heb mn tienerkuikens (het zijn nog geen volgroeide kippen haha) die nog binnen staan af en toe in de tuin staan om te wennen, zat er net een kat bij dat hok te jagen op ze
uuuuuuuugh hou je huisdieren in je eigen tuin
Van mn huisarts heb ik de nummertjes uit mân hoofd geleerd, zodat ik meteen kan kiezen en het riedeltje niet af hoef te luisteren.
haha ja of dat je de opties gewoon ook op het scherm van je telefoon kunt zien ofzo
Ik bel voor mijn werk vaak huisartsen en zou zo graag willen dat die nummers gewoon universeel zijn en dat ze aub die riedel over covid/het coronavirus/vaccinaties weer verwijderen
9 van de 10 mensen luisteren toch niet naar het bandje. En worden dan boos wanneer ze naar een hele andere locatie doorverbonden zijn, omdat zij gewoon random een nummer hebben ingedrukt.
En dat alle huisartsen een collegalijn hebben sommige collegaâs zeggen dan dat je gewoon de spoedlijn moet doen maar dat durf ik niet
Ja ik ook en heeeeel soms hebben ze een optie voor intercollegiaal overleg en vind echt dat ze dat allemaal moeten hebben. Hoeveel tijd je soms kwijt bent aan die wachtrijen.
âBij 2 kinderen word je echt een gezin hèâ
ik vind dit ook zo iets raars? wat ben je dan met 1 kind? alsof je dan nog niet mag meedoen want wacht maar tot je er 2 hebt!! dan begint het pas echt muhaha, eentje kan je nog zo overal mee naartoe nemen maar 2! nou poe dat snap je pas als je meerdere kinderen hebt!!
ok gerda
Ja precies, alsof 1 kind niet telt.
Beetje als dat paasei rijmpje
haha de bros influencer hier!
Nee niet zoals de old school bros maar eerlijk, het is wel echt de beste vervanging ik heb die met de Milka vergeleken en die is echt wel heel anders!
@anon30197667 haha sorry
De dichtstbijzijnde 5 pinautomaten zijn leeg. Zelfs die in een dorp verderop. Zo irritant
Dat videoland de app zo traag werkt op mijn tv. Hij blijft telkens laden en het afsluiten gaat ook zo langzaam.
Shit, snel mijn bejaarde konijn inruilen dan
Hoe dragen mensen van die footies in sneakers zonder pijn, ik heb normaal niet zo snel blaren ofzo maar ik vind ze echt niet lekker zitten. Dat siliconen randje gaat dan irriteren of knellen ofzo, ik loop echt te strompelen vandaag
Ik vind het concept van trakteren op je verjaardag zo ontzettend stom. Nu zit ik weer op mân vrije dag een brownie te bakken omdat op mân werk wel verwacht wordt dat je iets meeneemt op je verjaardag maar ik zit weer te stressen omdat dat ding aan de randen te hard is en van binnen veel te klef en wat als iedereen het fucking ranzig vindt en ugh.
Dat gezegd hebben, is er nog een kans dat als brownies nu iets te klef zijn ze morgen juist goed zijn?
Ben helemaal van slag, ik ben aan het trillen van angst. Onze buurvrouw heeft steeds open vogelvoer in de tuin voor de vogels en nu zijn er een aantal ratten in de tuin. Ik zag net 2 ratten in de tuin, durf nu niet meer naar buiten. Durf geeneens in de tuin meer te zitten voorlopig, laat staan op een bedje op het gras te liggen. Heb de buurvrouw al aangesproken maar ze vindt mij erg overdrijven. Heb echt een grote angst voor dat soort dingen en ben nu al paar uur kotsmisselijk.
Waarom zou je dat dragen haha. Vreselijk. Ik draag zelf gewoon sneaker sokken of van die hoge sport sokken (Ja is in dus dan doe je maar mee he)
Ja ik weet het ook niet! Ik ga mezelf er ook niet meer mee kwellen