Ja wie is nou echt blij met deze plaatsing?? Als je die douchekop niet vast hebt sproeit ie random opzij en veel te laag? Snap er echt niks van en zie het toch heel vaak in luxe badkamers? Kan iemand dit uitleggen?
Dit is echt een goede vraag want ik zie het ook veel te vaak
“Mijn kind is 22 maanden”. Hou op hoor
Ja!!! Irritant. Sowieso die vraag. Ik vergeet altijd hoeveel maanden mijn kind is, dus ze is nu al 3 maanden 1,5. Maar waarom moet het bij kinderen zo specifiek? Ik ben zelf toch ook niet 30 jaar en 8 maanden.
Die douchekop noem je een handdouche en is ontworpen om vast te houden haha. Ik doe gewoon mijn haren in een knot en dan buig ik een beetje met mijn hoofd buiten de straal (van de regendouchekop) en dat werkt prima.
Mijn voeten die niet warm te krijgen zijn. Ik haat dit zo.
Dat je dit moet uitleggen
Ontworpen door een man denk ik.
Ook van vriendelijk bedoelde dingen, mag je gewoon geïrriteerd raken hè.
Ik raad deze af! Hij is bij mij helemaal volgelopen met water, echt een onding hahahha zou gewoon een normale douchemuts kopen.
Nee vind ik echt niet. De verkeersregels zijn er juist zodat alles duidelijk is voor iedereen, zodat je weet wat je kunt verwachten, ze zijn er niet voor niks. Niet fijn als iemand ze dan zelf gaat bedenken.
Ja en gevaarlijk als vooral kinderen in de gaten krijgen dat ze vaak onterecht overal voorrang op krijgen.
En toch doen ze het! Dan kun je wel heel verontwaardigd gaan doen, maar water is nat, gras is groen en mensen zijn raar.
Ik heb een panterprint badmuts voor de niet-was dagen. Geniet van deze visual.
Ik vermoed een kale man. De kale man wiens douche ik gebruik is namelijk groot fan.
@George zo heb ik het ook steeds opgelost, maar voor mij doet dat af aan de douche ervaring. Ik wil gewoon rechtop staan en een substantiële straal in mijn rug voelen. En mijn nekharen worden dan alsnog nat.
Ik word echt akelig van het geluid van water dat op die douchemuts valt. Echt zoveel herrie.
Ik heb als kind ooit op ebay douchekapjes besteld, heb nu 15 jaar later nog steeds honderden van die wegwerp douchekapjes.
Mocht je vaak je haar verven en dit gebruiken, bericht me . Dan stuur ik ze op.
Terwijl er ook zulke douches bestaan waarbij je die ‘handdouche’ in hoogte kunt verstellen en het recht naar voren straalt. Dan heb je zowel de regendouche als een normale douche.
Snap die andere combinatie ook echt niet, heel ergerlijk.
Haha ja ok maar dat kunnen we over bijna alles wel zeggen. Je verontwaardiging uitspreken is soms ook fijn
Ik erger me aan dat elke scheet die hier niet goed valt, wel ontworpen of bedacht zal moeten zijn door een man
Ik ben gestopt met drinken en word nu alsnog na een verjaardag beroerd wakker. Not cool.