Waar erger je je aan? #15

Inderdaad. Voorrang geven lijdt soms tot zulke vervelende situaties. of dat het verkeer op een rotonde dan keihard moet afremmen omdat 1 auto denkt: “laat ik de fietser hier voorrang geven terwijl die dat niet heeft” en dus niet de rotonde afgaat terwijl alle autos dat wel verwachten

16 likes

Het is niet zuur, het zorgt gewoon voor onvoorspelbaarheid en dus gevaar in het verkeer als iemand voorrang gaat verlenen aan een ander terwijl hij die voorrang zelf heeft.

10 likes

Maar start je Bijv bij fertiliteit niet elke behandeling, ook al is het binnen 3mnd, een nieuw dbc? Als we zegmaar in maart weer een poging zouden hebben (punctie was nu eind januari).

Ben wel benieuwd haha, want wij zijn dus 30/12 gestart met spuiten voor IVF, en dacht dus dat die hormonen en de start echo’s in 2022 zouden vallen en de punctie in 2023 (financieel).
Dat is niet een nieuw traject maar zou wel eens 380€ kunnen schelen (x2)

1 like

Haha ik had vanmiddag nog zo’n situatie. Fietser wilde een zebrapad overstekend, volgens mij heb je dan geen voorrang (fietsend). Ik dacht ik stop toch maar want het zag er niet naar uit dat hij ging stoppen. Maar toen stapte hij dus toch af en elke keer als een van ons aanstalten wilde maken om te gaan rijden deed de ander dat ook en stonden we weer beiden stil :smiling_face_with_tear: Het was awkward

6 likes

Dit hangt toch ook 100% van de situatie af, zoals de rotonde die iemand er bijvoorbeeld bij verzint

Maar goed blijkbaar is ff stoppen voor iemand al even controversieel als je pizzabezorger fooi geven

4 likes

Ik zag vandaag een auto links de rotonde op gaan, dat was ook een leuke situatie. Vooral omdat hij al in de linkerbaan reed, wat dus eigenlijk gewoon spookrijden was. En toen hij iemand tegenkwam die de rotonde af ging had hij alsnog niet door dat hij fout zat :woman_shrugging:

1 like

Ik vind het alleen irri als mensen voorrang geven als ik al voor hun ben afgestapt.

8 likes

Ok maar dat is een hele andere discussie en ging het niet over?

1 like

Dit was precies zo’n situatie die ik bedoelde

2 likes

Ik heb gisteren mijn vader in bed staan tillen en omg de pijn in mijn schouder en nek :sob: Het duurt al de hele dag en ik word er gek van

3 likes

Dat zou ik eigenlijk niet durven zeggen. Die regels zijn per dbc weer net anders wanneer je mag afsluiten en wat er wel en niet binnen mag vallen.

2 likes

Ach wat vreselijk, ik hoop dat hij medicatie kan krijgen om geen pijn te voelen. En jij ook veel sterkte

1 like

Geen idee, na dit filmpje heb ik het venster gesloten. Kon niks meer aan.

Dat ik net de webshop bylotte ontdek, mooie dingen zie maar de prijzen echt gigantisch zijn en mijn inkomen te karig is voor deze prijzen :sob:

1 like

Anticiperen en op op onverwachte zaken reageren zijn toch een van de belangrijkste dingen die je als het goed is aan het doen bent, naast het simpelweg besturen van je voertuig.

Mensen zijn geen robots. Ze doen weleens raar. Gelukkig.

4 likes

Ja laten we dan meteen alle verkeersregels in de wind slaan, want we moeten nota bene anticiperen op onverwachte zaken kunnen reageren in het verkeer! Dit is echt de wereld op zn kop wat je nu stelt.

9 likes

Ik ga morgen een nachtje naar Dusseldorf en ik wil altijd naar hetzelfde hotel en nu heeft mijn vriend een andere geboekt!!! :rage:

7 likes

Ze zijn toch niks verplicht?

1 like

Slippery slope argument.

3 likes

Regendouches zonder keuze van een andere douche. Ik wil niet elke dag mijn haar nat. En ik wil ook niet de douchekop de hele tijd vast houden.

25 likes