Waar erger je je aan? #15

Net nu het mooi weer is ben ik opeens strontverkouden en grieperig (inclusief koorts) hoe dan :weary:

1 like

Nee die auto is niet meer van hun sinds september al niet meer dus zij zijn ook niet verantwoordelijk en van wie de auto nu is, geen idee

1 like

Ik vind het wel oprecht knap dat je het niet hebt opgegeven! Ik was ergens tussen ‘ben nu toch al te laat’ en het lege lokaal weer vertrokken.

Mijn dag was ook zo’n aaneenschakeling van alles gaat mis en alles is kut en ik heb me inmiddels ziekgemeld. Maar nu zit ik rustig in de tuin en voel ik me een beetje schuldig over mijn dramatische actie. Dus complimenten voor je doorzettingsvermogen zou ik zeggen!

3 likes

De huid op mijn benen als ik één keer bodylotion vergeet:

39 likes

Oh ja +1. Ik heb schaafwonden op allebei mijn bovenarmen en schouders van mijn kleding die er langs schuurt. Echt waarom heb ik zo’n gevoelige special snowflake huid.

2 likes

Dat is wel een hele goede tip!

3 likes

De apotheek, ik had maar een deel van m’n medicatie gekregen (wo), dacht zal toch maar even bellen of ik de rest vandaag nog krijg want ik ga morgen op vakantie.
‘oh nee huh wat gek, die is niet op voorraad en leverproblemen’ wat natuurlijk al vervelend genoeg is. Of ik dan zelf ff apotheken hier in de buurt kan nabellen om te vragen of ze het nog hebben, dan de huisarts bel, nieuw recept krijg en op kan gaan halen. Kon ik weer 40 minuten fietsen in deze bloedhitte

1 like

Bij het uitzoeken van een koelkast, ‘nee ik hoef echtniet zo’n ijsblokjes ding erin, vind ik niet mooi staan en gebruik je toch nooit!’ En nu baal ik :joy: en zit ik natuurlijk tig scenario’s te bedenken dat ik dus echt wel dat nodig heb. Wat een gezeik.

Opzich snap ik ergens wel dat hotels etc bewijs willen omdat iedereen anders wel heel makkelijk annuleert. Maarrrr ik snap ook wel dat het heel veel gezeik is en voelt ook wel een beetje als een inbreuk op privacy.

Ik vind dat altijd een beetje viezig smaken (tenminste, de meeste koelkasten waaruit ik het heb geprobeerd)

7 likes

Dat mijn benen altijd forever wit blijven in de zomer. :expressionless:

1 like

Naast de dikke vertragingen bij postNL is er nu ook een storing bij de scan apparaten. Ik ben vandaag al 3x met tassen pakketjes er heen gelopen en die kan ik vervolgens weer mee terug slepen.
Bellen naar het postpunt heeft geen zin want ze nemen gewoon niet op.

Straks nog 1 poging doen en dan hopen dat alles vandaag mee kan. En anders hopen dat het maandag niet dik in de vertraging raakt waardoor ik de hele week wordt gestalkt door boze mensen over vaderdag cadeautjes.

3 likes

Wat klote. Ik kreeg van een paar mensen een appje of ik al iets had ontvangen (1 of ander kleinigheidje waars. Omdat ik ben verhuisd). Want die dachten dus, eh ik hoor niks van haar. En die zullen wel gedacht hebben, nou, geef ik iets, laat ze niks horen. :smiling_face_with_tear: maargoed ik heb niks ontvangen en had geen idee.

Ja toen ik een nieuwe koelkast ging uitzoeken las ik ook dat de meeste mensen hem niet vaak genoeg gebruiken en dat er dan stilstaand water in je leiding zit wat een gekke smaak kan geven. Dus ik houd het op af en toe kopen, of van die zakjes vullen.

En @Jumpsuit dus haha

3 likes

Ik blijf van die zalkjes vullen vaak toch het handigst vinden. Heb zoveel van die vormpjes gekocht in mn leven. In bloemetjes en hartjes en weeeetikhet. Maar bij die zakken vind ik het veel handiger eruit te halen.

2 likes

Oh kan best zijn dat het nog onderweg is! Een groot deel van mijn pakketten van 31 mei zijn pas gister aangekomen.
En het een komt wel gewoon de volgende dag aan en de rest pas na een week :woman_shrugging:t5:

2 likes

We hadden eindelijk een aannemer gevonden die de badkamer op redelijk korte termijn kon gaan verbouwen. Hij was langs geweest, offerte gemaakt etc. We hadden ook al afgesproken wanneer hij eventueel kon gaan beginnen en nu krijg ik opeens helemaal geen contact meer. Telefoon gaat niet meer over en e-mail komt niet aan. Zo raar! Gelukkig nog niets betaald maar kan nu dus weer opnieuw beginnen met verschillende aannemers bellen en was juist zo blij dat dit zo goed als geregeld was

Wij gebruiken de ijsklontjes juist heel veel. In de winter iets minder, maar nog steeds vaak.

In de zomer is het echt ideaal. Maak er ook slush puppies en ijskoffie mee. Drink water en andere dingen ook altijd met ijs. Mijn vriend had het er net over om een apart ijsklontjes apparaat te komen voor in de zomer haha. Omdat het ijs dan snel gaat.

3 likes

Helaas nog steeds storing :sob: ik kwam nog een andere webshop dame op de terugweg tegen, die maar gelijk gezegd dat de post het niet doet en daar nog even gezellig mee staan kletsen. Dat was dan nog wel leuk.

1 like

We hebben de laatste paar weken veel noord/oosten/no-wind gehad terwijl we normaliter vaak zuidwestenwind hebben. Dan komen ze nu miss van een andere kant af om te landen.

3 likes