Waar erger je je aan? #15

Ja goeie! Privacywise zal ik m niet neerzetten maar de naam die ze als voornaam gebruikt is Westers. Ik weet niet waarom want zo uitgebreid heb ik r nog niet gesproken, maar zo staat ze in whatsapp.

2 likes

Oh ja, diezelfde Chinese schoonzussen van mij hebben ook allebei een Westerse naam omdat dat makkelijker zou zijn. Maar die gebruiken we niet. Dus we noemen ze bij hun achternaam. Ik snap de logica ook niet.

1 like

Mijn vriend werkte tot voor kort voor een groot Koreaans bedrijf en zijn Koreaanse collega’s hebben naast hun eigen naam ook allemaal een ‘Europese’ naam omdat dat blijkbaar makkelijker is in de communicatie. In hun handtekening staat dan ook bijvoorbeeld Hyun-woo/Jonathan. Zorgde soms alsnog voor verwarring omdat veel mensen dezelfde naam kiezen.

6 likes

Ik bedoelde dat het juist niet om perfecte uitspraak gaat :stuck_out_tongue:

Mijn naam wordt in engeland niet op zn engels uitgesproken omdat ik me 1x met de juiste uitspraak heb voorgesteld echt chilllll

2 likes

Je weet dat ik daar te trots voor ben.

5 likes

Mijn moeder is zooooo fucking stronteigenwijs. Ik geef het echt op met haar, ben er moe van.

Dat ik mij al een paar dagen niet lekker voel en ik over een paar dagen ook ongesteld moet worden, dus geen idee of het de griep is of PMS. :triumph:

1 like

Ik leef nog! En vaak moeten plassen vannacht zoals verwacht :man_dancing:t3::joy:

3 likes

Khadija is m’n lievelings meisjesnaam maar omdat men het hier zo stom uitspreekt zou ik een eventuele dochter dus wss niet zo noemen. :confused:

2 likes

Ik zat (weer) naast een vervelende man in de trein. De airco stond aan en hij zat in een t-shirt. Hij had het koud want hij was de hele tijd zo in zijn handen aan het wrijven. Trek gewoon iets aan, dan hoef ik daar niet de hele tijd naar te luisteren, ugh.

3 likes

Mijn zusje kijkt echt nooit de tiktoks die ik stuur hallo dacht dat ze humor had

1 like

Misschien is zij ook wel degene met de humor in de familie?

2 likes

Ze vindt Seinfeld niet leuk dus zou genoeg moeten zeggen

2 likes

Eww, fair enough.

3 likes

Dat ik 300 voor christus al bij de belastingdienst heb aangegeven dat ik geen fysieke post meer hoef. Dan krijg ik in de berichtenbox een brief dat ik aangifte moet doen. Vervolgens toch weer een fysieke brief en mijn man ook. En dan kun je pas per 1 maart aangiften doen. Dan ben ik het toch allang weer vergeten. O, nee toch niet want ik krijg altijd een eorme smak geld terug dus hoezo zou ik geen aangiften doen.

6 likes

We hebben het noro virus op mijn werk en ik HAAAAAAAT het zo. Ben ook als de dood om het zelf te krijgen. Ik zou dan nu ongeveer ziek moeten worden

5 likes

ik wilde net op de fiets stappen om naar yoga te gaan: band ineens lek. loop ik naar de berging om mijn andere fiets te pakken: band ook lek. toen besloot ik om in plaats van yoga maar een stukje te gaan wandelen, kom ik daarvan thuis, heeft mijn kat mijn dure parfum op de grond gegooid, flesje in duizend stukjes

wtf universum calm down :crazy_face:

voel me een beetje alsof ik in dat kinderen-voor-kinderen-liedje zit, op een onbewoond eiland

8 likes

love deze hyperbool, die neem ik over

11 likes

Mijn moestuinzaadjes willen maar niet kiemen. Ik vermoed omdat de verwarming dit jaar veel lager staat.

1 like

Haha ik heb voor het eerst ook het bericht ontvangen dat ik aangifte moet doen en voel me helemaal gecontroleerd

Klopt toch, dat je normaal gesproken zo’n bericht niet automatisch krijgt? :joy:
Ga er helemaal aan twijfelen. Ik doe echt altijd mijn aangifte en kan me gewoon niet herinneren dat ik ooit bericht kreeg dat ik dat moest gaan doen, maar m’n geheugen kan me ook best in de steek gelaten hebben

2 likes