misschien een te makkelijk antwoord maar…of je bakt brownies omdat je het leuk vind (klacht afgekeurd in dat geval) of je trakteert niet of je grijpt een pak koek uit de supermarkt.
Ja eens! Maar er is echt een soort sociale druk waar ik niet helemaal tegenin durf te gaan nog omdat ik nog niet zo lang op deze afdeling zit. Collega die tegelijk begonnen was was jarig en toen was het ook echt in de groepsapp door de teamleider nota bene ‘gefeliceerd Jeroen! Wie zien je lekkers wel verschijnen hi ha ho’ Maar ben echt een zwakkeling daarin dus haha
En de laatste optie zou ik nog het liefste doen maar ik moet glutenvrij eten en dat maakt dat eigenlijk niet echt een optie
Volgens mij is het ook typisch Nederlands dat je trakteert op je verjaardag toch. (In plaats van getrakteerd worden
Ja dat zijn juist goede brownies! Niet meteen aansnijden maar in de koelkast zetten. Komt goed.
Fijne verjaardag!
Ja! Dat wilde ik eigenlijk eerst als ergernis noemen haha. Vind ik ook veel logischer: je bent jarig, dat vinden anderen leuk voor je, dus je krijgt eten. En hier is het: je bent jarig, geef ons eten.
@Keukenkastje ik heb ze helemaal laten afkoelen maar wel al in stukken gesneden en in (luchtdichte) bakjes gedaan. Moet ik die dan in de koelkast bewaren? Want ik lees op internet juist weer op kamertemperatuur.
Aan de belichting en spiegels van de paskamers in sommige winkels. Als je al niet onzeker bent, dan wordt je het daar wel van. Verschrikkelijk. Heb uiteindelijk thuis maar voor mijn eigen spiegel en eigen licht maar opnieuw gepast.
Lekker laat, maar ja ik zou ze in de koelkast bewaren en dan een halfuur of uur voor het uitdelen op kamertemperatuur (afhankelijk van hoe fudgy ze zijn).
Dat m’n oordopje vanochtend precies in de emmer met handwas viel
Ze hebben me nieuwe en zogenaamde betere lenzen aangesmeerd.
Zelfde sterkte, maar ik zie er geen kut mee
Dat ik een maand kan gaan wachten op internet. Toch niet meer van deze tijd. #tragic #firstworldproblems
Misschien lees ik mijn hele dikke tbr wel uit.
Ik moest na m’n verhuizing ook wachten op internet, kreeg gedurende die periode wel gratis onbeperkt mobiel internet ter compensatie (t mobile). Misschien heb je daar iets aan!
Klopt, aangevraagd ook. Normaal doet kpn er niet zo moeilijk over maar nu wel. Dus nu ff zoveel mogelijk series van de server halen, dan kan ik in ieder geval ouderwets nog kijken
Ik zit vanmiddag op een werklocatie waar het echt zoooo warm is. Vanmorgen heerlijk op een ander kantoor gewerkt en hier smelt ik echt compleet weg. Bleh, zo naar. Zwangerschap helpt niet echt mee, m’n hartslag schiet omhoog ook.
M’n onderbuurman die de godsganse dag rookt uit zijn raam, recht onder mijn raam. Wil met deze temperaturen toch gewoon lekker het raam open maar alléén maar rookluft in m’n huis
Wat een ellende. Mijn buurman rookt ‘s avonds laat regelmatig een peuk terwijl hij tegen de deurpost van z’n voordeur leunt en dan komt dat recht m’n slaapkamer in gewaaid. Zo ranzig. En in de achtertuin ook vaak genoeg dat ik in die walm zit. Hoop zo dat hij binnenkort weer gaat proberen te stoppen.
Ohhhh ook zo irritant! Vind het zó vreselijk vies he Mijn buurman is oud, praat amper Nederlands en ziet eruit alsof hij in z’n leven nooit iets anders heeft gedaan dan de hele dag roken. Gok dus dat de kans dat hij ooit uit vrije wil gaat stoppen zo’n 0,003% is hahaha
Hmmm ja dat is wel een heel kleine kans haha maar toch je weet het nooit! XD
Dit gedaan en ze waren echt perfect (lekker fudgy en niet klef klef)
Duiven op mn balkon. Probeer ze al weken te verjagen, maar ze geven echt niet op. Elke keer als we denken dat ze nu echt weg zijn, komen ze weer terug.