Late reactie maar hoe kun je persoonlijke containers > ondergrondse. Dat gesleep met die gore dingen waar zomers de maden in krioelen
Mensen die het woord in en uitloten verkeerd gebruiken.
Hahaha jaaa ik ga naar drift, en jij?
Ben ook ongesteld en mega opgeblazen maar ja
Wel bruin al want net op vakantie geweest
Heb nu een optie aan maar die moet zonder bh en dat durf ik niet denk ik
Mijn originele outfit was met lange mouwen maar ja dat ga ik echt niet doen met 30 graden?!
Naar best kept secret!!
Drift lijkt me nu helemaal vreselijk met alleen maar beton en geen bomen ik zou denk ik toch voor je optie zonder beha gaan (vind ik ook niet chill maar ik ga het dit weekend ook doen denk ik)
Had al een kutdag en toen appte een vriendin of ik wilde afspreken, belde haar een kwartier na het appje om te zeggen dat ik dat wel wilde, had ze opeens al andere plannen
Aah BKS is ook leuk!! Ja omg ze zeggen meer schaduwplekken te maken en vgm is gedeelte van de vasim wel open (dus binnen)
Eerst mocht je geen zonnebrand meenemen?? Is nu veranderd naar alleen tubes geen spray
Heb inmiddels een geschikte outfit bedacht met bh dus komt goed! Ga jij nog iets nieuws zoeken?
Mezelf. Ik ben ongesteld en zit in de dramaqueenmodus. Ik heb ineens allemaal problemen bedacht inclusief ruzie gemaakt met mensen in mijn hoofd. En nu ben ik daar ook daadwerkelijk boos over, terwijl er niks aan de hand is eigenlijk. Maar nu wil ik ruzie zoeken of huilend in bed liggen. Maar er is niks, en dus ben ik boos over dat ik boos ben terwijl er niks aan de hand is. En natuurlijk op al die mensen die mij heel wat aangedaan hebben in mijn hoofd
Ik twijfel ook om met mân vriend mee te gaan naar drift, maar 30 graden is wel echt kut bij de Vasim⊠twijfel twijfel
Nee ik geef het op, wordt er poepiechagrijnig van dus doe het met de kleren die ik heb. Veel plezier iig!!
Dat iemand in het hofje achter ons huis een houtvuur aan het stoken is waardoor het hele hofje blauw staat van de rook en mân hele huis nu naar houtvuur stinkt. Echt zo teringasociaal in zoân klein stadshofje, het hele blok heeft hier last van.
Thanks jij ook!!
Aan de gast in de kamer naast zijn badkamer grenst aan mijn kamer. En hij gaat om t kwartier naar de wc. Ik ga hem vragen waar hij gegeten heeft want daar ga ik niet heen.
Fuckin lange file op de a12 sânachts
Ik wil gewoon slapen.
Ik haat die omdergrondse kut tyfescontainers, kan maar 60 l in. Je kan afval moeilijk scheiden, etc. Die grote containers staan gewoon binnen bij mij (in de garage) niet in de zon, geen last van maden. Dus ja ik ben er iig blij mee. En gesleep? Zitten gewoon wieltjes onder, gesleep met een zak in de hand elke keer hoeft iig niet meer. Bleeegh wat haatte ik het haha
Ik schrijf een maandelijkse column (samen met een collega) over het onderwerp diversity en inclusivity in onze universiteit nieuwsbrief. Nu heb ik alleen een stukje geschreven over Loretta J Ross en mijn collega (vrouw) vind dat ik overal te sterke woorden voor gebruik (ignorant ipv uninformed bijv. Ik vind ignorant niet eens zo heftig want ik had er eerst hateful staan en dat is wat ik eigenlijk wilde zeggen lol) en ik vind het zo irritant. We schrijven toch geen column over problematische onderwerpen zodat we het kunnen afzwakken zodat niemand zich aangesproken voelt
En ik erger me aan de gore lik geluiden van mijn hond. Dit is het aller kutste aan het hebben van een hond, lik je tenen ff ergens anders meid en gewoon niet naast mijn bureau
Aan al het pas gewassen beddengoed wat vervolgens buiten door de meeuwen wordt ondergescheten.
Dat ik nooit eens alleen tijd kan doorbrengen met mân oudjes zonder dat mân zusje er ook bij moet zijn.
Woont je zusje thuis? Of hoe weet ze dan altijd dat jij ook komt?
Wel super vervelend.
Nee woont wel in dezelfde woonplaats als de oudjes, en ik dus niet.