Iemand die peter heet, de hele tijd peet noemen
Ging altijd een beetje stuk als ik dit busje zag rijden
Mensen met een nieuw huis die het huisje noemen.
Of als ze van appartement naar volledig huis op eigen grond gaan.
Het is gewoon een huis
Dit is een huisje.
Nee hoor dit is millennial real estate
Ik maak heel soms wel eens een trainingsschema voor mensen en bijna ALTIJD zeggen mensen dan iets bij hun doelen over vet omzetten in spier? En ik vind je dan zo tering dom??
Ik ‘moest’ mijn oude baas vroeger peer noemen ipv Peter inderdaad. Ik weigerde, hij was echt beledigd.
Er is bij mij beneden aangebeld toen ik thuis was en toen ik dus niet open deed zijn ze naar boven gegaan en is er daar ook 2x aangebeld? Ik verwacht niemand en ook geen pakjes (die worden ook vaak door zo’n pakketpunt buur aangenomen) maar mijn hond is dus heel erg gaan blaffen terwijl dat net is afgeleerd bij alleen thuis zijn. Vind dit zo naar? Waarom zo drammen. Ben echt een angsthaas want ben gelijk dat iemabd kwaad wilt.
Ik heb ‘m vandaag ook vaker geluisterd dan ik durf toe te geven, haha.
Love de marketing afdeling van de aldi ook:
Ontvolgen
Dat is zo! Haha. Maar ik woon in een grote flat dus de persoon heeft eerst beneden via de intercom aangebeld en is daarna met iemand mee naar binnen gelopen denk ik. Daarna heeft de persoon in kwestie dus ook 2x bij mijn voordeur aangebeld en dat vind ik irritant. Als ik de 1e en 2e keer niet open doe, waarom dan een 3e keer aanbellen. Ik zag op mijn camera dat de hond de rest van de tijd onrustig was en daar baal ik van
Dat ik de bass van een feest 3 km verderop hoor. En het is ook zon feest met nederlandse artiesten dus af en toe hoor je ook nog eens dat ge Heeeeuuuuj heeuuuj.
Ik heb de laatste tijd ook wel het gevoel dat ik wat socialer moet zijn en meer onder de mensen moet komen. Mis echt een beetje een bruisend sociaal leven op het moment. En mijn vriend en ik maken dan ook vaak grappen over ons gezamenlijke gebrek aan een grote vriendenkring Dus snap wel hoe je je voelt. Ik ben sowieso altijd op maandag vrij mocht je eens wat willen doen! Haha
Voor mijn veiligheid doe ik nooit de deur open. Er zijn veel inbraken en als ik je niet verwacht waarom zou ik dan opendoen. Tenzij het een buur is die iets wil doorgeven bijv er is brand maar waarom zou je anders zonder afspraak langskomen.
Als je bent opgegroeid in een bepaalde omgeving leer je dit wel hoor, de deur niet zomaar open doen
Voor koffie, kinderpostzegels, geld inzamelen voor een goed doel, energiemaatschappijen, glasvezel, een pakketje voor de buren, iets wat speelt in de buurt. Inbreken doe je toch niet door aan te bellen? Vindt het wel heftig om zo wantrouwend in het leven te staan. Mijn hond is ook geen fan van de bel dus dan trek ik regelmatig de stekker er uit als ik weg ga.
Dan is het toch geen inbraak? Bij een overval heb ik wel een ander beeld. Noem mij naïef maar heb nog nooit iemand gehoord die overvallen is en heb er nooit bij stilgestaan dat zoiets zou kunnen gebeuren. Dan kan je ook niet meer over straat lopen, want daar kan je misschien nog wel makkelijker overvallen worden.
Ze voelde zich er niet oke bij, reden genoeg om niet open te doen, als er echt wat is bellen ze wel op je telefoon. Ik doe ook niet altijd open gebeuren zoveel vreselijke dingen
Rabobank doet dat wel hoor.
Dit precies met dat meermaals aanbellen en boven ook zijn bij mij altijd jehova’s. Die bellen beneden overal aan. Tot iemand open doet en dan gaan ze boven per huis aanbellen.
Koffie? Ik heb gewoon een ah voor koffie. Goede doelen steun ik al ik hoef er geen nieuwe bij. Voor energiemaatschappijen wil ik dat op internet kunnen vergelijken en alle kleine letters lezen. Alleen voor een buur wil ik eventueel opendoen omdat er misschien iets aan de hand is. En er gebeuren juist overvallen doordat mensen opendoen. Heftig om zo wantrouwend in het leven te staan? Ik ben liever voorzichtig en als ik toch niets wil van de mensen die jij opnoemt die kunnen aanbellen waarom zou ik dan opendoen.