Waar erger je je aan? #15

Dat ik zo vreselijk ongemakkelijk ben en doe als er wat wordt afgeleverd of in huis gemaakt moet worden door monteurs.

En bedacht ik moet ze koffie aanbieden maar kon dat apparaat niet vinden in onze bouwval.
Gelukkig was het maar een ongemakkelijk uurtje.

3 likes

Vergoed? Ik haal dat gewoon bij de kruidvat (op advies van de huisarts). Wist helemaal niet dat dat zo bestond.

Ah joh dat wist ik helemaal niet. Balen zeg!

1 like

Ik heb dit ook. Ik heb met de huisarts gekeken en met de drogist producten krijg ik de helft binnen. Terwijl je de drogist producten dagelijks moet nemen en de pillen die ik van de huisarts krijg maandelijks. Nu ga ik eerst de drogist proberen en prik ik de komende maanden extra bloed om te kijken of ik niet direct te laag kom. Want dan moet ik dus wel dokken voor de pillen van de huisarts.

2 likes

DPD. Zit braaf te wachten tot ze komen, ineens verandert de status naar ‘helaas, we hebben elkaar gemist’. Fuck you, ik ben gewoon thuis en er heeft NIEMAND aangebeld. Altijd hetzelfde, waarom versturen mensen niet gewoon met DHL (is hier onderdeel van de gewone post en gaat bij mij altijd goed)? Of zelfs Hermes was beter geweest :sob:

3 likes

Ik het zou het inderdaad even bespreken, kruidvat heeft gewoon calcium tabletten van 1000mg (4,59 voor 90 stuks). Vitamine D kun je er los bij innemen, die zijn ook goedkoop te krijgen bij iedere drogist.

1 like

Eindelijk een leuke jeans gevonden, was ‘ie in de winkel kapot en nergens online te vinden :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

misschien kan het FF zoekleger je helpen

4 likes

Mensen die bellen voor werk op vrijdag middag. Doe gewoon niet.

5 likes

Zat er een qr code op t kaartje?

1 like

Nee
 wel een barcode, de naam en stijlcode maar vind echt niks.

@instantramen goeie, zal straks even zoeken in welk topic ik dat plaats!

1 like

Een collega ging mensen afzeiken die op maandag nog ‘spontaan’ een borrel willen houden voor die vrijdag. Zij moet het echt zes weken van tevoren weten, anders zit ze echt vol! :joy:

2 likes

Werk je op vrijdagmiddag?

Ja dus het is op zich niet gek of ‘fout’ dat mensen bellen alleen ik denk dan doe dat lekker maandag. Ik heb niet te maken met urgente zaken en ga ook niks uitzoeken op vrijdag middag. Dan heb ik mijn lijstje met to do’s die ik afwerk en al het andere is voor maandag.

2 likes

Dat fucking Thierry Baudet en zn fvd’ers met carnaval in Den Bosch komen, echt tyf op. Geen zin in je promoshit en al helemaal nu niet

3 likes

Ik heb dit laatst voor iemand uitgezocht, maar bij Kruidvat kost de vitamine D 20ug = 800eh (dat is hoog gedoseerd) zo’n 5 euro per jaar en calcium 1000mg (is ook hoog gedoseerd) zo’n 18 euro per jaar. Zou zeker de goedkoopste kopen die je kan vinden en in bulk kopen scheelt vaak ook.

Edit: oh sorry spuit elf zie ik. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Dat ons bad zo klein is/ik zo groot en mijn borsten continu boven water zitten waardoor ze koud worden. Soms doe ik er al een nat washandje op waar ik steeds warm water over giet maar nu komt mijn buik er ook nog bovenuit dus het is dweilen met de kraan open.

En het irritante is dat ik in principe in het bad pas, maar de overstroombeveiliging vrij laag zit waardoor het bad niet helemaal vol kan.

3 likes

Nou het blijkt dat het met oordopjes en triple glas best ging, maar bezopen jongens die na het feest staan te schreeuwen ughhh
Voelde me echt een oude vrouw haha
O ja hoor er is ook een keer een activiteit hier tijd om alle sociale conventies te laten gaan tuig van 17!!!

5 likes

Jaren bij de hema gewerkt, heb het draaiorgel meerdere malen in de fik willen steken

7 likes

Hahaha daarom werkte ik nooit in de snackcorner