De excuses die mensen verzinnen om tegen meer bomen planten te zijn.
“Ja een boom doet meer pijn dan een lantaarnpaal als je er tegen botst.”
Ja schat, doe dat dan niet
Dat ik gewoon nooit mijn eigen nagels kan lakken? Ik had dit bij iemand gezien en wilde t bij mijzelf doen;
Nou dit is het resultaat
Hahaha ja ik heb ook maar 1 kleur nagellak. Maar de stippen waren veel te dik dus ze droogde niet en ja dat gebeurt dit.
Zeggen mensen dit echt?
@Desalnietteplus oefening baart kunst! Wat heb je gebruikt voor die stipjes?
Ja, op (hoe kan het ook anders) Twitter
Een lantaarnpaal buigt namelijk om hahaha
dat ik een thuisbezorgd cadeaukaart heb besteld voor iemand en dat ik nog steeds geen orderbevestiging heb ontvangen.
Volgens mij duurt dat best lang! Via een secundaire site is dat toch?
ja via https://www.thuisbezorgd.nl/cadeaukaarten/
maar ik kreeg net een mail met: “Helaas is er momenteel een vertraging ontstaan in het verzenden van de cadeaukaarten. Het verantwoordelijke team is hier inmiddels van op de hoogte en zij gaan er vanuit dat dit issue snel verholpen is.” dus vandaar.
Er zijn zoveel mensen die nu vragen wanneer ik zomervakantie heb, en dan daar vanalles in willen plannen. Ik wil juist helemaal NIETS plannen dan (behalve onze geboekte vakantie). Kom op zeg, dat zijn de enige 3 weken in het jaar dat ik eens sochtends kan opstaan zonder dat mn hele agenda vol staat. Hier kan ik toch echt niet de enige in zijn?
Omg dat is echt het beste cadeau ooit.
Wel kut dat de bevestiging er nog niet is
“Kom op zeg”? Haha is toch juist leuk dat mensen met je willen afspreken. Of zijn het niet vrienden? Je kunt toch gewoon andere data voorstellen en niet in je vakantie.
Dat ook al ben je al heel lang ziekgemeld en heeft je overgewicht er niks mee te maken de bedrijfsarts toch nog even moet vragen hoeveel je weegt en hoe lang je bent ook al is dat in t allereerste gesprek ook gevraagd. En komt vervolgens de vraag of je bij een dietist loopt. Pleur toch op.
Ja zeker is dat leuk! En “kom op zeg” zeg ik ook niet tegen hen. Ik zeg zoiets als @Erato zegt en stel andere data voor (zoals deze week en volgende week bijv ) Maar het valt me gewoon op dat er zoveel mensen zijn die direct happen als ik het over vakantie heb, alsof je in een vakantie alles moet volplannen. Ik ben iemand die je kunt bellen om vanavond nog iets te gaan doen…ik hou er niet van om bij wijze van nu al iets te gaan plannen voor september ofzo.
Ik heb vandaag uiteindelijk inderdaad na eeuwen wachten iemand gesproken via de chat. Alleen diegene kon mij niet helpen, en heeft het weer doorgezet, en ik zal “zo spoedig mogelijk” meer horen per mail (wanneer dat dan was konden ze me uiteraard niet vertellen).
Drie keer raden wat ik net in mijn mail krijg. Een antwoord? Welnee, een dreiging met incasso. De tyfuslijers. In de brief bij die mail stond wel een mailadres, dus heb daar nog maar eens naartoe gemaild met bewijs van betaling En dat ze hun zooi op orde moeten krijgen voor ze gaan dreigen…
Maar… dat is toch logisch dat als je dingen wilt plannen met anderen, je dat in een weekend of op vrije dagen en dus vakantie voorstelt, en niet op werkdagen?
Nja ik snap @WhereTheLightIs wel. Voor je het weet heb je van alles met iedereen gepland en is heel je vakantie weer vol en heb je dus nog geen moment voor jezelf.
En ja daar ben je zelf bij, je hoeft niet altijd ja te zeggen, maar ongemerkt kan zo een agenda binnen no time weer volstromen
Ik vind het juist prima om na mn werk nog iets te gaan doen. Anders is het ook maar werken/eten/slapen en weer door. Uit eten, ergens wat gaan drinken, gewoon relaxen bij iemand (of bij ons) thuis, gaan wandelen en ergens een ijsje eten bijvoorbeeld. In mn vakantie wil ik kunnen denken “mooi weer vandaag dus we gaan naar de dierentuin” en niet dat ik dan 3 maanden eerder heb gepland om om 13:00 uur met Pietje thee te gaan drinken.
Echt een non probleem maar omdat het zaterdag nu zo heet wordt moet ik een andere festival outfit bedenken
Ik ga naar een weekendfestival en ben eeeecht niet blij met m’n kleren nu. Gister en net nog langs wat winkels gegaan maar alles is kut. Ik vind ook niks staan, ook omdat ik nog zo wit ben. Moet ongesteld worden dus zit sowieso even niet lekker in m’n vel. Dus ik snap je helemaal!! Heb je wel een andere optie? (Ga je naar drift trouwens?)
Het is echt een onzinnig probleem maar buhhh