Dat ik vandaag even 90 euro mag aftikken voor een rijles van 1,5 uur… een normale kost 55 wtf
Wtf ik heb een nieuwe wasmachine en ik haalde er een was uit en ik vind het een beetje goor muf naar kaas ofzo ruiken?! Kan ik het er weer inflikkeren. Ligt hopelijk aan het wasmiddel. En ik ben ook wel een snob als het om was gaat.
Misschien je wasmachine even leeg op 90 laten draaien
Ja misschien is dat een idee! Maar ik dacht oh dat hoeft niet bij een nieuwe wasmachine.
O alsie helemaal nieuw is zou ik dat juist ff doen!!
Heb je de wasmachine de eerste keer leeg laten draaien op een zo’n hoog mogelijke temperatuur? Hier vorige week een nieuwe wasmachine binnengekregen en de monteur vertelde dat dit moest omdat er vanuit de fabriek nog een soort vies vettig laagje in de machine zit die je eerst moet ‘wegwassen’. En dat kan door de machine zonder wasmiddel op 90 graden te laten draaien.
Nee, dat heb ik dus helaas niet gedaan. Ik was er ook niet bij toen de monteur kwam. Maar goed dat ik het dankzij jullie nu weet.
Iemand die ik ‘ken’ is influencer en is nu bezig aan een soort ultieme ‘health journey’ en nu plaatst ze dus op Insta dat ze heel dankbaar is dat ze dit kan doen, maar dat ze het zo vervelend vindt dat niet iedereen hier het geld voor heeft omdat het zo duur is. Ja vind je het gek als je 20 potjes en zakken met supplementen gaat gebruiken waarvan minstens de helft de homeopathische en orthomoleculaire kant opgaat? Ik vind het echt zo jammer dat ze dit zo promoot want volgens mij merken zoveel mensen echt 0 verschil als ze vitamines gaan slikken, maar mensen trappen er toch wel weer in door haar stories.
Edit: oh en ze gaat nu ook gluten vermijden geloof ik. Het wordt steeds beter
Dat is wel zuur dat de monteur dit niet even heeft gemeld met een briefje of zo. Of dat ie zelf even de machine had aangezet.
Ik weet niet over wie het gaat maar hiermee erkent ze toch juist dat een luxe is om dat te kunnen doen aka dat ze zou willen dat het toegankelijker was?
Mensen die niet kunnen fluisteren en constant door het college heen zitten te lullen (en dus denken ze dat ze fluisteren)
Ja maar ze zegt er eigenlijk ook mee dat je al die zooi nodig hebt om gezond te zijn. Terwijl het me nou niet persé een heel goed idee lijkt als heel Nederland aan de ashwagandha gaat, 10 vitaminepillen per dag gaat slikken en de dag begint met een glas zout water.
Omg ja. Het doet me denken aan Abba gemixt met een smartlap ofzo. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar het werkt wel.
Ik zit ook te denken aan welk liedje maar ik denk nog het meest aan het refrein van Lay All Your Love On Me. Al doet het me ook denken aan Super Trouper en Voulez Vous.
Dat ik 2 jaar terug ben overgestapt van rabo naar ing.
Rabobank was zoveel sneller met dingen verwerken. Gistermiddag is er (gewoon vanaf een NLse bank) een bedrag naar mij overgemaakt en het staat nu gewoon nog steeds niet bijgeschreven op mijn rekening .
Het gaat om 400 euro, dus ook niet een klein bedrag ofzo en ik zit er eigenlijk wel een beetje op te wachten.
Met rabo had ik deze issues nooit, het stond er altijd gewoond dezelfde werkdag nog op. Ook al was het een overschrijving vanaf een andere bank dan rabo.
Ik wil gewoon m’n geld .
Boven de 250 euro oid is toch nooit direct? Tenminste dat doet mijn bank ook niet, tenzij via tikkie
Oh is dat zo? Geen idee eigenlijk. Bij Rabobank had ik het altijd dezelfde dag nog bijgeschreven. Misschien niet direct, maar wel dezelfde dag.
Ik snap niet waarom ING er meer dan 24 uur over moet doen (op gewoon werkdagen) om een overschrijving tussen twee Nederlandse banken te voltooien.
Zul je zien dat het ze vandaag nog niet lukt en het pas maandag of dinsdag staat bijgeschreven.
Als ik bij Rabobank een stornering deed, stond het ook meteen bijgeschreven. Bij de ING duurt dat ook weer een werkdag om te verwerken. Nou komt t gelukkig niet vaak voor dat er een onjuiste afschrijving is en ik wil storneren, maar toch. Vind t gewoon irritant dat bij ING alles langer moet duren haha, heb best spijt dat ik ben overgestapt
Ik heb daar nooit zo veel problemen mee bij ING
Weird, bij mij is het altijd direct met ING. Ook naar andere banken en met hoge bedragen.
@Opheliac en @MadameMignon wat vreemd dan inderdaad ja. Tikkies enzo staan er bij mij wel altijd direct op. Maar overschrijvingen vanuit een bedrijf (deze heeft toevallig een abn rekening, dus gewoon NL) duurt altijd minstens een werkdag. Dan krijg ik bevestiging vanuit dar bedrijf dat het is overgemaakt en soms staat het dan een paar uur later, maar nog wel dezelfde dag op mijn rekening. Maar soms duurt het ook minstens een werkdag. Echt irritant.
Ligt ook niet aan her bedrijf want toen ik nog Rabobank had werkte ik met hetzelfde bedrijf en stond het er altijd dezelfde dag nog bijgeschreven.
ik denk dat dit buiten ING om ligt en eerder gaat over algemeen verhoogde witwaschecks bij banken? dat is afgelopen twee jaar namelijk erg opgeschroefd