Ja niet echt over nagedacht en daarna dacht ik buuuhh
Hij is niet Nederlands dus dan issie zeker verward
Hahahhaa sorry
Hele nutteloze ergernis, maar een oud-collega is op vakantie op Bali en post allemaal mooie plaatjes, supernice voor haar. Maar werkelijk elke foto van eten is burgers, pancakes, brood, etc. Alleen maar westers. Hoe kun je als je in Indonesiƫ bent zo eten?!? Nou is ze wel Duits, dus ze vindt knoflook al pittig waarschijnlijk, maar alsnog Genoeg Indonesisch eten wat helemaal niet scherp is
Wat een boer niet kent. Een vriendin van mij heeft 3 maanden op Bali gewoond en omdat ze geen rijst lust ging ze iedere avond naar de mac??
Ja ik vond dat ook echt stom op Bali. Echt veel westers eten overal. En ik vond de kwaliteit in de warungs op Bali ook echt minder goed dan op andere plekken in Indonesiƫ.
Ooh ik snap deze ergernis zo goed!
Weet nog paar jaar geleden dat een collega naar Bali geweest en ik ging direct na haar en vroeg of ze nog tips had voor eten en ze kwam alleen maar met westers eten, dat ik dacht heb ik niks aan, want dat kan ik hier ook eten. Vroeg toen ook of ze nog Indonesisch gegeten had, zei ze dat de rijst na 2 dagen al uit haar neus kwam. Net alsof je alleen maar rijst kan eten?!
Ik heb toen weinig met haar tips gedaan en 2.5 week alleen maar Indonesisch gegeten en heb zo genoten, haha.
Omg, iedere dag rijst is echt me droom.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Waar erger je je aan? #15 (Deel 9).