Waar erger je je aan? #15

Dat ik net een mail krijg van Guts&Gusto dat je bij een bestelling vanaf 75 euro een gratis hartjes string krijgt(op=op!!!), doe dan niks wat een arremoei

8 likes

Sowieso een arremoei zaak/bedrijf

9 likes

Walgelijk

3 likes

Amandelen. Gore noot.

1 like

Maar luister even: gezouten gebrande Marcona amandelen van een goede kaasboer/ delicatessenwinkel zijn echt :100:

6 likes

Stuur maar een zakje dan praten we daarna verder.

15 likes

Dat een collega bijna wekelijks moet benadrukken dat zij echt geen zin zou hebben om elke ochtend vroeg haar haren te gaan krullen.

Nou ik wel, LAAT ME.

36 likes

Mijn laatste werkweek bij dit bedrijf en ik heb niieets meer te doen. Nu erger ik me nog meer aan de reistijd (bijna 2 uur per werkdag) en dat ik ook nog eens 8 uur achter mn pc zit te niksen.

1 like

Als ik spotify luister via m’n laptop doet ie ineens een soort overgang tussen liedjes? Ik heb hier niet om gevraagd

Kan je uitzetten bij instellingen en dan ā€˜afspelen’

1 like

Ja dat snap ik maar ik vind het irritant dat het ineens aanstaat!!

2 likes

ā€œDat bepaal ik zelf welā€

4 likes

Graai die hele schaal leeg! Desnoods pleur je het buiten weg maar fuck hem.

3 likes

Of leg een uitgepakt chocolaatje onopvallend op z’n bureaustoel

42 likes

Dat zelfs LinkedIn volstaat met wensen en berichten over Valentijnsdag.

Dat ik net een tweede hypotheek heb moeten afsluiten om een bosje rozen te kopen, zo duur. O wee als ze niet minstens twee weken staan nu.

4 likes

Dat ik een dag vrij heb en eigenlijk nog bijna niets gedaan heb, behalve moe zijn, op het forum zitten en beetje in huis kutten

5 likes

Jaloezie, anders zou ze het niet benoemen denk. Inderdaad gewoon lekker blijven doen!

2 likes

Pfff, dit is dus de outfit waar al deze ophef om is! Niet zo preuts doen allemaal

5 likes

Wtf. Echt heel random dit maar ik ken zijn vriendin. Altijd raar als je je beseft dat dit soort mannen een partner hebben (die nog leuk is ook).

3 likes