Waar erger je je aan? #15

Ja dat is niet handig idd. Ik heb dat ook wel maar had met deze juist dat ik met moeite mn voet erin kreeg dus sloot super aan en dan loop ik drie stappen en moet ik allerlei trucs met mn tenen doen om hem aan te houden haha snap niks van het concept van deze schoenen

@Gelatelli ja snap ik ook niet haha

1 like

Heb je het bandje van die tevas dan niet te strak? Ik had eerst ook altijd een blaar of schuurplek bij mijn kleine teen maar sinds iemand tegen me zei dat de truc is om dat bandje vrij los te doen heb ik nergens meer last van. Mijn voeten blijven ook gewoon op hun plek dus het gaat ook niet schuiven ofzo ondanks dat het dus niet strak aansluit

4 likes

Ik heb dit met alle sandalen/ schoenen met bandjes bij m’n tenen. Echt een soort prinses op de erwt maar dan met sandalen/ strappy pumps. Heel m’n voeten open.

2 likes

Deze zijn ook gewoon slecht voor je voeten want je tenen moeten steeds druk uitoefenen zodat je niet gaat glijden, gaat automatisch zonder dat mensen er stil bij staan. Dan kun je beter zulke maar dan met een mini randje bij de tenen hebben. Op birckenstocks kan ik echt de hele dag door lopen, door dat randje dus. Denk eens 25 km in Spanje, en op zulke die jij post kan ik niet eens 5 min lopen.

2 likes

‘hier heb je 2,50 korting die je op de meeste producten niet kunt toepassen maar al helemaal niet op wat je daadwerkelijk wilt. Groetjes Bol’

:triumph:

1 like

Bij een minimumbedrag van 300 pleuro

3 likes

Ik moet mijn birkies elke zomer weer opnieuw inlopen, heb wel eens tot aan blaren onder mijn voorvoet doorgelopen. Maar dat is meestal 1x en daarna zitten ze als pantoffeltjes

3 likes

Doet het in het begin bij mij inderdaad ook altijd, maar het is echt even inlopen. Het is ook gewoon droge kurk, maar door je zweet (iel) worden ze wat soepeler

4 likes

Ohh zo had ik laatst iemand in de trein. Die wilde per se ons voor laten gaan maar wij hadden gewoon even tijd nodig om alle bagage uit het bovenrek te pakken, backpack weer vast te zetten etc. Dus heel lange rij achter die man omdat hij ons voor wilde laten terwijl wij gewoon in zo’n vierzits stonden en iedereen erlangs kon :woman_shrugging:t2:

4 likes

Vanochtend liep ik langs een speeltuin en zag vanuit m’n ooghoek een stuk verderop een hond stoppen. Ik keek al even op en die vrouw zag me kijken en liep snel door.
Ik zit nu in die speeltuin en zie op die plek een ontzettende grote drol liggen.
Als je je hond in een speeltuin laat schijten, ben je wel een ontzettende klootzak toch. Ik heb echt zin om die vrouw in die drol rond te duwen.

8 likes

waaaauw wat asociaal

2 likes

Zulke sandalen (of slippers) lijken me nooit lekker lopen omdat die zool zó dun is? Of voor heel kleine afstandjes gaat het misschien nog wel maar niet om een hele dag aan te hebben. (En dan slijten ze denk ik ook snel)

5 likes

Ik heb altijd wel last van rug acne, maar met dit weer draag ik gewoon lekker hemdjes. Maar net begroette ik mijn tante en het eerste wat ze doet is wijzen naar mijn acne. Ik snap zulk gedrag gewoon echt niet.

6 likes

Volgende keer gewoon terugwijzen.

4 likes

Ik heb ChatGTP gevraagd de samenvatting van een rapport van mij te schrijven en die is beter dan mijn eigen :cry:

Edit: en ik heb te lang nagedacht over hoe iemand gebeten kan worden door een ooievaar @Kultakala.
Google trouwens op eigen risico. Het onherkenbaar maken van kindjes door hun ogen zwart te maken levert nogal enge foto’s op

7 likes

Wat ‘n coole naam, love it.

4 likes

Ik dacht dat dit echt een noodlottig ongeval was met een boze ooievaar tot ik het googelde. Op een deel van die foto’s maken ze de ogen van de baby zwart, schrok me rot.

9 likes

Iemand schreef “de regering heeft me genaaid want ik heb een 5.4 gehaald voor examen ipv 5.5”

Sure, foei rutte

4 likes

Omg ja waarom???

2 likes

Archies! Maar ik dacht dat jij van de crockbrigade was.

2 likes