Waar erger je je aan? #15

Ik ben ineens allergisch voor banaan of zo? Bijna 30 jaar zonder problemen bananen gegeten en nu de laatste paar keren een brandend gevoel in mijn mond, tintelingen in mijn tong, opgezwollen mond en lippen. Ik zocht er de eerste twee keer niks achter, maar nu ik voor de derde keer deze week deze klachten heb denk ik toch dat er een relatie is. Wat kut

1 like

Dat heb ik al gevraagd maar nog geen reactie op.

1 like

Dat heeft mijn man ook ineens met banaan.
Ook dik aan het kotsen etc.

3 likes

Nee nee comuniceren is raar! App instaleren om te kijken wat hij stuurt en daar dan van alles achter zoeken is beter.

6 likes

Dat heb ik al gevraagd en geen antwoord.
En de appjes heb ik al gelezen en hij verwijderd ze daarna. Dat is raar vooral omdat het gewone appjes zijn.

3 likes

Heb je toevallig ook hooikoorts? Zo kan ik geen kiwi en kers eten tijdens het hooikoortsseizoen sinds een jaar of 2.

1 like

Omg ik heb zo’n app eens stiekem op m’n vreemdgaande ex (toen nog vriend) zn telefoon
geĆÆnstalleerd en de app verborgen en zo kwam ik erachter dat ie niet met ƩƩn (wat ik al wist) maar twee van zn collega’s neukte.

Ja ja ja dikke inbreuk op z’n privacy en alles maar /care. I did what I had to do.

42 likes

Nee dat niet gelukkig!

Ik heb het ook bij bepaalde alcoholische dranken al jaren, daarom drink ik echt zelden, maar bedenk me nu dat misschien in die specifieke drankjes ook banaan zit. Super raar

1 like

Ik kreeg een 20 euro cadeaubon voor het ongemak dus ik mag niet zeuren

6 likes

Ja dan zijn ze in mijn hoofd praktisch gratis!! Dus dan moet ik er zeker twee bestellen

7 likes

Ik denk dat mijn kaas niet meer helemaal goed was want ik ben sinds de lunch al kotsmisselijk :weary::+1:t2:

1 like

Heftig dat je er zo achter kwam.
Mijn ex wiste alles. Kom/ kan zn telefoon ook nooit in ivm de codes. Hij is ook met meerdere vreemdgegaan.

Nou de vriend heeft me paar keer gebeld en geappt of ik kon bellen.
Conclusie, hij is bang dat mn ex erachter komt en verwijderd het daarom en weet niet dat bericht verwijderd er staat.

Ik heb geen zin in gezeik of gedoe dus zie wel waar het strand. Met een breuk verlies je altijd vrienden die van beide waren.

Ik vind de app notify trouwens wel handig. Alles in 1 overzicht en maar 1 notificatie ipv meerdere. Ook de cijfertjes bij de andere apps zijn weg.

1 like

Inderdaad. Ik wil niks stiekem doen.

5 likes

Net kwam een vriend van mijn partner aan en ik zag door het raam dat hij zijn sigaret op de stoep voor ons huis gooide. Ik vind dat dus echt aso en heb er wat van gezegd maar nu zijn ze weggegaan en hebben ze die peuk niet weggehaald. Oftewel blijkbaar neem je niet serieus wat ik zeg. :pinched_fingers:t3:

Je gaat bij iemand naar binnen en daar staat heus wel een prullenbak, buiten staan ze trouwens ook, echt overal. Waarom moet dat op de stoep? Mijn partner let daar juist heel goed op en dat vind ik fijn maar ik vind het echt teleurstellend dat hij z’n vriend niet even die peuk laat oprapen.

8 likes

Ik heb vanmiddag in de auto bedacht dat deze dingen bestaan: https://ingka.page.link/SQ2sUr99Fqvn5ANH6
En ik ga kijken of die misschien ook over een blikje passen, dan zou je hem lekvrij weer mee naar huis kunnen nemen

Oh dit zijn echt specifiek van die (ogenschijnlijk kleine) dingen die ik nooit meer vergeet, een half jaar later nog steeds aan terugdenk, en de persoon in kwestie heeft dan voor altijd een beetje afgedaan haha.

8 likes

Ja mijne wiste ook alles. Daarom had ik die app ook stiekem op zn telefoon geĆÆnstalleerd, zodat hij die meldingen niet kon wissen :joy:

Wat een vervelende situatie ook bij jou ja, iets stiekem moeten doen is indd niet leuk

1 like

Aaaaaaa ik heb eten besteld en het is echt al een half uur te laat en zie die bezorger telkens teeeeergend langzaam non stop verkeerd fietsen

Bij de gemeente

6 likes

Is er geen ā€œMelding openbare ruimteā€ formulier oid?

2 likes