Waar erger je je aan? #15

Zónder je baby, noujaaaaa zeg!! :eek:

(Grapje he)

15 likes

Dat laatste deel is ook totaal niet boeiend voor het verhaal, maar ik ben wel benieuwd of ik het had teruggehoord als ik nog nog even snel naar de appie was gegaan en daarna die buggy met kind was komen ophalen

2 likes

Toen ik in een pretpark werkte zette ouders hun pasgeboren kind soms gewoon ergens neer en gingen dan in de achtbaan. Ik zag dan gewoon ineens random een wagen staan en vond daar ook wat van. Gewoon asociaal om er maar vanuit te gaan dat de medewerker dan maar op gaat letten. Ik heb een keer bijna een wagen op een onopvallende plek neer willen zetten om ze te laten schrikken, maar durfde dat toch niet aan.

10 likes

Maar ze zag toch niet dat er een klant in de buurt was (jij). Anders had ze toch überhaupt niet dat hoeven zeggen :sweat_smile:
Vind alleen maar goed dat ze zo oplettend is, snap je verontwaardiging niet helemaal.

27 likes

Het ging meer om de manier waarop, maar ik realiseer mij ook dat dit waarschijnlijk een meisje was dat net haar eerste bijbaantje had, geen idee heeft en waarschijnlijk ook niet wist wat ze ermee aan moest. Op het moment zelf vond ik het bewoon een hele aparte situatie, maar dat ligt natuurlijk ook gedeeltelijk aan mij en niet alleen aan dat meisje.

Alles gaat altijd tegelijk kapot. Donderdag dikke factuur voor het dak, de wasmachine en stoomreiniger begeven het gisteren en nu lijkt er weer iets stuk.

10 likes

maar ze verwachten dan toch niet per se dat een medewerker op gaat letten?

vind het vooral aso om dan (het plan te hebben om) die wagen op een andere plek neer te zetten

2 likes

Jij ondertussen al je geld? Ik nog steeds niet namelijk!

2 likes

Dat mijn moeder constant commentaar moet leveren als ze een film kijkt. 1. Die Duitse sneuzelfilms boeien mij en de rest hier in dit huis weinig dus niemand kijkt er verder naar de tv 2. Die mensen in de film horen je niet en zijn bovendien fictieve personages, niet je vriendin of weet ik het die je moet behoeden voor een relatie met de zoveelste slechterik. Dus je hoeft echt niet een heel relaas tegen de tv te houden. Meine Güte

2 likes

Ik heb ooit in de thalys een kind in de handen gekregen omdat zijn moeder ‘even snel naar de wc moest’ ze bleef meer dan 30 min weg. Baby kon huilen wat die wil maar mama kwam niet. Zelden zoveel stress gehad want was opeens als de doods dat ze niet meer terug zou komen😂

13 likes

Mensen die te lui zijn hun grote stukken karton klein te maken en die gewoon naast de container zetten. Maar dan wel het etiket met hun naam en adres er afhalen natuurlijk :clown_face:

10 likes

Nee ook nog niet, morgen maar even achteraan!

1 like

Ja, echt hatelijk. Vooral net nadat het grofvuil opgehaald is.

5 likes

Aan de prijzen van wc papier.

4 likes

Same :disappointed:

@kali wel echt het beste tegen een kater!

1 like

Haha ja echt van die domme, nietszeggende films mer telkens dezelfde verhalen en dezelfde acteurs. Als je 1 seconde hebt gezien kun je de rest al uittekenen. Meestal over vreemdgaan, vader is toch niet de vader, wereldverbeteraars in arme landen, arm wordt verliefd op rijk, etc… en telkens is het eind goed al goed en ze leefden nog lang en gelukkig

2 likes

Ik kan me zo irriteren aan klanten die je dan om advies vragen, maar vervolgens overal een weerwoord op hebben. Ik zeg 3x dat iets niet kan (ofcourse met argumenten want ik weet waar ik het over heb), klant blijft doorgaan dat dat wel kan. Waarom vraag je dan om m’n advies? Dan is het echt moeeeeeilijk om vriendelijk en geduldig te blijven.

10 likes

Ik had zo’n zin in haringhappen na carnaval, maja corona. Maak er volgende week een uitje van voor mezelf. Eentje op een broodje en eentje los

1 like

ik heb 26 januari een röntgenfoto laten maken. Al een bericht in mijn patiëntendossier gezien dat alles okay is. Maar dan krijg ik nu een afspraak voor 15 maart binnen dat de cardioloog mij gaat bellen. Ik vind dit zonde van iedereens tijd geloof ik. Stuur haar maar een bericht of het ook een e-mail kan zijn.

1 like

Godverdomme nu komen er nog 15 stakingen. Ik ben het spuugzat. Kan je als reiziger hier iets aan doen. Bijv met gezellige fakkels ergens leuk op de koffie gaan ofzo.

14 likes