Waar erger je je aan? #15

Raar maar waar, ik ben sneller bij twee AH’s dan ik bij een delhaize geraak. Op de buurtsuper die ook Delhaize is maar gewoon niets van aanbod heeft.

1 like

Ik kwam er laatst achter dat de Belgische AH nu opeens vaak goedkoper is dan de Nederlandse AH.
Kijk bijvoorbeeld Ben&Jerry’s de bovenste is Nederland, onder België.
Zonder die Bonus scheelt het gewoon €2,30.

2 likes

Ik ben net verhuisd binnen mijn eigen stad en heb een pakketje van de rova gekregen over de afval verwerking met een brief, info boekje, info kaart een keykoord en pas houder… weet dus sowieso al hoe het werkt vind het een beetje onzin dat ik dit krijg terwijl dit dus niet gevraagd en nodig heb en dus weer meteen de papierbak/kliko in kan

2 likes

Haha wat? Keer op keer slechte relaties aangaan is een cyclus/patroon wat degene vaak niet eens doorheeft dat het weer precies hetzelfde is. En als je het al door hebt ook lastig om dit te doorbreken.

6 likes

Zal vast een standaard procedure zijn neem ik aan? Ik kan me niet voorstellen dat ze altijd gaan checken waar je eerst woonde om te voorkomen dat een paar mensen een folder weg moeten gooien

13 likes

Ik denk dat zo’n firma ook liever te vaak info geeft dan te weinig. Ja, die keykoord en pashouder kan je misschien niets mee (al kan het altijd voor iets anders van pas komen), maar dat papier is niet zo erg.

5 likes

ja en regelmatig 1+1 in bonus (alhoewel, tegenwoordig is er niets meer in bonus :money_mouth_face:)

1 like

Hoe werkt dit? Ik snap het plaatje geloof ik niet zo goed. Scannen ze alles en doen ze het meteen terug in de wagen ofzo?

Misschien krijg je al die onnodige shit erbij zodat je hun info meteen in de praktijk kan toepassen.

4 likes

Ik ben al twee dagen producten aan het uploaden op mijn webshop en ik ben er he-le-maal klaar mee. Wat een kutwerk. En ik ben nog niet eens op de helft.

2 likes

Er staat alijd 1 lege kar aan de kassa! De gescande producten gaan in die extra kar, en dan blijft jouw lege kar staan voor de volgende klant.

1 like

Mensen die een spatie voor een leesteken zetten. Hoezo ?

12 likes

Sgat, sommige mensen zetten een spatie middenin een woord. Ik werd laatst ‘schat je’ genoemd.
Geef mij jouw problemen.

6 likes

Zijn het buitenlanders? Mijn vriend zet ook altijd een spatie voor bijv een uitroepteken. Is in zijn taal de norm dus hij doet het in andere talen ook zo.

Neee… gewoon een Nederlandse vriendin.

@Nescio :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Wat een arremoe dit, die medewerkers staan dan de hele dag zo half krom? Kan toch niet goed zijn voor je rug :cry:

4 likes

Doet mijn moeder ook.
Verkeerd aangeleerd in de typcursus in ‘41 denk ik.

6 likes

Mannen. Vooral één specifieke

2 likes

Het geluid van mensen die drop eten

2 likes

Als restaurants of Airbnb’s het wachtwoord en de gebruikersnaam van de WiFi niet aanpassen. Het is zo makkelijk om te doen en het is zo irritant om F3!cg14=+/%asFd% te moeten typen.

12 likes