Waar erger je je aan? #15

Ik erger me aan mensen die bij voorstellingen een gigantische knot bovenop hun hoofd hebben. Nu al 2 keer gebeurd dat er een vrouw met zo’n messy bun voor me zat maar dat blokkeert dus wel mooi de helft van het podium. :rage:

18 likes

Dat de laatste weken IE-DE-RE keer als ik mn fiets op slot wil doen, en dus daarvoor voorover moet buigen, mn neus begint te lopen :mad:

6 likes

Oh ja irritant! Ik was laatst in De Kleine comedie en voor ons zat een vrouw met heel lang haar die dat steeds naar achter op de schoot van m’n vriendin gooide.

1 like

Hoi! Ik kom ook uit Rotterdam en vind spontaan afspreken leuk! Volgens mij volg ik je op Instagram. Ik zal je even een berichtje sturen!

3 likes

Ja heeel irritant is dat. In de bios kan ik dan weer de helft van de ondertiteling niet lezen.

2 likes

Ik ben vanavond op de bank in slaap gevallen, en kan nu dus niet slapen :triumph:. Elke keer weer opnieuw… Ik leer het ook nooit.

3 likes

Ik heb alweer een soort van uitslag door zonnebrand. Bij mijn mond voel het heel droog aan. Heb dit al eens eerder gehad bij andere zonnebrand.

1 like

Er schijnt een zeik gebouwen af forum te bestaan en nu woon ik in een gebouw wat veel van die forummers qua architectuur vreselijk vinden. Helemaal prima, maakt mij vrij weinig uit en is ook niet mijn ergernis. Mijn ergernis is wel dat ze hun standpunt onderbouwen met foto’s genomen vanuit andere gebouwen, met drones en na de oplevering. Dus als je inzoomt zie je mij chillen op mijn balkon. Jammer voor je Frans dat dit gebouw 10 seconden jouw uitzicht belemmert wanneer je onderweg bent naar de golf, maar laat mij erbuiten :smiling_face_with_tear:

8 likes

Neee wat kut. Ook recente foto’s? Sowieso dat mijn gebouw er ook op staat hahaha

2 likes

Ja van vorige maand nog zelfs. Woon er al bijna een jaar haha. Zelfs mensen die hopen dat het gesloopt wordt. Ja sorry maar wat denk je zelf, het staat er net :joy:

5 likes

Dat ik op de fiets - hijgend en met m’n tong op m’n knieën- continu ingehaald wordt door e-bikers. Het voelt gewoon niet eerlijk dat zij zonder enige inspanning sneller zijn dan ik. En ja, het is ook deels jaloezie.

17 likes

Hahah altijd als een ebike me inhaalt denk ik ook “valsspeler” en ben ik jaloers.

3 likes

Ik heb een ebike en als ik mensen inhaal voel ik me altijd zo ongemakkelijk haha. Je gaat zo belachelijk snel in vergelijking met mensen zonder ebike. Weet nooit waar ik moet kijken :sweat_smile:

12 likes

Oh myyyy jaaaaa, ik wilde precies dit sturen hahahaha en dan helemáál als het een smalle weg is en ik ook nog moet bellen om er veilig langs te kunnen. Dan zak in echt liever met e-bike en al door de grond zo vreselijk vind ik dat.

3 likes

Ik vind het juist ongemakkelijk als mensen mij inhalen die niet op een e bike zitten :grimacing::flushed: door die snelheids controlle van de e bike.

Ik ben zelf ook een snelle fietser en heb het idee dat ik zonder e bike met veel haast ook sneller ga.

4 likes

Een tijdje geleden flipte een man helemaal uit toen ik hem inhaalde: Ja ZO KAN IK HET OOK WEL, MET JE E-BIKE, LUILAK, LEKKER MAKKELIJK.
hahahha doe even normaal.

41 likes

Aan mensen die niet normaal feedback kunnen geven op teksten. Dat er dan comments staan met alleen: ??!! Of dingen als: ik heb geen suggestie, maar deze paar zinnen lopen voor mijn gevoel niet.

Ja, oké Maartje, bedankt voor het delen van je gevoelens. Daar wordt de tekst echt beter van!

9 likes

Hahaha oh nee dat doe ik niet hoor, het is meer binnensmonds gemompel. Lijkt me ook heel onnodig om zo met elkaar om te gaan in het verkeer.

1 like

Jaaaa zulke collega’s heb ik ook. ‘Dit kunnen we zo niet stellen, klopt niet!!!’ En dan zonder verdere verbeteringen of aanwijzingen hoe we de tekst aan kunnen passen zodat het wél klopt. Dank voor je feedback, heel waardevol :expressionless:

4 likes

Ik hang al bijna een uur in de wachtrij bij een vakantieaanbieder omdat ik assistentie moet regelen voor op Schiphol. Echt waarom moet dit zolang duren en waarom wordt het zo ingewikkeld gemaakt om mensen met een beperking te laten reizen. :exploding_head:

3 likes