Waar erger je je aan? #15

Ik ben echt al een aantal dagen suf/moe en weet niet of ik nou gewoon slecht slaap door de warmte of dat het de hooikoorts is of de hooikoortspillen (al hoopte ik dat het ‘s avonds innemen zou helpen)… of ja vast een combinatie van en dat gaat de komende dagen niet beter worden vrees ik :tired_face:
Word er zo sloom van en krijg zo weinig gedaan ook ugh

3 likes

Er zitten hier echt 4 honden ofzo in de buurt tegen elkaar op te blaffen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: wat een herrie

Edit: de honden zijn stil maar nu is er een discussie tussen buren gaande over de geluidsoverlast :joy:

3 likes

Hooikoorts an sich geeft ook echt vermoeidheidsklachten, onderschat het niet. Mensen wijten de vermoeidheid al snel aan de pillen maar vergeten dt hun lichaam de hele dag een vrij onzinnige maar vermoeiende strijd levert.

14 likes

Dat ik zo fucking erg zweet onder mijn koptelefoon. Hebben andere dit ook?

Echt niet chill gewoon, vooral met dit gore klamme weer.

4 likes

Dat het nu eindelijk warm is buiten en er meteen zoveel meer herrie op straat is de hele avond. Ik wil gewoon rustig een ASMR video kijken maar ik hoor alleen maar scooters, gillende studenten en een bass de hele tijd dreunen.

7 likes

Ik word net wakkergezoemd door een mug, die helaas al had toegeslagen en ik vind dat toch wel echt de minst fijne manier om wakker te worden. Sta je daar met de zaklamp van je telefoon op alle muren te schijnen in de hoop dat je dat beest vindt. Hij is overigens wel naar de muggenhemel nu bye bitch :sunglasses:

1 like

Als de hemel al bestaat gaan muggen daar zeker niet naartoe hoor.

20 likes

Ik had ook een mug en had zo’n spijt van de donkerblauwe slaapkamermuur vannacht.

5 likes

Ik heb geen hooikoorts maar andere allergische klachten en ik vind me dit toch een partij irritant, hoezo moet ik qua energie de hele tijd rekening houden met een of andere zinloze strijd die mijn lichaam ongevraagd aan het voeren is?? Maar ja wat doe je er aan

5 likes

Het schillen van een mango. Eigenlijk sowieso lastig te schillen fruit.

1 like

Ja zou zo mooi zijn als we gewoon even kunnen uitleggen dat dit niet hoeft, maar dat lijkt zinloos

3 likes

Je moet hem schillen als een sinaasappel. Rondom snijden niet te diep en dan nog een keer aan de andere kant ( soort kruis maak je dr in) dan de schil dr af pellen.

4 likes

Precies dit. Gisteravond krijsende jeugd. Vannacht weer diezelfde krijsende jeugd die terugkwamen. Snap overigens ook niet waar die vandaan komen want ze wonen hier niet en ik woon in een straat waar je normaal niet zo snel komt als je er niet hoeft te zijn. Paar jaar geleden zijn hier tot 2x toe alle auto’s in de straat van voor tot achter bekrast en met graffiti beklad door jongeren dus ben sowieso al niet erg gerust als er zoveel kabaal is.

Om 3 uur een auto met keiharde muziek. Om 5 uur een irritante scooter. Om 6 uur iemand die het nodig vond om precies onder mijn raam luidkeels te telefoneren. Om half 7 iemand in de straat die zijn luidblaffende hond uitliet. Die laatste begint sowieso al te blaffen zodra hij buiten komt en stopt pas als ie weer binnen is en de eigenaar vindt het prachtig blijkbaar want die jut hem nog meer op.
En dan zijn er nog mensen die de doorgaande weg een stukje verderop gebruiken als racecircuit dus dat is ook altijd lekker wakkerschrikken

3 likes

Ik ga echt nooit meer in 1 kamer slapen met mijn vader. Prima leuk deze vakantie maar als hij wakker is, ben ik wakker. Nu sinds 2 uur wakker omdat hij het licht aanzet?? Als ik vraag of ie t uit wil doen ‘nee’, maar waarom niet? ‘Hier moet je gewoon tegen kunnen draai de andere kant op met je hoofd, ik houd al genoeg rekening met je maar hier moet je gewoon tegen kunnen’.

Wtf gewoon.

2 likes

Haha jeetje, licht is toch iets waar je juist wakker van wordt. Hoe moet je daar tegen kunnen. :joy_cat: Heb je de mogelijkheid om de rest van de reis apart te slapen?

1 like

Ik lees de laatste zin in de stem van m’n eigen vader haha heel herkenbaar, ben gelukkig ook al sinds 2019 niet meer op vakantie geweest met m’n familie

2 likes

Ja nu na 15 min heeft ie m weer uitgezet gelukkig, maar ik ben klaarwakker, echt vervelend.

Deels is nog niet geboekt dus zou dan kunnen maar dat wordt dan wel duurr.

4 likes

Eyepad en oordopjes hosselen?

4 likes

Oordopjes heb ik al maar dempen ook niet alles helaass gesnurk komt er doorheen + ik slaap wild dus valt altijd uit😂
Dat andere kan wel ja

1 like

Haha ja dacht al dat zoiets zou komen maar ik vond pubers ook zo raar klinken