Waar erger je je aan? #15

Ah ja dat is irritant. En buiten de deur zou ik het blikje wel weggooien denk ik ja. Gedoe.

1 like

Je hebt tegenwoordig op veel prullenbakken een rand waar je in kan zetten zodat mensen die deze verzamelen ze makkelijk kunnen pakken.

12 likes

Ik dacht er afgelopen weekend toevallig wel op tijd aan dat je die blikjes weer in kan leveren. Dus wij die dingen bewaard en van t strand af mee naar huis gesleept. Thuis dacht ik ik spoel ff de cola eruit. Sta ik die blikjes uit te spoelen, zie ik het prullenbak logo er nog op staan :sob:

5 likes

Dat met die deuken valt echt mee. Meermalen heb ik nu een blikje gedeukt in de prullenbak gestopt, bedacht dat hij daar niet moest. En poging gedaan om uit te deuken (echt niet volledig gelukt). En de automaat pakt het alsnog.

2 likes

Ik heb ze nog niet 1 keer ingeleverd, ben pas begonnen met verzamelen omdat ik de laatste tijd teveel blikjes redbull drink :stuck_out_tongue_closed_eyes: zat net al in de tas een gedeukte liggen dus die kan ik er alvast uitvissen. Denk eigenlijk dat de meerderheid van de mensen het niet niet inleverd.

4 likes

wellicht niet voor iedereen met gedeukte blikjes een oplossing, maar je kunt ze in elk geval bij het bezorgen van je boodschappen van picnic (misschien ah en jumbo ook wel) inleveren en dan tellen ze naar mijn idee alleen maar en wordt er niet gelet op deuken bij mij

4 likes

Van die deukjes is echt onzin. Zolang de barcode maar niet gedeukt is

5 likes

Oh en waar ik me ook aan erger. Ik had me voorgenomen om vanaf nu niet meer voor alles de droger te gebruiken en veel op te hangen, maar echt die handdoeken worden gewoon karton joh. Kan er niet aan wennen.

3 likes

Ik had iets besteld bij lululemon en nu zitten er vlekken op :rage::rage: irritant. Wilde het graag aan vandaag

1 like

Omg waar

3 likes

Dat wijf dat dr autobanden aan het oppompen is en de motor aan laat, kan dr aircootje lekker blijven draaien zeker

2 likes

Mijn vriend ging zondag boodschappen doen met de auto en vertelde dat er op de parkeerplaats echt zoveel mensen met motor en airco aan stonden te wachten op iemand die boodschappen aan het doen was. Sommigen zelfs met een raampje open.
Ga lekker in de supermarkt zitten als je er toch bent, veel koeler.

2 likes

In een app die rummikub heet!

3 likes

Appjes die verwijderd worden. Dus nu maar een app geïnstalleerd die notificaties opslaat en daarmee het bericht :upside_down_face:

Hoef ik niet alles te screenshotten.

Bewaar het just in case. Ik weet de intentie van diegene niet maar wissen kan nooit goed zijn.

Zijn trouwens best normale berichtjes, verwijderen lijkt het erger te maken.

6 likes

Appjes van vrienden of collega’s bijv?
Ik wis berichtjes wanneer het echt niet klopt wat ik heb geschreven. Bijv als antwoord op een vraag. Doe ik eerder in een groeps-app nu ik erover nadenk dan in een 1op1 chat.

Wist niet eens dat je apps had die alles kopiëren

1 like

Met wat voor mensen app jij? :rofl:

31 likes

Waarom loopt het ziekenhuis altijd zo uit…

1 like

Joe Biden die haar per ongeluk staatsinformatie deelt.

7 likes

Het is een vriend .
Maar nu met de scheiding opeens simpele apps verwijderen.
Waarschijnlijk omdat het ook een vriend van mn ex is en mn ex liever niet heeft dat we contact hebben ( ander verhaal). Maar dan staat er “dit bericht is verwijderd’ ipv normale bericht met ’ hoe gaat het?’ ’ hoe was de verjaardag/vakantie” . Totaal niet seksueels of toespelingen op iets.

Dus kan hem niet helemaal volgen met dat wissen en vraag me af waar het naar leid of dat ik opeens ander soort appjes of foto’s krijg. En daar zit ik niet op te wachten maar kan ik wel laten zien dat het gewone appjes waren door ze nog te hebben mocht er gedoe komen.

Maar nu ik het zo uittyp kan het ergens anders naar leiden dus ga het maar minderen.

2 likes

Je kan toch ook gewoon vragen waarom hij dat doet.

27 likes