Waar erger je je aan? #15

Haha ik durf niks meer buiten te leggen of hangen. Van het weekend alle meeuwenschijt van de ramen en grond gespoten met hoge drukspuit en 1 dag later zit het weer helemaal onder. Love aan de kust wonen.

2 likes

Haha! Bij mij ook overal. Binnenkort ook maar eens mijn auto wassen, want die ziet er inmiddels ook echt niet meer uit.

2 likes

Ik ben bijna 30, maar ik vind het nog steeds stom als mijn knuffel in de was zit.

9 likes

Waarom vind je dat vervelend? Zij hoort toch ook bij het gezin? (Oprechte vraag, niet bedoelt als judgement)

2 likes

Zeg me aub dat jouw knuffel nu een soort vervallen ondefinieerbaar wezen is

1 like

Dat ik zo vet vaak in trainingen of colleges zit waarbij ik van tevoren met vijf minuten fragment had kunnen inschatten dat het hem niet ging worden

3 likes

Omdat dit werkelijk altijd zo is.

Het is voor mij al lastiger plannen omdat ik nachtdiensten werk, de tijd die ik met m’n oudjes doorbreng is al best schaars hierdoor.

Hahahaha uiteraard!

1 like

Van die foto’s van bruidsparen met dan de “single friend” huilend in de achtergrond. Haha moet gewoon lachen om hoe kut ik die humor vind

echt huilen dit hoor

23 likes

Dat ik 18 euro aan parkmobile moet betalen voor een auto die niet van mij is (bedrijfsauto van een bijbaantje van jaren terug) en de klantenservice is onbereikbaar.

Oooh dat laatste is zoooo herkenbaar, ik heb misofonie en kan dit heeeel slecht handelen. Terwijl ik het van mijn kat niet storend vind :grimacing:

2 likes

Ik maakte net mijn slapende baby wakker door het geluid van mijn dijen die aan de leren bank plakken tijdens het opstaan.

30 likes

Dat daydrinking altijd een heel goed idee lijkt tot het avond wordt en je in je eentje aangeschoten thuis zit.

14 likes

Ik heb mijn ergernis over de overvliegende vliegtuigen even verwijderd want ik vond het toch teveel gezeik. Tot vandaag vond ik mensen die erover begonnen ook altijd zeikerds. Even wennen dat ik daar nu bij hoor!
En ook verwijderd ivm teveel prijsgeven over m’n woonplaats, blijf liever anoniem.

1 like

Ik vind een macflurry echt zo vies sinds die houten lepeltjes. Vd week gewoon een bijna volle weggegooid. Zo zonde.

4 likes

Haha ik wilde er net op reageren dat er hier ook iets veranderd lijkt, zijn nu natuurlijk meer buiten door het mooie weer, dus dan hoor je ook meer, maar hoor echt duidelijk dalende vliegtuigen overkomen. Ben op Flight Radar aan het kijken en het lijkt of we “ineens” onder een aanvliegroute van Eindhoven zitten. Is hier nog zo’n 40km vandaan dus ze vliegen niet super laag, maar wel bijzonder dat het “ineens” anders lijkt dan eerst.

1 like

Ohhh… zo kut en grappig tegelijk. Heb eens iets soortgelijks gehad met het zuigende geluid van een grote teen die zich losrukte van de laminaatvloer. Best kak als de baby na een uur eindelijk slaapt.

2 likes

De vliegtuigen die ik opgezocht heb was 1x Kos-Eindhoven (dus zal wel vakantievlucht zijn) en 1x een vliegtuig van de NATO?! :joy: Was een toevalstreffer denk ik.

Nou die kwam helemaal vanuit Zweden zag ik, dus ik denk het niet. :joy:

1 like

Dit voel ik zo erg. Mijn knuffel zat ook in de was en droogt nu en ik kan gewoon niet slapen zonder mijn reuze olifant.

3 likes