Ik heb ooit in de thalys een kind in de handen gekregen omdat zijn moeder ‘even snel naar de wc moest’ ze bleef meer dan 30 min weg. Baby kon huilen wat die wil maar mama kwam niet. Zelden zoveel stress gehad want was opeens als de doods dat ze niet meer terug zou komen😂
Mensen die te lui zijn hun grote stukken karton klein te maken en die gewoon naast de container zetten. Maar dan wel het etiket met hun naam en adres er afhalen natuurlijk
Nee ook nog niet, morgen maar even achteraan!
Ja, echt hatelijk. Vooral net nadat het grofvuil opgehaald is.
Aan de prijzen van wc papier.
Haha ja echt van die domme, nietszeggende films mer telkens dezelfde verhalen en dezelfde acteurs. Als je 1 seconde hebt gezien kun je de rest al uittekenen. Meestal over vreemdgaan, vader is toch niet de vader, wereldverbeteraars in arme landen, arm wordt verliefd op rijk, etc… en telkens is het eind goed al goed en ze leefden nog lang en gelukkig
Ik kan me zo irriteren aan klanten die je dan om advies vragen, maar vervolgens overal een weerwoord op hebben. Ik zeg 3x dat iets niet kan (ofcourse met argumenten want ik weet waar ik het over heb), klant blijft doorgaan dat dat wel kan. Waarom vraag je dan om m’n advies? Dan is het echt moeeeeeilijk om vriendelijk en geduldig te blijven.
Ik had zo’n zin in haringhappen na carnaval, maja corona. Maak er volgende week een uitje van voor mezelf. Eentje op een broodje en eentje los
ik heb 26 januari een röntgenfoto laten maken. Al een bericht in mijn patiëntendossier gezien dat alles okay is. Maar dan krijg ik nu een afspraak voor 15 maart binnen dat de cardioloog mij gaat bellen. Ik vind dit zonde van iedereens tijd geloof ik. Stuur haar maar een bericht of het ook een e-mail kan zijn.
Godverdomme nu komen er nog 15 stakingen. Ik ben het spuugzat. Kan je als reiziger hier iets aan doen. Bijv met gezellige fakkels ergens leuk op de koffie gaan ofzo.
Ah nee nu ook donderdag
Oh ik kan ook tot 5 april niet meer op woensdag naar kantoor.
Morgen ook. 6 weken lang zon 2 a 3 dagen in de week. Helemaal top.
15?! Bizar veel.
Jaa ik wil gewoon 15 gratis reis dagen
Ohh wat vervelend! Ik zelf hoef gelukkig niet regelmatig met het ov. Maar echt vervelend als je hier afhankelijk van bent.
Ik kan mij nog wel van mijn studie tijd herinneren dat er wel ‘gestaakt’ werd in de vorm van reizigers niet te laten betalen
Deze vorm van staken is door de rechter verboden. Als chauffeurs dat toch doen mag hun werkgever de kosten inhouden van hun loon.
Ik zag het net en ben instant weer chagrijnig uuuugh wat een gedoe
Ik erger mij zo aan mensen tijdens een verhaal zichzelf een compliment geven. Heb zo een collega die dat continue doet, we hebben het dan over iets randoms op het werken en dan vertelt ze dat Pietje helemaal opleefde toen ze over haar onderwerp vertelde. Of dat iemand haar op Linkedin had benaderd met de vraag of ze wel op de juiste plek zat omdat ze haar graag wilden hebben.
Zooooo irritant, ik weet dan niet hoe ik moet reageren maar in mijn hoofd reageer ik zo:
En een keer tijdens een bespreking waar ik ook bij was kreeg ze veel commentaar van de manager. Toen zei ik later nog tegen dr, nou ik vond ze best wel heftig en overdreven. Toen ging ze later aan mij vragen of ik ervan was bijgekomen dat ze zo deden alsof ze het tegen mij deden.