Waar erger je je aan? #15

nou ja als je niet participeert in het bevolkingsonderzoek en er blijkt wel iets aan de hand te zijn dan komt dit vanzelf wel goed hoor

14 likes

Kennie wachten

2 likes

Ja @Soy.peor van de week was je nog 26 :lying_face:

Huh nee dat zeg ik niet ik dacht gewoon dat ik ruim 10 jaar ouder was miss door haar tiktok kennis ofzo haha nergens op gebaseerd

3 likes

Ik heb maandag de huisartsassistente gebeld voor iets wat ze die middag zou mailen (een formulier zodat ik uiterlijk vanochtend een onderzoek kon laten doen), toen heb ik gisterochtend opnieuw gebeld, en zei ze “ik ga het vanmiddag mailen, en anders moet je morgen weer even bellen”, que? Je kunt ook gewoon, ja ik zeg maar iets geks, doen wat je gezegd hebt te gaan doen? Moet ik anders een reminder in je telefoon komen zetten of wat?

15 likes

Haha ik snapte je grap

2 likes

Hahaha ik was juist super blij toen ik die kreeg! Voelt echt alsof ik er nu bij hoor!

Ben alleen al wel 3 dagen 30 en de officiële uitnodiging is nog niet binnen. :disappointed_relieved:

Oh en ik mag volgende week ook mee doen aan een 30+ tennis toernooi! Echt de wereld gaat open als je 30 wordt :heart_eyes:

8 likes

Het was van mij ook een grap
 :eyes:

1 like

Ik snap geen 1 grap ? Welke grap

Always a lady


3 likes

Bij mij was het wel een bonding experience met de huisartsassistente. Even samen gebitcht over hoe kut het is om vrouw te zijn en dat degene die het speculum heeft bedacht sowieso een man is. Op het hele kutroeraspect na was het best gezellig

9 likes

Maar weinig dingen die ik zo irritant vind als mensen die de trein instappen en dan gaan STILSTAAN voor de deur. Loop door!!! Ik zie ondertussen alle plekken bezet worden!! Maak een keuze :tired_face::tired_face::tired_face:

13 likes

Alleen je rug gaat klagen na je 30e.

#oudwijfhier

3 likes

Dat ik bijna 3 maanden moet wachten tot er iemand kon komen kijken naar mijn matras voor de garantie.
daarna mocht ik pas een nieuw matras uitzoeken en die wordt 13 april geleverd!!

wachten duurt zo lang als je matras klote ligt!

3 likes

Matt sleeps?

1 like

Een collega heeft pas zo’n iptv kastje gekocht. En blijft nu aan mijn kop zeiken dat ik dat ook MOET doen. Je hebt netflix, videoland, disney, hbo etc voor maar 90 euro per jaar. Moet je ook doen!!! En dit zegt ze iedere dag weer. En ik iedere keer weer dat ik t niet wil, maar ze lijkt t niet te horen.
Rot op met je stomme kastje :rage:

Blauwe plekken op mijn schouders omdat ik de verkeerde sport bh aan had naar paaldansen. Geen sportbh’s dragen met verstelbare bandjes :-1:

Nee, beter bed.
Ik dacht dat mijn matras geen garantie meer had, dus ik heb vorig jaar wel even een Matt matras gehad. Maar die dampen uit het matras zorgen voor een allergische reactie bij mij dus terug gestuurd.
Toen weer verder gaan kijken en bleek ik toch nog een beetje garantie te hebben.
Krijg nog €141,35 garantie voor mijn oude matras. Dat is toch een beetje meegenomen.

Maar dan moet je dus wel geduld hebben :worried:

3 likes

Mijn vader heeft ook zo een kastje en precies het zelfde gezeur :sob:
Elke keer weer en hoeveel betaal je nu voor ESPN om voetbal te kijken? Want met dit kastje.

Laat mij gewoon betalen voor wat ik wil betalen.

1 like

Ik weet niet of het hetzelfde apparaat is maar de man van mijn moeder heeft uiteindelijk zelfs ongevraagd zo’n kastje voor me gekocht??? Van aliexpress ofzo. En ik snap er de ballen van en wil ook helemaal niet 800 series? Dus dat ding staat nu stof te verzamelen

6 likes