Waar erger je je aan? #15

Opmerkingen over dat je nooit mag opgeven. Waarom mag dat niet?

14 likes

Aan het tiktok algoritme tegenwoordig. Ik kijk één video over een DIY. De daarop volgende 40 video’s zijn die DIY. Zó snel en veel, Ugh.

7 likes

Irritant ja.

Ik zit nu in een Eminem-tiktok en dat vind ik dan weer erg leuk :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ongevraagde tip maar bij mij helpt het om dan een paar keer op dat pijltje rechtsonder te klikken en dan “niet geïnteresseerd”

1 like

In sommige in de 2e klasse wel, helemaal bovenaan. Maar meestal in de 1e klasse, ga daar zitten? Heb je niet opgeladen of is er iets mis gegaan?

1 like

Hopelijk is het gelukt ergens op te laden ondertussen!

1 like

Soms zitten ze onder de stoel in tweede klas!

1 like

Mensen die elkaar gaan taggen onder nieuwsberichten, bijv. “Man in Utrecht rent naakt over straat”, met “Kees, wat heb je nou weer gedaan?!” of “Ruud, gedraag je toch eens!!” Hi-ha-ho

44 likes

Vooral als het nieuwsbericht ook nog eens iets heftigs is, een aangerande vrouw die haar verhaal doet en dat mannen elkaar gaan taggen van “oh kon je er weer niet vanaf blijven Sjaak!” of een schietpartij met x aantal doden “ging jij daar niet heen Sonja haha wel oppassen hoor!”

13 likes

Mijn Tik Tok ergernis is dat bijna alle comments van de filmpjes die ik zie in het Duits of Frans staan.

6 likes

Ja doe ik, maar tiktok heeft er moeit mee :joy:

Ja dit vind ik ook heel irritant. Ik krijg eerst alle andere 180.000 talen te zien voordat een Engelse comment tevoorschijn komt (waar ik de comments het liefst in lees).

6 likes

Ik krijg op de een of andere manier de hele tijd van die afzichtelijke barefootschoenen op mn instafeed. En dan zogenaamd “leuke” schoenen/sandalen.

3 likes

Bij iemand op bezoek komen, een glas koud water uit de koelkast krijgen, en dat het water dan smaakt naar kaas/ui/gehakt/iets anders wat in die koelkast ligt te marineren

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

22 likes

Doet mij denken aan een kennis die ook steeds zegt " ja wat is het Nederlandse woord voor * Engels woord * ". Meid je bent zo Nederlands als het maar zijn kan en dan hebben we het over simpele woorden

6 likes

sorry wat? een glas water wat al gevuld en wel in de koelkast staat dan?

1 like

omg ik was dit vergeten maar dit kreeg ik ook altijd bij een van de mensen waarbij ik vroeger schoonmaakte via de thuiszorg

dan stond er altijd een glas water voor me klaar in de koelkast en dat smaakte altijd naar paracetamol???

3 likes

Oh god ja een vriendin van mij tagde mij vaak in zulke berichten op insta, zo cringe. Heb er wat van gezegd want openbaar en gewoon niet grappig vaak, ze zag het probleem niet zo maar is wel gestopt gelukkig (ook voor haarzelf want ze had een professioneel account).

1 like

Dat ik door nieuwe medicijnen meteen kotsmisselijk en duizelig word als ik te weinig of te lang niet heb gegeten

2 likes

Oh nee sorry verkeerd geformuleerd. Bedoel zo’n fles of karaf water die mensen dan veel te lang in de koelkast laten staan zonder tussendoor te verversen. Waardoor het water naar koelkast smaakt als ze daar een glas van inschenken

5 likes