Waar erger je je aan? #15

Bij blokker is dit echt vreselijk. 75% van wat op de site staat kun je niet bij blokker kopen :joy:

4 likes

En maar niet snappen waarom ze al jaren bijna failliet gaan

Verzend bol.com nog dingen zelf is meer de vraag

2 likes

Mijn bestelling bij bol bestond uit 4 producten, 4 verschillende betaallinks, 13 mails en 3 bezorgmomenten🫠

8 likes

Dat mensen aan de verkeerde kant van de weg fietsen op een smal fietspad direct aan een drukke weg.

Dus een van de twee fietst dan half op de autoweg, echt levensgevaarlijk.

3 likes

Haha ja het is gewoon zoeken naar iets van Blokker zelf (en het komt dus helemaal niet overeen met het assortiment in de winkel)

1 like

Alleen boeken toch?

@Jeezlouiz Hopelijk niks waar je garantie op hebt. De horror om dat te melden

2 likes

Woon je in NL/BE? Zelfs in het mini dorpje van mijn ouders zijn de winkels 7dagen per week open.

2 likes

Nee niks groots haha wat vitaminen vooral.

1 like

Wtf is dit: https://www.tiktok.com/@nicolkremers/video/7195951053689441542?is_from_webapp=1&sender_device=pc

Mijn nachtmerrie

6 likes

Ik woon nu 10+ jaar ergens waar op zondag de supermarkten en winkels dicht zijn, en ik vind het nog steeds kut :sob:

4 likes

Ik zit echt te wachten tot ze dat zakje kaas leeg strooit maar helaas

4 likes

Ik volg haar niet, maar wat ik soms voorbij zie komen van haar na de breakup is zo fascinerend/apart. Dat ze namen van accounts op haar gezicht schrijft tijdens livestreams

4 likes

Wat een rare shit onder deze tiktok bij 'topvideo’s van vandaag"

Of komt dit omdat ik geen tiktok heb :thinking:

1 like

ik kom net echt van een kutfeest vandaan en voel me ook nog kut over mezelf waarom zijn mannen toch zo kut

2 likes

Ik heb slecht geslapen, heb keelpijn en een volle neus en mn huid is zo droog als kurk door mn peeling. En ik moet een halfuur eerder beginnen op werk. Gatver.

3 likes

Zo te zien is dit een impopulaire mening, maar ik vind het juist wel prettig dat in mijn omgeving niet alles te krijgen (beperkte Thuisbezorgd-opties, geen flitsbezorgers) is en de winkels niet 7 dagen per week open zijn. Op de een of andere manier geeft het rust.
In deze omgeving (ook biblebelt) is zondag echt een andere dag dan de andere 6. Echt een dag om even op te laden. Maar ik kan me voorstellen dat dit voor sommige mensen juist een soort nachtmerrie is :smile:

15 likes

Ik heb in december mn volledige eigen risico moeten betalen en nu weer - voor een behandeling die alleen in december en januari liep. Echt zo kut getimed, en zo zuur.
En dan is het blijkbaar niet eens volledig gedekt dus moet er ook nog een bedrag bovenop betalen.

Oh ik heb dit ook… in november gestart met een medisch traject dus die lekker helemaal zelf betaald en nu zometeen weer :face_exhaling: