Waar erger je je aan? #15

Ik deel alle emoties en irritaties die jij hebt. Zo’n overlast van die onzin.

1 like

Ik heb woensdag m’n verstandskiezen laten trekken en de zwelling is nog steeds niet weg. Ik heb er gewoon geen zin meer in

2 likes

Vier je carnaval? Want dan kan je nog als Hamtaro gaan.

8 likes

Ik denk dat aardappel een beter kostuum is

1 like

Ik erger me aan al dat volk in de stad en dat het overal druk is en die vreselijke muziek. Ik ben gewoon chagrijnig omdat ik 6 dagen achter elkaar heb gewerkt en wil slapen dus ga aan de kant. Met je hoedje :unamused:

7 likes

Huurverhoging.

4 likes

Mijn buren die vorig weekend na heel lang en hard geboor kwamen zeggen “sorry sorry dit was ECHT het laatste” na 3 jaar verbouwen. En vandaag zijn ze WEER bezig ?!?! Zeg dat dan niet hee.

1 like

Er heerst een buikgriep virus op mijn werk. En ik voel gewoon dat ik vanavond ziek ga worden. Echt ik haat het

1 like

Oh nee dat is echt rot want dan kan je het bijna niet uit de weg gaan. Hopelijk blijft het je bespaard en is het geen noro virus :nauseated_face:

Jawel noro type 2 volgens de kweken die we afgenomen hebben. Heb de hele week gewerkt met schorten, klompen, dubbele handschoenen en een spat bril dus hoopte echt dat ik het niet zou krijgen. Dus hoop dat ik misselijk ben van iets anders

1 like

Ah
Dat moment dat je weet dat je buikgriep gaat krijgen is zo naar. Sterkte :cry:

1 like

Hoe uitgemelkt het genre ‘undercover agent trekt volledig zijn eigen plan’ in series is.

8 likes

Die series zijn ook zo voorspelbaar.

4 likes

En toch blijf ik kijken

2 likes

Hahaha heb je incognito gekeken?

1 like

Ja, in anderhalve dag, terwijl ik me zat te ergeren en ik bleeeef kijken. Het is gewoon precies undercover/het gouden uur

2 likes

Ja ik ook gisteravond 3 en vanmiddag 3. Ik vond het echt te makkelijk allemaal maar ik wilde toch wel weten hoe het af zou lopen

1 like

Mn partner die besluit dat wij samen even een ladekast naar zolder moeten tillen terwijl ik zwanger ben en sowieso een watje bent zonder kracht. Het is uiteraard niet gelukt dus nu is hij chaggie op mij :sweat_smile:

5 likes

Als je zwanger bent mag je toch niet al te zwaar tillen?

7 likes

Ik wil heel graag iets van Le Creuset van de valentijnscollectie maar het is echt nergenssss te vinden :rage:

4 likes