Haha klopt, in het Westen eten we eigenlijk alleen de Cavendish soort. In principe zou je denken dat er weinig verschil zit tussen merken, maar toch kunnen de keuzes die gemaakt worden in de productie, het oogsten en het transport een groot verschil maken bij bananen. Vooral wanneer een banaan precies wordt geoogst, de bodemkwaliteit (geen monocultuur bijv.), de duur van het transport, de temperatuur tijdens het transport etc. En natuurlijk met de huidige problemen rondom de opkomende hardnekkige ziekte worden die handelingen nog belangrijker Als die handelingen dus niet optimaal zijn dan proef je dat vrij snel terug helaas.
Superinteressant!
Ik heb de hele tijd ik ga zo lekker spelen op mn fluit in mn hoofd.
Haha ik heb hem nu ook in mijn hoofd, wel erg om gelachen trouwens
De truuk is jezelf groot maken en door ze heen te kijken naar waar je naartoe gaat. Move bitch, get out the way.
Kinderen die denken dat ze talent hebben en van die kut talentenjachten voor kinderen
Of van die ouders die denken dat hun kind veel talent heeft en dat ook pushen
Mijn fiets is gejat na een gezellig etentje in de stad, stond nu zelfs op dubbelslot ergens aan vastgemaakt maar blijkaar is zelfs dat niet voldoendeā¦vind het vooral irritant dat het naast het geld ook zorgt dat ik direct minder mobiel ben en denk, waar ga ik nu snel weer een fiets vandaan halenā¦
Aan mān man die letterlijk binnen twee minuten nadat hij zān hoofd neerlegt slaapt, terwijl ik hoogzwanger de halve nacht wakker lig. Echt kut dat mannen niet zwanger kunnen zijn want dan had hij mooi dit kind mogen dragen.
I couldnāt agree more!
Ik kan steeds minder goed tegen mensen die eetgeluiden maken. Met name mijn eigen vriend. Mn haren staan recht overeind als ik hem zie, en vooral hoor eten. Ik wil dan niet het kreng zijn die zegt dat ie normaal moet eten, maar na een paar minuten flapt het er toch uit. Ik schaam me ook gewoon als we bij vrienden gaan eten of uit eten gaan.
Ik was veel te vroeg op het vliegveld omdat de website aanraadde er 4 uur van tevoren te zijn, was de eerste bij de incheckbalie & binnen 5 minuten door security heen dus nu moet ik nog uren wachten en de vlucht heeft vertraging
Dat irritante gehoest van mezelf Was er na 2 maanden hoesten eindelijk vanaf, en nu is het sinds deze week weer opnieuw begonnen. Toen ook al voor bij de huisarts geweest, foto genomen en ja ik had een infectie gehad maar verder deden ze er niks mee. Hopelijk duurt het dit keer geen 2 maanden.
ik vraag me af hoe nederlanders reageren als ze voor het eerst een colruyt binnen stappen
Alleen in Frankrijk in een Colruyt geweest, maar vond het echt een verschrikkelijke winkel, ging daar liever naar de hypermarche. Kan me niet meer herinneren of het nou goedkoop was eigenlijk.
Maar de Colruyt is echt wel een verschrikkelijke winkel dat licht, die karren die niet correct rijden.
Aldi is ook even kut maar daar krijg je de artikels bijna naar je hoofd gegooid, zo snel worden die daar gescand.
Ja maar echt, beiden zijn verschrikkelijk, ik ga eigenlijk nog het liefste naar de AH omdat ik er gewoon een zelfscan kan pakken en het is echt niet zo duur vergeleken met de andere supermarkten naar mijn gevoel?
Ja klopt hoor! Belgische supermarkten zijn in het algemeen duurder desondanks een zogezegde prijzenoorlog de laatste 20 jaar
Ik ben luxepoes en doe huilend mijn boodschappen bij Delhaize. Lievelingswinkel
de Colruyt is Frankrijk best anders vgl met Belgie, volgens mij hebben ze daar bv ook ānormaleā bandkassaās ipv het kar sysytee:
ze hebben normaal wel a merken voor net iets minder dan ergens anders, en ook eigen producten zijn best goedkoop. Zeker grote voorraad verpakkingen.
Op 1 of andere manier vind ik het een chille winkel, gewoon basic, niet veel keuze, top.