Waar erger je je aan? #15

Mensen die door je heen praten, ik heb zo een collega die dat constant doet dan denk ik je hoort toch dat ik al met een zin was begonnen. En dan krijg je zo een ongemakkelijk moment dat we dan door elkaar heen praten.

6 likes

Die heb ik dus ook, ze werkt nog niet zo lang bij ons en elke keer weer. Niet alleen bij mij, maar ook bij andere collega’s EN bij klanten. Sta ik uit iets uit te leggen komt ze er tussendoor met een verhaal waarvan ik denk: wat zeg jij nou?

1 like

Ik vind het zo brutaal en denigrerend vooral, ik wacht juist om stille momenten om iets te beginnen en als je ongeveer tegelijkertijd start kan het voorkomen.

2 likes

Precies. En ik merk dat ik me er steeds meer aan begin te ergeren. Vooral wanneer ze het bij een klant met onjuiste informatie doet. In een gesprek tussen collega’s wanneer ze tussendoor komt vind ik het altijd een beetje ongeïnteresseerd over komen als zij over haarzelf begint terwijl een ander iets belangrijks verteld.

1 like

Mensen die de Pippi Langkous uitspraak gebruiken

:roll_eyes:

19 likes

Ik erger me dan weer aan dat iedereen die uitspraak toeschrijft aan Pippi Langkous, terwijl zij dat nooit heeft gezegd

26 likes

Oh ha dat wist ik niet, waar komt ie dan vandaan?

1 like

Ik haat het ov ik zit achter zo’n walgelijk stel
Zij zat zijn gerstenkorrel uit te knijpen :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

5 likes

Jeuk aan mijn ogen, dus het hooikoortsseizoen begint weer :unamused:

Dat ik alles in mijn kleine studio altijd omstoot. Rip lampje dat ik een week geleden had gekocht :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik had iets besteld bij zara Home. Komt in een heel klein doosje maar het was net een andere kleur dan op de website. En nu komt het: ik moet een afspraak maken om het op te laten halen. Dus dan geef je het door aan de klantenservice. Die gaan mijn verzoek doorzetten aan een andere afdeling en dan gaat er contact opgenomen worden via mail óf telefoon om een afspraak in de plannen om een klein doosje op te halen. Had ik dit geweten had ik daar echt nooit besteld.

5 likes

mayyyybe

3 likes

Social media bio’s zoals deze:

:ring: vrouw van @daanutrecht78
:baby:t2: mama van drie prachtige ventjes sem (‘19), mees (‘20) en wolf (‘21)
:sunny: i am worthy

Aletta Jacobs draait zich om in haar graf.

93 likes

Walgelijk

8 likes

Dit vind ik zo verschrikkelijk. Heb liever dat iemand om de haverklap niest dan elke keer zo zn neus ophaalt. :dizzy_face: :gun: je zit dan ook echt zo te wachten op het moment dat het weer gebeurd.

3 likes

Accurate voorbeelden ook :joy:

5 likes

Next destination: Bali :desert_island:

17 likes

‘le boyfriend’ :nauseated_face:

11 likes

Dat m’n baby ‘stinkt’ als andere mensen d’r geknuffeld hebben :expressionless:

17 likes

Kattenvoer besteld. Zou gisteren bezorgd worden. Tijdvak ging van einde ochtend naar middag en dan uiteindelijk ‘sorry, het is niet gelukt’. Zou het vandaag bezorgd worden, weer dat gezeik met het tijdvak en toen bericht dat ik niet thuis was (wel dus) en het maandag op een ophaalpunt wordt bezorgd. Ben godver 2 dagen voor niks thuisgebleven voor die kutbrokken.

1 like