Waar erger je je aan? #15

Ik erger me eraan dat in bijna alle ‘kruidenthee’ achtige theeën die je in de supermarkt kunt kopen zoethout zit. En ik vind dat echt niet lekker.

Denk je lekker ‘sinaasappel en gember/appel en munt/ochtendmelange met munt/ citroen, verveine en gember’

Kijk je vervolgens op de ingrediëntenlijst staat er weer die eeuwige zoethout bij. Ik vind het echt heel ergerlijk, vooral omdat ik niet snap dat ze het overal random bijgooien. Bah.

14 likes

Hee, misschien was Rutte wel zijn docent :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Mijn dochter heeft dit op haar ogen (de kinderarts zei zelfs gelijk na de geboorte dat we niet moesten schrikken :sweat_smile:) en zoooo veel random mensen inderdaad die vragen wat ze met haar ogen heeft en of dat ooit nog goed komt.

3 likes

Ja inderdaad, bij mijn vorige werk was sterrenmunt favoriet bij een aantal collega’s, de hele afdeling meurde.

Het gekke is dat ik vroeger als kind van die stokken lekker vond :woman_shrugging: Het overheerst alleen zo erg en past vaak niet bij de rest van de smaken. Het is wat droppig zoet en weeïg, dat vind ik dus niet passen bij bijvoorbeeld iets fris als citroen. Ik vermoed dat het gebruikt wordt als natuurlijke zoetmaker, maar dat doe ik dan liever zelf.
Ik hou ook niet van zoetstof en lightfrisdrank, daar doet de smaak me soms aan denken.

2 likes

Goede aanvulling, want het is inderdaad bloeddrukverhogend. Nog een reden waarom ik niet snap dat ze t werkelijk overal ingooien.

2 likes

Corona / zonnebrand wappies zouden zeggen dat het een complot is :eyes:

5 likes

Breng ze niet op ideeën :laughing:

2 likes

Dat ik voor mn gevoel gewoon een goede rechte houding heb, maar als ik dan langs een spiegel loop zie dat ik als een soort Martien Meiland door t leven ga en mezelf dan zó lelijk vindt :sob:

17 likes

dit had ik ook vroeger boven mijn lip en dat zie je nog steeds een beetje
ik vind het wel cool

en ik hou van zoethout

5 likes

Ik ben zo oververmoeid dat ik niet kan slapen. En dat terwijl ik nu zo hard verlang naar gewoon even 24 uur slapen.

1 like

Jointje roken

1 like

Heb ik niet.

1 like

Mijn collega die met corona over tegen was en dat maar al te graag rondschreeuwde op de werkvloer, is nu tegen zonnebrandcreme. :sob:

Daar heeft ie gelukkig alleen zichzelf mee. Succes met je huidkanker en je leren huid.

22 likes

Yep klopt idd

5 likes

Jezus. Ik loop wel naar huis.

7 likes

Ik ben voor de 3e keer dezelfde tas kwijtgeraakt door mijn eigen fout en ik baal zo erg :cry: kan het niet loslaten en iedereen die ik op straat zie verdenk ik van het hebben van mijn tas. Heb licht het vermoeden dat hij gestolen is van mijn autodak maar hij kan ook eraf gevallen zijn, zou het liefst aangifte doen maar denk dat ze het niet gaan aannemen

4 likes

De volgende keer standaard een airtag in die tas houden?

Ik ben al een halve week bezig om te regelen dat ik mijn ventilator nog een keer bezorgd kan krijgen.
Hij ligt op dit moment bij een pakketpunt (was thuis tijdens bezorging maar de intercom bleek kapot) maar ik kan vanwege mijn beperkingen het ding niet optillen, hupsakee de bus in en dan het mee naar huis nemen. Maar ik kom er zowel bij BOL als POSTNL telefonisch en qua webchat niet door?
Echt al steeds 45 minuten per keer aan de lijn gehangen.

De ventilator zit in een doos met een hengsel. Wel nog een doos eromheen. Als je die eerste doos eraf haalt zou je hem miss wel als “tas” zo mee kunnen nemen.

Met longco + mijn normale gezondheidsproblemen + dit weer durf ik het echt niet aan. Maar Bol gaat het waarschijnlijk nog een keer 's avonds aanbieden. Net kreeg ik eindelijk iemand op de chat. :slight_smile:

4 likes