dit had ik ook vroeger boven mijn lip en dat zie je nog steeds een beetje
ik vind het wel cool
en ik hou van zoethout
dit had ik ook vroeger boven mijn lip en dat zie je nog steeds een beetje
ik vind het wel cool
en ik hou van zoethout
Ik ben zo oververmoeid dat ik niet kan slapen. En dat terwijl ik nu zo hard verlang naar gewoon even 24 uur slapen.
Jointje roken
Heb ik niet.
Mijn collega die met corona over tegen was en dat maar al te graag rondschreeuwde op de werkvloer, is nu tegen zonnebrandcreme.
Daar heeft ie gelukkig alleen zichzelf mee. Succes met je huidkanker en je leren huid.
Yep klopt idd
Jezus. Ik loop wel naar huis.
Ik ben voor de 3e keer dezelfde tas kwijtgeraakt door mijn eigen fout en ik baal zo erg kan het niet loslaten en iedereen die ik op straat zie verdenk ik van het hebben van mijn tas. Heb licht het vermoeden dat hij gestolen is van mijn autodak maar hij kan ook eraf gevallen zijn, zou het liefst aangifte doen maar denk dat ze het niet gaan aannemen
De volgende keer standaard een airtag in die tas houden?
Ik ben al een halve week bezig om te regelen dat ik mijn ventilator nog een keer bezorgd kan krijgen.
Hij ligt op dit moment bij een pakketpunt (was thuis tijdens bezorging maar de intercom bleek kapot) maar ik kan vanwege mijn beperkingen het ding niet optillen, hupsakee de bus in en dan het mee naar huis nemen. Maar ik kom er zowel bij BOL als POSTNL telefonisch en qua webchat niet door?
Echt al steeds 45 minuten per keer aan de lijn gehangen.
De ventilator zit in een doos met een hengsel. Wel nog een doos eromheen. Als je die eerste doos eraf haalt zou je hem miss wel als ātasā zo mee kunnen nemen.
Met longco + mijn normale gezondheidsproblemen + dit weer durf ik het echt niet aan. Maar Bol gaat het waarschijnlijk nog een keer 's avonds aanbieden. Net kreeg ik eindelijk iemand op de chat.
Ik heb mān nummer aan iemand gegeven die met me zat te flirten en ik had aangegeven dat ik daar geen behoefte aan had dus hij zei dat we ook vriendschappelijk konden praten maar ik heb hier eeeecht geen zin in laat me met rust
Ik heb al weinig tijd en nu miste ik de bus omdat ik op mijn telefoon zat. Echt zonde van dit kwartier dat ik ook had kunnen shoppen.
Dat je bij thuisbezorgd geen contact met de bezorger kan opnemen. De bezorger fietst helemaal verkeerd, mijn maccie is waarschijnlijk nog kouder dan het al zou zijn.
Je had wel je nummer gegeven maar wilde eigenlijk helemaal geen contact? Of bedacht je dat pas later?
Blokkeren?
Zooo irritant is dit. Staat er zo aangegeven van āje kan direct chatten over je bestellingā maar dan krijg je een klantenservicemedewerker die vervolgens op geen enkele manier contact kan opnemen met de bezorger. En maar zeggen āuw bestelling komt vanzelf. Als de bezorger het niet kan vinden, neemt diegene vanzelf contact met je opā. Nadat je die persoon dus 3km verkeerd ziet fietsen (serieus) en dan nog 5 rondjes in de wijk. En dan weer de wijk uitfietst :ā)
Ik word echt nerveus van die tracker :ā)
Als er nou een optie is dat je live berichtjes kan sturen met de bezorger, zou echt fijn zijn.
Heb liever zoals vroeger bij new york pizza dat je via smsjes hoort hoe lang het nog ongeveer duurt.
Nou precies dat, bij uber eats kan je geanonimiseerd contact opnemen. Het is alleen maar frustrerend als je de bezorger fietst helemaal verkeerd ziet fietsen maar niks kan doen.
Hallo met miranda van de bingo
Dan isie vast wel verward