Waar erger je je aan? #15

Alle vinkjes na een betaalverzoek… De persoon kan dat al zien dus doe gewoon niet.

8 likes

Ik haat dat ook zo
Sommige mensen gaan ook echt zo “Betaald!”
Ja thanks dat was wel een beetje de bedoeling ook, je doet geen riante onbaatzuchtige gift ofzo

10 likes

ik vind dat altijd wel fijn want dat stimuleert de wan-/laatbetalers om ook snel te betalen
dan ziet iedereen wie nog niet heeft betaald hehe

17 likes

Ik doe tegenwoordig het vinkje als een soort like/hartje bij het betaalverzoek. Is t wel meteen duidelijk voor iedereen maar zit je niet te spammen…

31 likes

Ik doe het altijd met deze reden, juist in groepen waarvan ik weet dat er mensen in zitten die mega laks zijn met betalen

4 likes

De weerapp van Apple is zo vaag. Op de mijn locatie pagina wordt het dit weekend 30 graden, maar als ik de pagina van de stad waar ik nu ben open dan maar 25 graden. En ik hoop zó dat het die tweede is. Lig nu al in de 23 graden binnen :slightly_frowning_face:

2 likes

Ik heb zo vreselijk geslapen. Heb gister op het terras iets teveel wijntjes gedronken en de wekker van mn vriend ging om 6 uur en nu kan ik niet meer slapen en lig ik met een halve kater naar het plafond te staren.

5 likes

Same here! Ben denk nog aangeschoten en zit al een tijdje in de trein. Hopelijk trekt het snel bij voor je :stuck_out_tongue:

2 likes

Misschien ligt het aan de windrichting? Hier 40km van schiphol en volgens mij gebruiken ze een bepaalde baan niet altijd ofzo, maar als de wind anders staat komt hier veel meer over. En ook gewoon lager/harder dan je verwacht op deze afstand.

5 likes

Succes strijder! Ik heb uit pure ellende maar het huis opgeruimd en gestofzuigd???

2 likes

Haha wow, nice! Ik zit brak op werk en viel net bijna flauw :ok_hand:t2:

4 likes

M’n dochter was gevallen en had een lelijk gat in haar favoriete broek van Zara. Maar die broek opnieuw kopen is blijkbaar een van de moeilijkste dingen ter wereld. Ik krijg een notificatie als hij weer leverbaar is maar zodra ik hem in m’n mandje heb, is hij alweer uitverkocht. Dit is nu al 4x gebeurd.

Vinted? Of staat kinderkleding er niet zo snel op?

3 likes

Haha, shit dit doe ik altijd. :sob: Vooral in groepen om de luie betalers ook aan te sporen, maar vooral soort paniekreactie omdat ik het niet fijn vind als mensen nog geld van mij krijgen. Slaat ook nergens op want zij kunnen het ook wel zien.

8 likes

hahaha grappig om te lezen dat iedereen zo’n ander idee bij heeft
uiteindelijk is mijn ergernis ook maar gewoon een zure gedachte natuurlijk (en scroll ik gewoon langs die berichtjes en ga ik verder met mn leven)

2 likes

ik heb ook al zovaak gehad dat ik die stomme box ben vergeten te annuleren! Dan zwicht ik weer voor korting, maar dan moet je eigenlijk direct je account opzeggen, nu zit ik ook weer met een eigenlijk veel te dure doos die ineens bezorgd werd.

3 likes

Dat ik niet in mn bed ben blijven liggen toen ik dat vanochtend wilde doen.

Alleen dat had deze dag kunnen redden, het is pas 10:30 en ik ben er nu al klaar mee. Eerst kon ik vanochtend niks vinden, vervolgens kreeg ik mn tas niet op mn fiets, toen ik halverwege was kwam ik er achter dat ik de oplader van mn laptop vergeten was, dus kon terug naar huis, dus te laat op school. Toen toch maar de auto gepakt om het nog een beetje te redden. Eenmaal op school bleek het lokaal gewijzigd (wat nergens gecommuniceerd was), stond ik dus voor een lege klas en kreeg ik niemand te pakken om te vragen waar ik moest zijn.
Inmiddels zit ik in de les en zitten we ipv in een klein lokaal met kleine groep, zitten we in een leerlandschap (de naam alleen al) met een fucking grote groep, zit ik achterin en kan ik het bord niet eens goed zien en kan het collega amper volgen.

Ik ga zo huilen denk ik

3 likes

Iemand op m’n werk heeft iets van mij nodig, maar hij heeft veel te laat hulp van me gevraagd, maar omdat hij op hetzelfde niveau als mijn leidinggevende zit denkt hij dat hij wel kan bepalen of en wanneer ik tijd voor hem maak.
Heb al heel het contract van mijn klant voor hem doorgespit en informatie voor hem daaruit getrokken, maar op onze belafspraak nam hij niet op. Nu krijg ik 2 uur later een mail van hem dat ie het even druk had en dat hij me ‘vanmiddag’ nog even belt en of ik het daarna nog even snel voor hem kan uitwerken.
Nee.
Heb gereageerd dat ik tot 12 uur aan het werk ben, hem ruwe informatie kan geven, maar dat mijn verantwoordelijkheid daar op houdt.
Dikke doei, ik ga gewoon op het terras zitten vanmiddag. Maar oehhhh wat ben ik nu geïrriteerd over die hele aanname dat een ander jouw shit wel even oplost.

38 likes

Nou update: parkmobile wil of kan niks doen en de auto is niet meer in bezit bij mijn oude werkgever. De klantenservice gaf mij als tip de gemeente te bellen en mijn oude werkgever zei dat ik radar moest mailen :joy: kijk voor 3 euro oke maar ik vind 18 euro echt teveel geld

2 likes

Sorry maar hoe skeer dat die werkgever niet gewoon even die 18 euro uitbetaalt? Tenminste, ik ga ervan uit dat het terechte parkeerkosten zijn maar dat de rekening op 1 of andere manier pas heel laat bij jou in de app komt ofzo?

5 likes