Waar erger je je aan? #15

Ja doe!! Ik mis ze ook! :joy:

1 like

Niet erg handig ook met deze droogte. Als de peuk niet goed uit is en op een verkeerde plek valt.

5 likes

Mijn ervaring is dat fixi eigenlijk beter werkt dan welk formulier dan ook. Tis meteen bij de juiste persoon en ze moeten het afhandelen want zo werkt dat in het systeem.

4 likes

Dat vind ik ook maar dit is een gezamenlijke vriend. En op een of andere manier vind hij dat lastig en meer zijn vriend.

Het is pas net mn ex en moeten de hele scheiding inc. kinderen en huis nog regelen dus ik hou me nog enigszins rustig tot ik heb wat ik wil.
Zonder kinderen zou het allemaal makkelijker zijn.

5 likes

Denk niet dat een briefje heel veel zin heeft. Hij kan niet stiller of uit ofzo.

9 likes

En helaas ook niet zomaar naar binnen @esperanza

4 likes

Doet mij meteen denken aan vorige week. Mijn bovenburen had een sigaret in de dakgoot gegooid en deze was nog niet goed uit. Ze gingen vervolgens weg. Drie keer raden wie 30 minuten later buitenstond met twee brandweerwagens en politie voor de deur. Gelukkig waren we er snel bij en had het terras voor mijn huis de rook gezien :facepalm:

1 like

Mijn beste vriendin wist dus vaak appjes en ik kan er ZO slecht tegen. En meestal is het inderdaad ook iets stoms. Of foto’s sturen die je maar 1 keer kan openen en dan is het een screenshot van een onbenullig gesprek. Kap gewoon, ik vind het echt een irritante ontwikkeling dat dit kan allemaal.

4 likes

Ik ben helemaal alleen met een jongen in het hostel en deze avond had zoveel potentie kunnen hebben als deze jongen niet super introvert was. Hij zegt ook niks tegen me en net kwam ik binnen en zat hij in het donker een boek te lezen ? Toen ik wat vroeg zei hij: oh me?(lol wie anders) En na 2 zinnen hield het gesprek alweer op :expressionless:

Edit: oke de hostel eigenaar kwam nog even langs voor een wee(whisky) en daarna kwam hij wat meer los, maar alsnog had ik hier wel meer uit kunnen halen met iemand anders haha

2 likes

Klacht gaat je ook niet verder helpen, waarschijnlijk valt het binnen de norm van decibels die toegestaan zijn. Over het algemeen geven ze ongeveer 40 decibel aan geluid (meer mag wettelijk niet) en boven de 50 overdag en boven de 40 in de nacht is pas wettelijk niet meer toegestaan als je het hebt over ā€˜gewoon’ geluidsoverlast. Met warmtepompen is dus 40 vastgelegd. Je zou kunnen onderzoeken of hij harder is dan dat, maar dan zouden ze hem dus eigenlijk al niet hebben mogen installeren.
Ik denk dat je er inderdaad gewoon mee moet leren leven en komende jaren zullen uiteraard steeds meer mensen zo’n ding hebben, dus je ontkomt er straks toch niet meer aan als je dicht op elkaar woont.

2 likes

Ik zou dit strontirritant vinden als ik gewoon rustig een boekje wilde lezen haha. Maar ik vind het wel jammer voor je dat het geen spannende avond werd!

19 likes

Dat ik het licht aan doe? :sob: sorry!!!

4 likes

Nee dat je probeert te socializen, Maar om heel eerlijk te zijn had ik dit waarschijnlijk ook zelf gedaan ooit in zo’n setting :joy:

8 likes

Ja, snapte ik ook wel hoor :stuck_out_tongue:

maar we zijn met zn tweeƫn in het hele hostel beetje gek als je elkaar zou negeren toch?

3 likes

Misschien wil hij juist een dagje rust. Ik vond het in hostels soms moeilijk dat als je even in de woonkamer ging zitten mensen naar je toe kwamen als je soms even gewoon wilde chillen

5 likes

Ah nee heerlijke white noise. Slaap ook het lekkerste met de ventilator aan (nu sowieso), heerlijk dat monotone gebrom.

7 likes

Ik woon tegenover een servergebouw en had verwacht dat ik dat gezoem ook slecht zou trekken, maar het is inderdaad wel fijne white noise. Complete 100% stilte vind ik altijd heel… benauwend?

2 likes

Mensen, ik wilde hier gewoon een ergenis delen zonder dat mensen het op zichzelf betrekken of mij uitleg gaan geven waar zijn gedrag vandaan komt :sob: en ik heb geen zin om elk moment in elkaars bijzijn eerst te beschrijven voor ik dat doe, want uiteraard is er natuurlijk nog meer context.

Maar hij kwam me net een goodnight wensen dus hij vond het vast niet strontirritant :pray:

17 likes

On dit doet een collega van mij ook. Vertrouw je me niet? Zo ja, waarom wil je het dan überhaupt bij mij kwijt?

5 likes

Lekker algemeen bekend nu maar: MUGGEN. Had de ventilator uitgezet en 2 ramen wagenwijd open want de avondlucht is hier lekker koel. En jahoor. Zzzzzoemmjiem. Dus lichtje aan en op jacht: nergens meer te bekennen natuurlijk. Nu de ventilator maar weer aangezet. Take that, bitch.

En ik erger me aan 't feit dat ik niet kan slapen.

3 likes