Waar erger je je aan? #15

Vanochtend liep ik langs een speeltuin en zag vanuit m’n ooghoek een stuk verderop een hond stoppen. Ik keek al even op en die vrouw zag me kijken en liep snel door.
Ik zit nu in die speeltuin en zie op die plek een ontzettende grote drol liggen.
Als je je hond in een speeltuin laat schijten, ben je wel een ontzettende klootzak toch. Ik heb echt zin om die vrouw in die drol rond te duwen.

8 likes

waaaauw wat asociaal

2 likes

Zulke sandalen (of slippers) lijken me nooit lekker lopen omdat die zool zó dun is? Of voor heel kleine afstandjes gaat het misschien nog wel maar niet om een hele dag aan te hebben. (En dan slijten ze denk ik ook snel)

5 likes

Ik heb altijd wel last van rug acne, maar met dit weer draag ik gewoon lekker hemdjes. Maar net begroette ik mijn tante en het eerste wat ze doet is wijzen naar mijn acne. Ik snap zulk gedrag gewoon echt niet.

6 likes

Volgende keer gewoon terugwijzen.

4 likes

Ik heb ChatGTP gevraagd de samenvatting van een rapport van mij te schrijven en die is beter dan mijn eigen :cry:

Edit: en ik heb te lang nagedacht over hoe iemand gebeten kan worden door een ooievaar @Kultakala.
Google trouwens op eigen risico. Het onherkenbaar maken van kindjes door hun ogen zwart te maken levert nogal enge foto’s op

7 likes

Wat ‘n coole naam, love it.

4 likes

Ik dacht dat dit echt een noodlottig ongeval was met een boze ooievaar tot ik het googelde. Op een deel van die foto’s maken ze de ogen van de baby zwart, schrok me rot.

9 likes

Iemand schreef “de regering heeft me genaaid want ik heb een 5.4 gehaald voor examen ipv 5.5”

Sure, foei rutte

4 likes

Omg ja waarom???

2 likes

Archies! Maar ik dacht dat jij van de crockbrigade was.

2 likes

Ik erger me eraan dat in bijna alle ‘kruidenthee’ achtige theeën die je in de supermarkt kunt kopen zoethout zit. En ik vind dat echt niet lekker.

Denk je lekker ‘sinaasappel en gember/appel en munt/ochtendmelange met munt/ citroen, verveine en gember’

Kijk je vervolgens op de ingrediëntenlijst staat er weer die eeuwige zoethout bij. Ik vind het echt heel ergerlijk, vooral omdat ik niet snap dat ze het overal random bijgooien. Bah.

14 likes

Hee, misschien was Rutte wel zijn docent :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Mijn dochter heeft dit op haar ogen (de kinderarts zei zelfs gelijk na de geboorte dat we niet moesten schrikken :sweat_smile:) en zoooo veel random mensen inderdaad die vragen wat ze met haar ogen heeft en of dat ooit nog goed komt.

3 likes

Ja teringranzig en ik vind die geur al zo misselijkmakend :nauseated_face:

5 likes

Ja inderdaad, bij mijn vorige werk was sterrenmunt favoriet bij een aantal collega’s, de hele afdeling meurde.

Het gekke is dat ik vroeger als kind van die stokken lekker vond :woman_shrugging: Het overheerst alleen zo erg en past vaak niet bij de rest van de smaken. Het is wat droppig zoet en weeïg, dat vind ik dus niet passen bij bijvoorbeeld iets fris als citroen. Ik vermoed dat het gebruikt wordt als natuurlijke zoetmaker, maar dat doe ik dan liever zelf.
Ik hou ook niet van zoetstof en lightfrisdrank, daar doet de smaak me soms aan denken.

2 likes

Goede aanvulling, want het is inderdaad bloeddrukverhogend. Nog een reden waarom ik niet snap dat ze t werkelijk overal ingooien.

2 likes

Corona / zonnebrand wappies zouden zeggen dat het een complot is :eyes:

5 likes

Breng ze niet op ideeën :laughing:

2 likes

Dat ik voor mn gevoel gewoon een goede rechte houding heb, maar als ik dan langs een spiegel loop zie dat ik als een soort Martien Meiland door t leven ga en mezelf dan zó lelijk vindt :sob:

17 likes