Nouja ooit wordt dat huis verkocht, dus of het vermogen is voor jezelf of voor je erfgenamen.
Nee, meer belasting betalen is niet leuk dus daarom snap ik het ook, maar het is wel een stabiele basis om onder je te hebben. Maar mijn irritatie ligt meer aan mij hoor dat erken ik wel.
Ja ik snap je, uiteindelijk ben ik bevoorrecht met een dak boven mijn hoofd, een relatief lage hypotheek en stabiliteit. Ik wil in die zin ook niet ondankbaar overkomen en kan me voorstellen dat dat wel zo werd opgevat. Excuses daarvoor.
Hoe koud het wel niet is op werk. Heb standaard koude handen terwijl ik al een dikke trui aan heb + sjaal om. Ik begin het nu eindelijk wat warmer te krijgen.
Ligt ook meer aan mij. Maar dankjewel dat je dit zegt, siert je echt en ik had je ook niet als een enorm toondoof persoon gezien haha.
Wattan? WOZ heeft invloed op de gemeentelijke heffingen dus ja ik snap wel dat het kut kan zijn.
Nou ja, het is natuurlijk een beetje toondoof om te midden van een wooncrisis te zeuren dat je huis teringduur is.
Een beetje maar⊠En als die huizenbubbel straks weer klapt () natuurlijk ook weer zeuren dat je huis ineens veel minder waard is.
Dat hoor niet. Je krijgt wel de waarde van de woning te weten maar hoort geen belasting te betalen. Staat het echt in het rijtje met waterschapsbelasting/afvalstoffenheffing ed?
272000 zou ook wel veel zijn om even af te tikken slecht overzicht, wat zijn veel dingen toch onduidelijk
Bij jou klinkt het nog vreselijker! Is het wel gelukt uiteindelijk?
Ik was 20 minuten te laat, terwijl ik eigenlijk ongeveer 1u te vroeg zou zijn.
Gewoon dit sturen
De reden waarom ik nog bij mijn werkgever zit
Ah gelukkig! Ja er reed gewoon een bus. Heb er alleen ruim een uur langer over gedaan. En ik ben benieuwd of er straks ook bussen teruggaan.
Chat dgp gebruiken? Als bron iig
Ik ben helemaaaaaaaaal overprikkeld van mijn kind die de hele dag schreeuwt en mijn hond die continue aan de bank likt? Die geluiden door elkaar en dan op de achtergrond nog de ijsblokjes machine
Ben ik blij dat ik emotie regulatie therapie heb gehad
Late reactie: De verbazing vind ik niet per se jammeren, eerder het willen aanvechten of het âniet kunnen gelovenâ
Ik heb zoveel oorpijn
Ging googlen en er stond iets over olijfolie en toen moest ik denken aan Teuns gefrituurde trommelvlies dus ik neem wel gewoon paracetamol
Wacht⊠wat
Olie is nuttig als er oorsmeer vastzit, daar wordt het wat zachter door. Ik weet niet wat een gefrituurd trommelvlies is maar ik weet zeker dat je dat niet krijgt als je 1x olie gebruikt