Waar erger je je aan? #15

Ja ik ook en heeeeel soms hebben ze een optie voor intercollegiaal overleg en vind echt dat ze dat allemaal moeten hebben. Hoeveel tijd je soms kwijt bent aan die wachtrijen.

7 likes

“Bij 2 kinderen word je echt een gezin hè”

4 likes

ik vind dit ook zo iets raars? wat ben je dan met 1 kind? alsof je dan nog niet mag meedoen want wacht maar tot je er 2 hebt!! dan begint het pas echt muhaha, eentje kan je nog zo overal mee naartoe nemen maar 2! nou poe dat snap je pas als je meerdere kinderen hebt!!
ok gerda

9 likes

Ja precies, alsof 1 kind niet telt.

3 likes

Beetje als dat paasei rijmpje

11 likes

haha de bros influencer hier!
Nee niet zoals de old school bros maar eerlijk, het is wel echt de beste vervanging :star_struck: ik heb die met de Milka vergeleken en die is echt wel heel anders!

@anon30197667 haha sorry :pensive:

4 likes

De dichtstbijzijnde 5 pinautomaten zijn leeg. Zelfs die in een dorp verderop. Zo irritant

1 like

Dat videoland de app zo traag werkt op mijn tv. Hij blijft telkens laden en het afsluiten gaat ook zo langzaam.

Shit, snel mijn bejaarde konijn inruilen dan

Hoe dragen mensen van die footies in sneakers zonder pijn, ik heb normaal niet zo snel blaren ofzo maar ik vind ze echt niet lekker zitten. Dat siliconen randje gaat dan irriteren of knellen ofzo, ik loop echt te strompelen vandaag

2 likes

Ik vind het concept van trakteren op je verjaardag zo ontzettend stom. Nu zit ik weer op m’n vrije dag een brownie te bakken omdat op m’n werk wel verwacht wordt dat je iets meeneemt op je verjaardag :grimacing: maar ik zit weer te stressen omdat dat ding aan de randen te hard is en van binnen veel te klef en wat als iedereen het fucking ranzig vindt en ugh.

Dat gezegd hebben, is er nog een kans dat als brownies nu iets te klef zijn ze morgen juist goed zijn?

3 likes

Ben helemaal van slag, ik ben aan het trillen van angst. Onze buurvrouw heeft steeds open vogelvoer in de tuin voor de vogels en nu zijn er een aantal ratten in de tuin. Ik zag net 2 ratten in de tuin, durf nu niet meer naar buiten. Durf geeneens in de tuin meer te zitten voorlopig, laat staan op een bedje op het gras te liggen. Heb de buurvrouw al aangesproken maar ze vindt mij erg overdrijven. Heb echt een grote angst voor dat soort dingen en ben nu al paar uur kotsmisselijk.

5 likes

Waarom zou je dat dragen haha. Vreselijk. Ik draag zelf gewoon sneaker sokken of van die hoge sport sokken (Ja is in dus dan doe je maar mee he)

1 like

Ja ik weet het ook niet! Ik ga mezelf er ook niet meer mee kwellen

2 likes

misschien een te makkelijk antwoord maar…of je bakt brownies omdat je het leuk vind (klacht afgekeurd in dat geval) of je trakteert niet of je grijpt een pak koek uit de supermarkt.

2 likes

Ja eens! Maar er is echt een soort sociale druk waar ik niet helemaal tegenin durf te gaan nog omdat ik nog niet zo lang op deze afdeling zit. Collega die tegelijk begonnen was was jarig en toen was het ook echt in de groepsapp door de teamleider nota bene ‘gefeliceerd Jeroen! Wie zien je lekkers wel verschijnen hi ha ho’ :cry: Maar ben echt een zwakkeling daarin dus haha

En de laatste optie zou ik nog het liefste doen maar ik moet glutenvrij eten en dat maakt dat eigenlijk niet echt een optie :smiling_face_with_tear:

1 like

Volgens mij is het ook typisch Nederlands dat je trakteert op je verjaardag toch. (In plaats van getrakteerd worden

2 likes

Ja dat zijn juist goede brownies! Niet meteen aansnijden maar in de koelkast zetten. Komt goed.

Fijne verjaardag!

3 likes

Ja! Dat wilde ik eigenlijk eerst als ergernis noemen haha. Vind ik ook veel logischer: je bent jarig, dat vinden anderen leuk voor je, dus je krijgt eten. En hier is het: je bent jarig, geef ons eten.

@Keukenkastje ik heb ze helemaal laten afkoelen maar wel al in stukken gesneden en in (luchtdichte) bakjes gedaan. Moet ik die dan in de koelkast bewaren? Want ik lees op internet juist weer op kamertemperatuur.

3 likes

Lekker laat, maar ja ik zou ze in de koelkast bewaren en dan een halfuur of uur voor het uitdelen op kamertemperatuur (afhankelijk van hoe fudgy ze zijn).

1 like