand een poging doen tot mn scheiding insmeren.

Deze spray:
https://www.etos.nl/producten/garnier-ambre-solaire-sensitive-expert%2B-zonnebrandspray-gezicht-spf50%2B-75-ml-120247340.html?gclid=Cj0KCQjwmtGjBhDhARIsAEqfDEcUCyjcexiLckxi9BFIhW-eR2Hk1zr2ohM87xrkPB7_Qxy6OT2UcuwaAs1LEALw_wcB

3 likes

Haha het is juist bedoeld tegen morsen, maar ik vind het zo’n naar gevoel van dat plastic tegen mijn lippen en hoe de vloeistof er doorheen komt.

1 like

Hahaha ik dacht er gister nog aan dat ik deze verpakking juist echt chill vind! Superieur aan de plastic drinktuit (AH eigen merk) en het kartonnen rietje (Starbucks) wat mij betreft :cowboy_hat_face:

3 likes

Het gebrek aan opbergruimte in mijn appartement

15 likes

:100:

2 likes

Over m’n wasrek, oud papier en tassen kleding gestruikeld onderweg naar m’n laptop om deze post te liken :+1:

4 likes

Oja zo kut he, je krijgt het ook nooit helemaal opgeruimd dan. In mijn vorige appartement was de enige opbergruimte die ik had onder mijn bed. (Die tegen de muur stond, dus als ik dan campingspullen of kerstballen nodig had moest dat halve matras er weer af.) Ik geloof dat ik serieus een klein beetje emotioneel werd toen ik in het nieuwe appartement de berging voor het eerst zag.

5 likes

Bekrompeeeeeeeennn.

Ik laat net aan een vriend m’n lekker bestelde huispakkie van fila zien. Dik in de korting en helemaal blij.
Reageert hij heel raar met of het voor mezelf is want ‘‘Hij kijkt nooit hoe z’n kleding bij een vrouw staat’’
en zit helemaal gek te doen. Uhhh boeie dat ik van de mannenafdeling een trainings/huispak wil omdat ik die leuk vind :sweat_smile:

5 likes

Dat de producten bij de decathlon geen productnummer hebben. Ik heb vanmiddag een heel fijn kort broekje gekocht voor m’n wandelvakantie en ik wil nog een tweede kopen (er hing er nog maar 1 in mijn maat) maar ik kan dat stomme ding gewoon nergens meer op de site vinden.

Een theedoek werkt ook goed! Alles erin, dichthouden en (buiten) rondzwaaien.

4 likes

In een theedoek wikkelen, naar buiten en dan hard zwieren!!

@Fredje hahaha same!

3 likes

Dit klinkt zoveel leuker dan een centrifuge

5 likes