Who the hell heeft het verzonnen dat je zelfs in kleding winkels een zelfscan moet hebben? Was verplicht bij de h en m te gaan zelfscannen. Wat een gekut.
Vreselijk ik wil gewoon dat de medewerkers die kut hangers er afhalen en de beveiliging eraf halen en dat ze mijn kleding opvouwen. Wat een gekut ik was echt zwaar geïrriteerd.
Ja ik las ook een korte column over het gesteel bij zelfkassa’s: bemenste kassa’s
Vond het wel grappig
Ik moest eerst vijf keer kijken voor ik doorhad wat ze deed, maar wat heerst er toch een belachelijke angstcultuur in de VS. In de comments zeggen mensen ook dat in misschien 0,01% van de kidnaps een vreemde een vreemde baby op een openbare plek meeneemt.
Als je geen zin hebt om te kijken of het ook niet ziet: een vrouw is in de supermarkt met een baby in de wagen en ze houdt het beentje van de baby vast en er staat bij ‘shopping in 2023 with your baby be like’ (implicerend dat de baby anders gestolen wordt).
Linkje want ik krijg automatisch een afbeelding.
Ik zag er laatst een waar t een peuter was en die moeder had een soort ketting tussen beide aangelegd. Dus ze waren met de polsen aan elkaar verbonden. En al die moeders vinden t maar normaal daar want er worden elke dag kinderen meegenomen. Dus had ook gereageerd en uiteindelijk gezegd dat de VS gewoon kut is. Maar nee is was uneducated en dit gebeurt overal aan de lopende band…
Echt bizar wat ze daar allemaal normaal vinden. Geloof echt wel dat t hier op de meeste plekken veiliger is dan daar, maar zo uit de supermarkt gejat gebeurt daar toch ook niet regelmatig.
Denk dat ik mn kind nog liever in een ander gangpad laat daar dan naar school stuur.
Dit is ook in de VS niet normaal hoor, dit zijn gewoon paranoïde mensen met een probleem.
Ja ik vind het echt erg dat al die vrouwen daar elkaar dit probleem aanpraten, want het is echt niet zo erg als ze denken.
Ik had 2 dozen luiers terug gestuurd met het Etos adres op de bovenkant van de doos geschreven.
Werden ze vandaag terug bij mij thuis bezorgd?? Blijkbaar hebben ze mn doorgestreepte label met mijn adres toch gebrukkt, moet ik die megadozen weer wegbrengen
Dit sluit wel aan bij iets bizars wat ik laatst had in de Hema. Ik was in een smal gangpad aan het zoeken naar bepaalde thee mokken en zat op de onderste rij te kijken. Mn kind zat in de buggy en zij is in een graai fase, dus ik had haar even in het bredere gangpad gezet. Er was dat een jong meisje aan het werken en kennelijk had ze mij niet gezien, zegt ze hardop in haar headset tegen een collega “whow er staat hier gewoon een baby in een kinderwagen en die moeder is gewoon weg. Wie doet er zoiets?!”. Toen ik dat hoorde kwam ik met mijn hoofd boven het schap uit, keek ik deze meid aan en liep de winkel uit. Zo bizar vond ik dit.
Oh echt, waarom bizar? ik vind dat helemaal niet zo’n bizarre reactie van een jonge winkelmedewerker die een kinderwagen met kind los in een gangpad ziet staan 🥹 weet zij veel
Haha ja omdat ik dus in het gangpad zat uitmondde in het grote pad waar mn kind stond maar vooral dat ze het op dat moment, zonder ff te checken, hardop in haar headset tegen haar collega zegt (en ik het dus hoor). Zo’n reactie kan, maar zorg gewoon dat de klant het niet hoort (nog even los van het feit dat ik 2 meter van mn kind af zat en haar letterlijk kon zien)
Zónder je baby, noujaaaaa zeg!!
(Grapje he)
Dat laatste deel is ook totaal niet boeiend voor het verhaal, maar ik ben wel benieuwd of ik het had teruggehoord als ik nog nog even snel naar de appie was gegaan en daarna die buggy met kind was komen ophalen
Toen ik in een pretpark werkte zette ouders hun pasgeboren kind soms gewoon ergens neer en gingen dan in de achtbaan. Ik zag dan gewoon ineens random een wagen staan en vond daar ook wat van. Gewoon asociaal om er maar vanuit te gaan dat de medewerker dan maar op gaat letten. Ik heb een keer bijna een wagen op een onopvallende plek neer willen zetten om ze te laten schrikken, maar durfde dat toch niet aan.
Maar ze zag toch niet dat er een klant in de buurt was (jij). Anders had ze toch überhaupt niet dat hoeven zeggen
Vind alleen maar goed dat ze zo oplettend is, snap je verontwaardiging niet helemaal.
Het ging meer om de manier waarop, maar ik realiseer mij ook dat dit waarschijnlijk een meisje was dat net haar eerste bijbaantje had, geen idee heeft en waarschijnlijk ook niet wist wat ze ermee aan moest. Op het moment zelf vond ik het bewoon een hele aparte situatie, maar dat ligt natuurlijk ook gedeeltelijk aan mij en niet alleen aan dat meisje.
Alles gaat altijd tegelijk kapot. Donderdag dikke factuur voor het dak, de wasmachine en stoomreiniger begeven het gisteren en nu lijkt er weer iets stuk.
maar ze verwachten dan toch niet per se dat een medewerker op gaat letten?
vind het vooral aso om dan (het plan te hebben om) die wagen op een andere plek neer te zetten
Jij ondertussen al je geld? Ik nog steeds niet namelijk!
Dat mijn moeder constant commentaar moet leveren als ze een film kijkt. 1. Die Duitse sneuzelfilms boeien mij en de rest hier in dit huis weinig dus niemand kijkt er verder naar de tv 2. Die mensen in de film horen je niet en zijn bovendien fictieve personages, niet je vriendin of weet ik het die je moet behoeden voor een relatie met de zoveelste slechterik. Dus je hoeft echt niet een heel relaas tegen de tv te houden. Meine Güte