Over wie gaat dit?
Een flitsbezorger op een fiets reed net keihard in de riem van mijn hond en die vloog echt meters verder echt heel zielig. Tuigje ook kapot gegaan; toen dat los ging liep ie echt heel sneu met z’n staart tussen z’n benen weg.
Oooo nee lief hondje toch:(
Iemand die in de trein haar nagels lakt
Al die influencers (allemaal zelf met een relatie) die vandaag single mensen een hart onder de riem steken door te zeggen dat single zijn fantastisch is.
Hou gewoon je grafmuil.
Edit: ik vind single zijn trouwens fantastisch maar ik hoef geen influencers in mijn feed die doen alsof we een zeldzame diersoort zijn en zielig zijn vandaag en dat gaan compenseren met debiele post die single mensen zogenaamd moet helpen.
Deze smiley wat zeg je hiermee
‘Rot op’
Ik heb ons trouwalbum binnen en vind het jammer dat alle foto’s op mat papier zijn. Dus ik ging uitzoeken hoe ik dat over het hoofd had gezien.
Nou tis nog erger dan dat, de duurdere optie was mat papier. En toen dacht ik duurder is altijd beter. Dus ik heb bewust voor silk mat papier gekozen! Terwijl ik dat minder mooi vind.
Tegenwoordig krijg ik via Google MAPS als ik via openbaar vervoer zoek ook een soort taxidienst aangeboden. Ik wil gewoon het ov, anders bel ik wel een taxi.
Heb focking honger.
Mezelf. Ben vandaag echt zo moodswingerig. Ik ga echt van extreem blij naar extreem chagerijnig/boos om hele domme kleine dingen. Zo irritant als ik mijn emoties niet onder controle heb, make up your mind girl. Kies gewoon 1
Mn tandvlees doet zeer en jeukt nu.
Komt door te hard poetsen en slecht tandenborstelkopje. Ik had een hele voorraad gekocht om sneller te wisselen maar kan die hele voorraad niet vinden
- Fuck me leven
- Ik ben een domme troela
- Jij bent een domme troela
- Ik ben beleefd, maar je zegt poep
Net €15 invoerkosten betaald voor iets van €22
Voelt echt zonde
Ja dit was ook gewoon uit Engeland. Stomme Brexit.
Aan de zenuwpijn in mijn arm. Ik ga door de grond van de pijn!!! Morgenochtend gelukkig naar mijn fysio en dan hopenlijk ook weer normaal kunnen slapen
Ik laatst een keer bij iets: “verzending van onze eu-website, vanuit ons magazijn binnen de eu, verzendkosten bedragen zo en zo veel” oké, check.
“Pakket geleverd op jouw aangewezen pakketpunt - grapje, we hadden het niet op voorraad dus we hebben het toch vanuit Engeland verstuurd dus twintig euro bijbetalen graag.”
Ehh fijn dat ik daarvan op de hoogte wordt gesteld? Gevráágd?
Dat ik ziek thuis zit en binnenkort een verzuimgesprek heb op werk. Ik heb een auto-immuun aandoening gehad en 2 x corona, ik zie super veel mensen op werk en mijn collega’s worden ook vaak aangestoken en zij mij dus ook weer.
Hoe leg ik dit uit zonder het gevoel te hebben mij te moeten verdedigen? Kan ik ook zeggen dat ik de werkdruk soms te hoog vind? Irritant dit.
Ik zit echt in precies dezelfde situatie (alleen 3 keer griep), en moet er hard voor werken om me niet in de hoek gedrukt of aangevallen te voelen doordat dat gesprek eraan komt. Voelt echt heel oneerlijk allemaal omdat ik er zelf ook keihard van baal dat ik iedere keer ziek ben. Heb er al mijn verjaardag, kerst, oud en nieuw en verschillende sociale afspraken voor moeten laten schieten. En dan voelt het toch alsof je antwoord moet geven op een vraag (waarom verzuim je 3 keer in korte tijd) waar je geen antwoord op hebt, vet frustrerend.
Ik zou het zeker aankaarten van die werkdruk, want hoge werkdruk geeft ook stress lijkt me en dat heeft invloed op je weerstand. Misschien goed om in oplossingen te denken, zodat je tijdens dat gesprek ook actief dingen kunt noemen die de werkdruk zouden verlagen, of het werken prettiger zouden maken. Succes alvast, ik hoop dat het toch een goed gesprek is en dat je niet meer zo vaak ziek zult zijn vanaf nu
Twee zakken paaseitjes gegeten ipv avondeten en nu buikpijn (heel vreemd)