Waar erger je je aan? #15

Als je een hond neemt dan hoort daar uitlaten bij. Voor veel honden is het ook uit nood dan uit vrije wil. Ze willen helemaal niet hun ‘huis’ bevuilen met hun behoefte, zeker niet op 2m2.

Als je een hond niet gaat uitlaten en opsluit in een klein stukje van de tuin dan vind ik helemaal niet dat die hond het zo ‘goed’ voor elkaar heeft zoals jij zegt.

15 likes

Dit is inderdaad wel een gevoelig onderwerp direct weer @anon4775214
Hier krijg je idd gewoon veel reacties op.
Maar je zegt hij mag de tuin niet in en doet soms behoefte op die 2x2. Verder ligt ie dan binnen?

1 like

Ik vind 1 a 2 keer per dag niet voldoende voor een hond. Hij kan toch niet 1 keer in 24 uur alles legen en daar de hele komende .24 uur op doorteren. Een hond is toch onderdeel van het gezin, waarom zou je die opsluiten. Als je daar geen zin in hebt neem dan geen hond. Simple as that. Je claimed dat dat beest een geweldig leven heeft maar alles wat je zegt ontkracht dat volledig.

21 likes

Je doet wat je altijd doet, je veranderd het verhaal. Net had hij nog maar een klein stukje tuin en nu heeft ie ineens een ruim oppervlakte tot zijn beschikking.

9 likes

Ik vind een hond ook onderdeel vh gezin en vind het ook altijd raar als mensen bijv de hond niet in de woonkamer willen hebben (alleen keuken enzo).

6 likes

@JustinBieber dit zei ze wel hoor. Alhoewel idd niet om te spelen enzo.

Jongens waarom reageren jullie hier nog op

36 likes

Ja was het inderdaad aan het teruglezen. Excuses @anon4775214

3 likes

Middelbare scholieren die met zijn 5en naast elkaar fietsen

17 likes

Misschien je ouders wel even op de hoogte brengen van hoe heet het kunstgras kan worden.

En hier zullen mensen dus heel verschillend over denken, vandaar de reacties.

10 x 2,5 is opzich wel groot inderdaad. Alleen ligt het ook aan wat voor hond (hoeveel beweging hij nodig heeft), hoe groot de hond is, hoe vaak wordt hij uitgelaten etc.

3 likes

10x2.5 is 25m2. Dat is voor een tuin aan de kleine kant.

5 likes

Ja klassieke kaaskroketje post waar andere mensen iets fout doen en dat zij wel weet dat het slecht is!!!

41 likes

Dat je na t douchen eigenlijk meteen weer opnieuw kan :sob: En dat ik t badje niet heb opgezet.

7 likes

Als je voldoende wandelt met je hond, wat dus meer dan 1 a 2 keer per dag is(!), zou hij niet eens een plek in de tuin nodig hebben om z’n behoefte te doen.

17 likes

Aan de onkruidbranders van de gemeente. 1 het is 30 graden en de natuur is droog dus hoezo ga je onkruid branden? Heeft overigens geeneens zin want ze scheuren zo teringhard met die quads over de stoepen dat ze van de 10 plukjes er maar een halve raken.
En 2 nu stinkt heel mijn huis naar die brandlucht

6 likes

Pfff ik vind het altijd zo’n gedoe om een afspraak te maken bij de huisarts. Gewoon die eerste stap zetten en jezelf overtuigen dat je geen aansteller bent. Wil een moedervlek laten checken, maar dan denk ik: “ja, zal toch wel weer niks zijn” :expressionless:
Maar goed, ik heb als excuus dat mijn moeder opviel dat er een bultje op zat en dat is zo’n nuchtere vrouw. Als haar het opvalt, dan moet ik gewoon bellen. Hup!

12 likes

Mijn buren lieten hun honden ook een periode hun behoefte doen in hun tegeltuin. Dat bleef dan lekker liggen bakken in de hete zon, en als de wind dan verkeerd stond was het echt niet te harden van de stank in onze tuin. Echt heel vies.

4 likes

En sowieso lekker boeiend, tenzij het echt een boerderijhond is die over heel het land kan rennen en schijten is het gewoon niet oké om je hond niet gewoon uit te laten. Dat hij dan op een ander moment wel lang naar het bos is geweest maakt dan echt geen hol uit. Het cancelt elkaar niet uit ofzo.

Maar heb het vermoeden dat deze discussie toch geen zin heeft, dus nu even mijn eigen ergernis:

Muggenbulten:
Bunnyslippers: 8283374728
BS partner: 0

En ze zwellen en jeuken echt zo in deze hitte :sob:

19 likes

Hahah dit kan echt niet

13 likes