Dakdekkers die om 6.15 al beginnen - en gelijk hebben ze met die warmte - maar het lawaai wat ze maken met schreeuwen naar elkaar is wel irritant. Helemaal als het blijkbaar over Petertje G.illes en zn nieuwe vriendin gaat.
Dat mijn ex een enorme homofobe lul is en dit projecteert op onze kinderen (terwijl ik nu een relatie met een vrouw heb).
Jij hield toch zo van bellen?
Weet je wel hoe creepy dit klinkt? Haha jezus arme kerel.
@Sjern Ik snap je fantasie ergens wel maar het klinkt inderdaad wel creepy.
Of elke gozer, maakt niet uit wie, in een hostel een prima object is voor het uitvoeren van deze fantasie
Hahah nee, dat is ook weer niet helemaal wat ik bedoel En het was ook gewoon gezellig geweest met een gezellig meisje! Maar nu was het gewoon zo ongemakkelijk omdat je al 5 keer langs elkaar bent gelopen en er was nog steeds niks gezegd? (buiten hoi) terwijl je beide weet dat je daar alleen met elkaar bent.
En ja als er nog iets spannend ging gebeuren met iemand dan had dit wel de situatie geweest.
Ben ongesteld en heb niks mee. Top dag.
Ik heb een vlag buiten hangen en iedere ochtend moeten er wel een paar mannen blijven staan kijken of ik die vlag wel opgehangen krijg met die stok. Echt zo typisch. “Moet ik helpen?” Nee, dit doe ik met twee vingers in mijn neus.
Ik word echt gestalkt door iets van keto xplode ‘weg met dat winterlaagje’… oprotten ik voel me prima laat me met rust
Ik ben ook ongesteld en ik wil vanmorgen op de fiets stappen is ineens mijn voorband helemaal plat / zo leeg dat hij loskomt van het wiel? Aaarrghh.
Ja ik ook, echt irritant
Je hoeft toch niet met elkaar op te trekken ook al ben je er met z’n tweeën. Alsof hij van introvert naar extravert moet omdat jij hoi zegt…
Ik vind dit echt een veel raardere reactie dan alles wat ik hiervoor gelezen heb.
Hm misschien ligt het aan mij maar die jongen zit daar rustig te zijn en te lezen en hij wordt direct ook geseksualiseerd, vond ik ook best gek. Dacht eerst dat ze samen reisden maar als ik het nog eens lees kennen ze elkaar ook niet eens?
Als ik me weer in een piepkleine parkeerplaats prop zijn het ook altijd mannen die geamuseerd staan te kijken of het me wel gaat lukken.
Het lukt me altijd. En dan druipen ze stilletjes af.
Oh VRESELIJK ook altijd als ik aan het klussen was op mn boot gingen ze zo lekker toe staan kijken, handen in de zij. Even goed bestuderen of dat allemaal wel goed gaat!!
Ik vind het hele hostelverhaal van @Sjern vrij normaal? In hostels is toch vrij gebruikelijk om contact met elkaar te zoeken (dat is mijn ervaring in ieder geval) en als je dat niet wil maak je het kenbaar/trek je je terug. Dat mag zij dan toch jammer vinden?
En dat je kunt denken; als er iets zou gebeuren is dit het moment, vind ik ook niet raar. Dat kun je toch gewoon denken als je iemand tegenkomt? En uit haar verhaal lees ik dat ze de man simpelweg een vraag heeft gesteld en meer niet.
Edit: vond het zelf altijd wel fijn als ik met 1 iemand op een kamer lag daar even contact of een praatje mee te maken. Je ligt daar toch maar met zijn tweeën en je zit dan ook meer in elkaars ruimte dan wanneer je er met zes man ligt.
Maar het IS toch ook heel anders wanneer een man dit over een vrouw zegt? Ik bedoel, er is vast ooit wel eens een vrouw geweest die een man overweldigd heeft met haar fysieke kracht en daarna aangerand heeft (of erger), maar zoiets is uiteindelijk wel vrij onwaarschijnlijk, terwijl het scenario waarin een man een vrouw overweldigd en aanrandt (of erger) helemaal niet onwaarschijnlijk is. Dus als vrouw ben je veel kwetsbaarder dan als man. Dus als vrouw een beetje flirten met een man kan ongemakkelijk zijn, maar een man zal zich niet snel fysiek bedreigd hoeven te voelen, maar als man met een vrouw flirten (in deze situatie) kan wel escaleren waarbij de vrouw vrijwel altijd het onderspit zal delven. En als vrouw weet je gewoon niet of je een grappige, flirterige man treft die prima grenzen kan respecteren, of dat je een klootzak treft die geen ‘nee’ accepteert
Ik kan de afstandsbediening van mijn tv niet meer vinden sinds de verhuizing en nu weet ik niet of ik m in m’n oude huis nog wel had (ik gebruikte die tv nooit) zo irri
Dat ik nu alweer wakker ben.