Waar erger je je aan? #15

Oh hier heb ik nog nooit van gehoord! Hoe bedoel je witwaschecks? Het is gewoon een legitiem bedrijf, ik krijg facturen en draag btw af.

Edit: ik heb contact opgenomen met het bedrijf en zij geven aan gister alle betalingen de deur uit te hebben gedaan. Ze leggen het nu bij de financiële afdeling neer, dus ben benieuwd.

En natuurlijk nu ik even wil checken of het in de tussentijd toevallig bijgeschreven staat, heeft de ING app weer eens storing :sweat_smile: ja ik erger me echt aan de ing vandaag haha

2 likes

Hebben ze een directe overschrijving gedaan of de factuur via een batch betaald? Daar zit namelijk vaak ook nog een verschil in verwerkingstijd tussen.

2 likes

Aanvullend: dat hun fucking app er weer uit ligt.

Heb gelukkig alleen ING voor de gezamenlijke rekening, dus kan altijd nog wat met mijn persoonlijke rekening. Maar hun online systeem heeft de laatste tijd zo vaak storingen. Zo irritant

4 likes

Ik heb verder nooit zoveel problemen met ING en ik herken de andere ergernissen ook niet zo, maar hier ben ik het zo mee eens. Voor mijn gevoel is er elke week een storing in de app, heel irritant

2 likes

Via een batch. Ik stress hem nu alleen een beetje want ze betalen altijd via batch, maar nu duurt t ineens wel erg lang voordat het bijgeschreven staat. Maar ik vermoed dat de storing van ING er dus iets mee te maken heeft.

En je kunt dus geen contact met ING opnemen vanwege diezelfde storing. Laatste tijd hebben ze dat echt (te) vaak.

Ik wil gewoon mijn huur betalen :expressionless::angry:

2 likes

Haha ja waarschijnlijk is het gewoon een soort heel algemeen deuntje dat je met van alles associeert.

Ik denk nu dat het laatste deel van het refrein (het stukje over flugel) me aan As good as new doet denken. Hoewel ik nu ook alweer twijfel of dat ‘m wel was hmmmm. Het kan ook zijn dat ik eigenlijk een heel ander nummer uit de jaren 70/80/beetje songfestival sfeer in mn hoofd heb :sweat_smile:

1 like

Jaaa vet kut, hopelijk heb je snel het geld!

4 likes

Echt terwijl ik dit lees hoor ik op de radio in het nieuws dat ING een technische storing heeft!

2 likes

Ik heb het inmiddels bijgeschreven gekregen :partying_face:. Had inderdaad met de storing van ING te maken.

7 likes

Oh fijn! Ik kan inmiddels in de app maar al mijn bijschrijvingen die ik vandaag moest ontvangen zijn niet binnen :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Super vervelend. Vooral ook omdat het nu weekend is, dus ik vraag me af of dit nog verholpen wordt of dat de bijschrijvingen maandag pas verwerkt kunnen worden.

Iemand betaalde net een tikkie die ik stuurde en normaal gesproken staat dat er direct op, maar n.a.v. jouw comment ben ik even gaan kijken en dat is ook niet bijgeschreven. Dus die storing zal wel nog niet helemaal afgehandeld zijn :sweat_smile:.

Ligt dus in ieder geval niet aan jou, dat scheelt haha.

overstappen naar ASN is heel makkelijk en daar zijn geen storingen :bulb:

21 likes

mensen die bijv per ongeluk ‘jij ook’ zeggen wanneer een medewerker iets zegt van ‘eet smakelijk/veel plezier ermee’ en er dan helemaal een ding van maken. ‘omg dit kan alleen mij overkomen!!! echt ZO genant diegene denkt nu sowieso de hele dag aan mij’ nee je bent geen main character dit overkomt iedereen en die medewerker had t waarschijnlijk niet eens door :yawning_face::yawning_face::yawning_face:

47 likes

Ik wil mijn treinreizen van NS declareren maar mijn reis van woensdag staat er nog niet in. Dit duurt altijd wel al langer (24 uur zeggen ze zelf) maar nooit meer dan 48 uur? Zo irritant :expressionless:

3 likes

Dat mijn bank al een maand ligt te kloten om mij een nieuwe kredietkaart te geven.
Eerst sluiten ze mijn hele contract af, terwijl ze gewoon de kaart die naar mijn oude adres is verstuurd moesten blokkeren.
Dan versturen ze een nieuwe kaart naar mijn oude adres :+1:
Dan noteren ze een fout huisnummer van mijn nieuwe adres, ligt mijn nieuwe kaart 50 huizen verder :+1:

Randdebielen.

Same voor triodos. En ze investeren net als asn niet in klote dingen. It’s so easy, blijf het zeggen. Misschien is het karma, die storingen, gehe

3 likes

Het verschil tussen ASN en Triodos is er nog wel, als ik de Eerlijke Bankwijzer mag geloven. ASN komt beter uit de verf.

https://www.instagram.com/p/CsqYw-zNHUk/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

1 like

Zou kunnen hoor. Paar jaar geleden was triodos het groenst, ik heb bij beide een rekening. Ben met beide erg tevreden, nooit gedoe gehad.

2 likes

Ik vind het alleen zo jammer dat Triodos een groep als sekswerkers uitsluit en ze daar geen bankrekening mogen openen. Volgens Triodos omdat ze niet kunnen controleren of het wel vrijwillig is. Nog steeds stuk beter dan ING etc dat wel.

3 likes

Ja idd. Boeiend. Ik kan me alleen de mensen herinneren die me ooit uitgescholden hebben/kut waren. Mensen die ongemakkelijk waren heb ik geen plek in mijn hersenen voor

4 likes