Waar erger je je aan? #15

Ik zou dit strontirritant vinden als ik gewoon rustig een boekje wilde lezen haha. Maar ik vind het wel jammer voor je dat het geen spannende avond werd!

19 likes

Dat ik het licht aan doe? :sob: sorry!!!

4 likes

Nee dat je probeert te socializen, Maar om heel eerlijk te zijn had ik dit waarschijnlijk ook zelf gedaan ooit in zo’n setting :joy:

8 likes

Ja, snapte ik ook wel hoor :stuck_out_tongue:

maar we zijn met zn tweeën in het hele hostel beetje gek als je elkaar zou negeren toch?

3 likes

Misschien wil hij juist een dagje rust. Ik vond het in hostels soms moeilijk dat als je even in de woonkamer ging zitten mensen naar je toe kwamen als je soms even gewoon wilde chillen

5 likes

Ah nee heerlijke white noise. Slaap ook het lekkerste met de ventilator aan (nu sowieso), heerlijk dat monotone gebrom.

7 likes

Ik woon tegenover een servergebouw en had verwacht dat ik dat gezoem ook slecht zou trekken, maar het is inderdaad wel fijne white noise. Complete 100% stilte vind ik altijd heel… benauwend?

2 likes

Mensen, ik wilde hier gewoon een ergenis delen zonder dat mensen het op zichzelf betrekken of mij uitleg gaan geven waar zijn gedrag vandaan komt :sob: en ik heb geen zin om elk moment in elkaars bijzijn eerst te beschrijven voor ik dat doe, want uiteraard is er natuurlijk nog meer context.

Maar hij kwam me net een goodnight wensen dus hij vond het vast niet strontirritant :pray:

17 likes

On dit doet een collega van mij ook. Vertrouw je me niet? Zo ja, waarom wil je het dan überhaupt bij mij kwijt?

5 likes

Lekker algemeen bekend nu maar: MUGGEN. Had de ventilator uitgezet en 2 ramen wagenwijd open want de avondlucht is hier lekker koel. En jahoor. Zzzzzoemmjiem. Dus lichtje aan en op jacht: nergens meer te bekennen natuurlijk. Nu de ventilator maar weer aangezet. Take that, bitch.

En ik erger me aan 't feit dat ik niet kan slapen.

3 likes

Dakdekkers die om 6.15 al beginnen - en gelijk hebben ze met die warmte - maar het lawaai wat ze maken met schreeuwen naar elkaar is wel irritant. Helemaal als het blijkbaar over Petertje G.illes en zn nieuwe vriendin gaat. :face_with_spiral_eyes:

3 likes

Dat mijn ex een enorme homofobe lul is en dit projecteert op onze kinderen (terwijl ik nu een relatie met een vrouw heb).

9 likes

Jij hield toch zo van bellen? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Weet je wel hoe creepy dit klinkt? Haha jezus arme kerel.

21 likes

@Sjern Ik snap je fantasie ergens wel :rofl: maar het klinkt inderdaad wel creepy.
Of elke gozer, maakt niet uit wie, in een hostel een prima object is voor het uitvoeren van deze fantasie :sweat_smile:

2 likes

Hahah nee, dat is ook weer niet helemaal wat ik bedoel :joy: En het was ook gewoon gezellig geweest met een gezellig meisje! Maar nu was het gewoon zo ongemakkelijk omdat je al 5 keer langs elkaar bent gelopen en er was nog steeds niks gezegd? (buiten hoi) terwijl je beide weet dat je daar alleen met elkaar bent.

En ja als er nog iets spannend ging gebeuren met iemand dan had dit wel de situatie geweest.

4 likes

Ben ongesteld en heb niks mee. Top dag.

3 likes

Ik heb een vlag buiten hangen en iedere ochtend moeten er wel een paar mannen blijven staan kijken of ik die vlag wel opgehangen krijg met die stok. Echt zo typisch. “Moet ik helpen?” Nee, dit doe ik met twee vingers in mijn neus.

7 likes

Ik word echt gestalkt door iets van keto xplode ‘weg met dat winterlaagje’… oprotten ik voel me prima laat me met rust :rage:

11 likes

Ik ben ook ongesteld en ik wil vanmorgen op de fiets stappen is ineens mijn voorband helemaal plat / zo leeg dat hij loskomt van het wiel? Aaarrghh.

2 likes