Met gebak kan dit ook. Zo ranzig!!!
Dat scheetjes zo gemeen zijn. Doe je het stil om niet op te vallen stinkt ie enorm, doe je het hard en kijkt iedereen is er geen geurtje te bekennen.
Ja klopt, vooral bij kwarktaart of cheesecake, zoiets wat makkelijk andere smaken opneemt
Ik vond het vroeger ook echt heel vies om dan na het buitenspelen een stuk appel/komkommer te krijgen wat dan zoutig was. Zo uit de vieze hand van de moeder van dat vriendje of vriendinnetje
Yugh, verkeerd slikken en ineens cola in je neus hebben.
God wat brand dat zeg
Goh weer met de trein vanuit Parijs in Nederland beland en meteen storing en een Thalys die niet verder rijdt.
Dat mân favoriete restaurant gesloten voor bezorging staat vandaag en dat ik me gewoon niet kan bedenken wat ik anders wil eten. Letterlijk om gehuild net, maar misschien is dat omdat ik brak ben.
Dit zou ik ook hebben. Ik heb een keer 42 keer gebeld naar mijn favoriete pizzaria in de hoop dat ze de 42e keer wel zouden opnemen
Hahahahahha ja. Ik sta nu toch maar voor het restaurant met mân brakke kop en pyjama aan. Ik heb echt niet genoeg hersencellen over na gisteren om iets anders te bedenken.
Walgelijk! Appeltaart die naar koelkast smaakt. Of zelf geklopte slagroom. Schoonouders zetten ook gewoon een open pan nasi in de koelkast wat dan over is. Nou laat die taart maar zittenâŠ
oorlog
Ik heb sinds de lunch gisterennamiddag precies iets in mijn keel zitten. Iets wat enorm prikt en pijnlijk aanvoelt wanneer ik iets drink of eet en het lijkt maar niet weg te gaan.
Vannacht zijn mijn man, dochter en ikzelf ziek geworden en stiekem dacht ik âyes, dat gaat vast geholpen hebbenâ. Niets is minder waar.
Morgen maar met de HA bellen en hopen dat het snel opgelost kan worden want dit is echt een vreselijk gevoel.
Ugh zo vreselijk he. Laatst ook een groepje puberjongens die in gebrekkig Engels met elkaar communiceerden. De ernstige ziekte met de letter k die (helaas) in elke zin voorkwam zeiden ze dan wel weer in het Nederlands.
Ja waarom is die video nodig? Kan toch ook zijn dat het helemaal niet uitkomt? ik werd laatst gevideobeld toen ik letterlijk zat te schijten
Sowieso is zo een videocall functie gewoon gevaarlijk. Zat tijd terug naakt op de wc toen ik met mân dikke vingers op die knop drukte. Gewoon mân telefoon weggegooid uit paniek.
DIT!!! Ik laat altijd de kraan eerst ff twee tellen doorlopen en heb altijd zin om te gillen als mensen dat niet doen ahaahha. Zoân halftam glas water
Hoe veel tijd het soms kost om door van die keuzemenuâs te komen van een telefoonnummer, vooral als ze ook nog heel langzaam praten. Eigenlijk zou er gewoon een hack moeten zijn dat je bijvoorbeeld *2 intoets en dan alles 2x zo snel wordt afgespeeld
Ik heb er inmiddels 3 van lidl op sinds dat bericht Maar zo lekker als de echte bros vroeger vind ik em ook weer niet.
Dat ik een halve avond een jurk heb gedragen zonder zoân lang onderbroekje want die zaten in de was, en dat ik daardoor alweer allemaal rode uitslag heb. Heerlijk met dat warme weer deze week