Waar erger je je aan? #15

Mensen die niet kunnen fluisteren en constant door het college heen zitten te lullen (en dus denken ze dat ze fluisteren)

4 likes

Ja maar ze zegt er eigenlijk ook mee dat je al die zooi nodig hebt om gezond te zijn. Terwijl het me nou niet persé een heel goed idee lijkt als heel Nederland aan de ashwagandha gaat, 10 vitaminepillen per dag gaat slikken en de dag begint met een glas zout water.

1 like

Omg ja. Het doet me denken aan Abba gemixt met een smartlap ofzo. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar het werkt wel.

Ik zit ook te denken aan welk liedje maar ik denk nog het meest aan het refrein van Lay All Your Love On Me. Al doet het me ook denken aan Super Trouper en Voulez Vous.

3 likes

Dat ik 2 jaar terug ben overgestapt van rabo naar ing.

Rabobank was zoveel sneller met dingen verwerken. Gistermiddag is er (gewoon vanaf een NLse bank) een bedrag naar mij overgemaakt en het staat nu gewoon nog steeds niet bijgeschreven op mijn rekening :expressionless:.

Het gaat om 400 euro, dus ook niet een klein bedrag ofzo en ik zit er eigenlijk wel een beetje op te wachten.

Met rabo had ik deze issues nooit, het stond er altijd gewoond dezelfde werkdag nog op. Ook al was het een overschrijving vanaf een andere bank dan rabo.

Ik wil gewoon m’n geld :sweat_smile:.

2 likes

Boven de 250 euro oid is toch nooit direct? Tenminste dat doet mijn bank ook niet, tenzij via tikkie

2 likes

Oh is dat zo? Geen idee eigenlijk. Bij Rabobank had ik het altijd dezelfde dag nog bijgeschreven. Misschien niet direct, maar wel dezelfde dag.

Ik snap niet waarom ING er meer dan 24 uur over moet doen (op gewoon werkdagen) om een overschrijving tussen twee Nederlandse banken te voltooien.

Zul je zien dat het ze vandaag nog niet lukt en het pas maandag of dinsdag staat bijgeschreven.

Als ik bij Rabobank een stornering deed, stond het ook meteen bijgeschreven. Bij de ING duurt dat ook weer een werkdag om te verwerken. Nou komt t gelukkig niet vaak voor dat er een onjuiste afschrijving is en ik wil storneren, maar toch. Vind t gewoon irritant dat bij ING alles langer moet duren haha, heb best spijt dat ik ben overgestapt

2 likes

Ik heb daar nooit zo veel problemen mee bij ING

10 likes

Weird, bij mij is het altijd direct met ING. Ook naar andere banken en met hoge bedragen.

3 likes

@Opheliac en @MadameMignon wat vreemd dan inderdaad ja. Tikkies enzo staan er bij mij wel altijd direct op. Maar overschrijvingen vanuit een bedrijf (deze heeft toevallig een abn rekening, dus gewoon NL) duurt altijd minstens een werkdag. Dan krijg ik bevestiging vanuit dar bedrijf dat het is overgemaakt en soms staat het dan een paar uur later, maar nog wel dezelfde dag op mijn rekening. Maar soms duurt het ook minstens een werkdag. Echt irritant.

Ligt ook niet aan her bedrijf want toen ik nog Rabobank had werkte ik met hetzelfde bedrijf en stond het er altijd dezelfde dag nog bijgeschreven.

2 likes

ik denk dat dit buiten ING om ligt en eerder gaat over algemeen verhoogde witwaschecks bij banken? dat is afgelopen twee jaar namelijk erg opgeschroefd

2 likes

Oh hier heb ik nog nooit van gehoord! Hoe bedoel je witwaschecks? Het is gewoon een legitiem bedrijf, ik krijg facturen en draag btw af.

Edit: ik heb contact opgenomen met het bedrijf en zij geven aan gister alle betalingen de deur uit te hebben gedaan. Ze leggen het nu bij de financiële afdeling neer, dus ben benieuwd.

En natuurlijk nu ik even wil checken of het in de tussentijd toevallig bijgeschreven staat, heeft de ING app weer eens storing :sweat_smile: ja ik erger me echt aan de ing vandaag haha

2 likes

Hebben ze een directe overschrijving gedaan of de factuur via een batch betaald? Daar zit namelijk vaak ook nog een verschil in verwerkingstijd tussen.

2 likes

Aanvullend: dat hun fucking app er weer uit ligt.

Heb gelukkig alleen ING voor de gezamenlijke rekening, dus kan altijd nog wat met mijn persoonlijke rekening. Maar hun online systeem heeft de laatste tijd zo vaak storingen. Zo irritant

4 likes

Ik heb verder nooit zoveel problemen met ING en ik herken de andere ergernissen ook niet zo, maar hier ben ik het zo mee eens. Voor mijn gevoel is er elke week een storing in de app, heel irritant

2 likes

Via een batch. Ik stress hem nu alleen een beetje want ze betalen altijd via batch, maar nu duurt t ineens wel erg lang voordat het bijgeschreven staat. Maar ik vermoed dat de storing van ING er dus iets mee te maken heeft.

En je kunt dus geen contact met ING opnemen vanwege diezelfde storing. Laatste tijd hebben ze dat echt (te) vaak.

Ik wil gewoon mijn huur betalen :expressionless::angry:

2 likes

Haha ja waarschijnlijk is het gewoon een soort heel algemeen deuntje dat je met van alles associeert.

Ik denk nu dat het laatste deel van het refrein (het stukje over flugel) me aan As good as new doet denken. Hoewel ik nu ook alweer twijfel of dat ‘m wel was hmmmm. Het kan ook zijn dat ik eigenlijk een heel ander nummer uit de jaren 70/80/beetje songfestival sfeer in mn hoofd heb :sweat_smile:

1 like

Jaaa vet kut, hopelijk heb je snel het geld!

4 likes

Echt terwijl ik dit lees hoor ik op de radio in het nieuws dat ING een technische storing heeft!

2 likes

Ik heb het inmiddels bijgeschreven gekregen :partying_face:. Had inderdaad met de storing van ING te maken.

7 likes

Oh fijn! Ik kan inmiddels in de app maar al mijn bijschrijvingen die ik vandaag moest ontvangen zijn niet binnen :face_with_symbols_over_mouth:

1 like