Maar ‘er niet aan moeten denken’ is toch heel wat anders dan ‘het lijkt ons wel leuk maar nu nog niet’
Mwua. Ik denk dat wij ook wel is hebben gezegd nee echt nog niet voorlopig, moet er niet aan denken. Als mensen bijv zeiden van goh maar het is toch leuk en je hebt alles voor elkaar. Wij wouden iig heel lang de indruk gedempt houden dat de mogelijkheid van ons er was.
En soms kan het ook snel gaan. Tot maart moest ik er oprecht ook niet aan denken en ineens rammelde mijn eierstokken😂
Dat ik me verveeeeeel ik wil spanning en sensatie
Al twee nachten te koud gehad, ja ondanks dit weer, vanavond misschien maar met het normale dekbed slapen ipv louter laken.
Mooi woord, louter.
Bedrankt
Ja ik vond het ook te koud onder een laken. Heb er nog een plaid bij gepakt vannacht.
zo heet in m’n huis, misschien moet ik vannacht maar op m’n balkon slapen
Haha ik dacht dat ik de enige was, ben afgelopen nacht nog uit bed gegaan om sokken aan te doen.
Ik speel online rummikub en sommige mensen zien dat ze niet kunnen en ipv hun ronde over te slaan gaan ze dan de hele 30 seconden wachten hahaha klein leed maar irritant
M’n haar kriebelt in m’n gezicht door de ventilator. Kan ook niet vast want het is te kort
Jesus ik blijf maar vergeten dat je blikjes kunt recyclen. Uit automatisme knijp ik ze vaak nadat ze leeg zijn dicht en flikker ik het in de prullenbak.
Volgens mij is dit eerder ingevoerd als verdienmodel dan als reden voor het milieu. Flesjes kun je dicht draaien en weer in je tas naar huis nemen, deuken niet zo snel. Blikjes maken alles vies dus je gooit ze onderweg toch snel weg en met het kleinste deukje kun je ze al niet meer inleveren
Wat bedoel je hiermee?
Ik denk dit ook steeds als ik weer een blikje uit de prullenbak moet vissen.
Maar merken zijn toch niet zelf met dit idee gekomen maar vanuit overheid/wetgeving? Misschien goed gelobbied.
Ik vind het wel echt onzin. Als ik het al onthoud dat ik het kan inleveren, zit je daarna met een plakkerig blikje dat schijnbaar ook nog eens vaak niet geaccepteerd wordt door de machines.
Zou dit standhouden?
Dat supermarkt 15 ct p blikje extra verdient omdat veel mensen het niet terugbrengen/vergeten/het lege blikje niet eens geaccepteerd wordt.
Ooooh!
Ik heb een krat voor lege flesjes staan en de blikjes spoel ik altijd even om en zet ze daar dan bij.
Ik bewaar het in een grote jumbo tas, dan kan ik het lopend meenemen namelijk. Maar daar valt nogal wel eens wat tegenaan/bovenop en dan plet je half die blikjes
En ik vind het ook onhandig als je buiten de deur bent. Zit je dan met een leeg blikje?
Maar ok first world problems