Waar erger je je aan? #15

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :sweat_smile:

3 likes

Toen ik hem in elkaar zette heb ik die pinnen in de verkeerde gaten gedaan, toen er met geweld uit moeten halen en nu zit het aan de onderkant eigenlijk allemaal een beetje te los en met zoveel speling

Oh dat is wel rot ja! Als je niet supergoed oplet gebeurt zoiets snel ja.

1 like

Die reclame van de Lidl van iets van knuffeltjes ofzo maakt me echt agressief. Zin om dingen te slaan als ik die hoor, zeker in de ochtend

9 likes

Dat de muziek zo hard moet staan in de winkel, dat winkelt echt niet lekker.

4 likes

Lieveheersbeestjeeeee

5 likes

Zingende kinderen rillingen

10 likes

Sommige mensen (ja het zijn toch elke keer boomers sorry) bij de flessenautomaat;
“Fles niet geaccepteerd” oh ik probeer het nog even 20 keer terwijl ik ondertussen mijzelf afvraag waarom die fucking fles niet geaccepteerd wordt. En dan draaien ze zich na 5 minuten om, zien ze dat er iemand achter hun stond en dan:

5 likes

Ik vind het altijd superleuk om voor vrienden/familie te koken en doe dat ook graag maar die afwas erna euuhghhh

2 likes

Krijg je er geen hulp bij?

3 likes

https://vm.tiktok.com/ZMYfVeL4H/https://vm.tiktok.com/ZMYfVeL4H/

2 likes

Dat ons plafond net iets te schuin liep voor onze PAX kast.
Gvd het gestucte plafond eruit moeten bikken om die kast te laten passen.
En nog past ie net niet zoals we het willen.
Janken met die kut verbouwing

En dat dit op zondagochtend om 07.15 gewoon doorgaat. M’n laatste vakantiedag. Top dit.

1 like

Wat balen! Kan je niet weg vandaag? Lekker dagje sauna oid?

1 like

Misschien heb je er nog iets aan, maar mijn vriend heeft de onderkant van onze pax kasten eraf gezaagd, paar centimeter maar maakte wel net het verschil hier.

4 likes

Het is inmiddels gelukt.
Die kast staat er toch voor dus niemand die het ziet.
Was 1 kast die niet helemaal paste, de rest past perfect.

2 likes

Ja, ga er vandaag lekker op uit :+1:
Laatste vakantiedag vieren :wine_glass:

2 likes

Ik moet vanaf morgen 2 maanden op een andere afdeling werken en ik heb er zelf voor gekozen maar waarom wilde ik dat :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: weer allemaal nieuwe collega’s en helemaal niet mn favo doelgroep cliënten.

4 likes

Dat mijn oor nu al 43 dagen verstopt zit en het volgens de dokter wel 3 maanden kan duren

2 likes

Jeukende en open eczeem handen. Niet handen wassen is geen optie.
morgen ha maar bellen voor creme.

1 like