Waar erger je je aan? #15

Ik krijg op LinkedIn een bericht te zien van de pagina Men Matter Too en het is precies zo verschrikkelijk als je zou verwachten. Dit plaatje erbij ook🤦🏼‍♀️. Oh en de #feminism.

3 likes

Anti vries ruitenwisservloeistof en dan je ramen heel vaak besproeien

1 like

Ja heb ik, maar zodra ik ga rijden bevriest dat weer echt drama.

Ik wil maar niet ongesteld worden. En er is gewoon echt geen mogelijkheid dat ik zwanger ben maar nu zit ik alsnog te stressen erover :sweat_smile:

2 likes

Mijn ventilator is stuk, dus ik had van de weeks eerst gekrabt en daarna dit, maar het bevroor meteen weer :frowning: moest de auto aan de kant zetten en weer naar huis lopen om water te halen…

2 likes

Misschien zo’n antivriesdeken proberen?

2 likes

Ruitenwissers op de hoogste stand aan en de airco warm vol aan op je voorruit werkt bij mij altijd, na 2-3 minuten kun je de ruitenwisser uitzetten en dan vriest je raam niet meer aan

2 likes

Ik gebruik zo’n spray. Bij de action gekocht, hema heeft het ook.
Even sprayen en smelt 9/10 weg. Behalve laatst toen zat er dikke laag ijs op dat ik gewoon stond te bikken. Maar met die spray bevriest het niet weer tijdens het rijden bij mij.
Meestal zet ik auto aan, rondje sprayen, rondje met de wisser en klaar.

1 like

Rapporteren voor verspreiden van onjuiste informatie? Of kan dat niet op LinkedIn?

2 likes

Dat ik een week moest wachten op deze huisarts afspraak en dat ze nu al 30 minuten uitlopen…

2 likes

Ik had een ps5 besteld die na een dag defect bleek te zijn, retour gestuurd ter vervanging naar Sony, nu is ups de zending kwijtgeraakt en zijn zowel ups als playstation al 2 dagen niet te bereiken :sob::sob::sob:

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Pakketjesirritaties

M’n oortjes gingen net ineens niet meer in m’n telefoon en volgens mij zit er een afgebroken stuk van m’n hoesje in die ingang :rage: alleen kan het niet goed zien

Dus thuis maar even m’n een sateprikker proberen maar ughhhh irritant en nu kan ik geen muziek luisteren in de trein meh

Edit: thuis en het is eruit gelukkig!!

2 likes

Ik kan mijn dealer even voor je bellen?

7 likes

Deze berichtgeving:

Maar verderop in het artikel staat dan dit:

Oftewel wtf is het probleem nou eigenlijk

47 likes

Goeie kop weer, kunnen de Gerda’s en Jeroens die elke dag vlees moeten eten weer lekker op los.

20 likes

Ja en zelfs al zou het wel ongezonder zijn denk ik nog: maakt dat uit? Mag een vegetarier ook gewoon een ongezonde burger eten aub

25 likes

Volgens mij wordt dit elk jaar wel een paar keer als nieuwtje gedeeld.
“Oooh nee niet de zouuuut.”
En dan gaan ze vervolgens een frikadel eten

1 like

Dat de douglas nu ook partners heeft die sommige items verzenden. Nu krijg ik dit ook weer in delen verzonden

3 likes

Dit moeten ze echt verbieden. Als je het niet hebt, verkoop het dan niet. Net als bij Bol.com en Blokker. Zo kut

9 likes