Waar erger je je aan? #15

Ben op zoek naar een jas/stola/shawl om over mijn trouwjurk te dragen en die moet wit zijn, waarom krijg ik allemaal ivoor- of crèmekleurige opties? Als er één ding is dat ik haat is niet matchend wit.

5 likes

Kan de bruidswinkel dat niet maken? Ik heb het laten maken in dezelfde stof van mijn jurk.

1 like

Ik heb mijn jurk online gekocht. Dus moet iets erbij kopen dat matcht

1 like

Ik wilde kaas halen (ik ben ook een klant) is de kaaswinkel dicht op zondag :japanese_goblin::cheese::broken_heart:

6 likes

Ik wil kaas

5 likes

Ben op een burgerlijke verjaardag en mn hersenen sterven hier echt van af.

5 likes

Doordat het weer gaat vriezen, heb ik nu een scherpe migraine-achtige hoofdpijn. Wanneer ik zo’n soort hoofdpijn heb, werken pijnstillers niet

1 like

Ik heb een shawl en een vestje laten breien voor bij mijn trouwjurk. Kon ik in het breiwinkeltjes zelf de juiste kleur en textuur wol uitzoeken en toen werd het voor mij op maat gebreid. Dus dan ook niet heel dik maar lossige steek en de shawl had ook nog een patroon. Misschien iets zoiets een optie en dan eventueel met stof? (Het was hele dunne fijne wol dus niet een dik degelijk ding.)

1 like

Dat ik een nieuwe tv heb besteld maar die het meteen niet goed doet. Heb toch geen zin om weer terug te moeten sturen en opnieuw een andere uit te zoeken

2 likes

Ja wat een gedoe ik had dat laatst met een oven. Heel die oven uit zes lagen verpakking gehaald, was hij meteen kapot. Ik kreeg dat ding helemaal niet meer fatsoenlijk in de verpakking. Succes!!

2 likes

Dat ze bij Irene Schouten in werkelijk elke kop op nieuwssites en in de interviews maar blijven terugkomen op haar dip. Natuurlijk is dat vervelend en nu extra knap, maar laat haar gewoon de overwinning vieren zonder er telkens iets negatiefs bij te halen?

1 like

Zitten jullie in een kring? Heeft iedereen het over kinderen en belasting aangifte? Serveren ze kaasblokjes met worstjes??

5 likes

Ja op alles.

10 likes

Dat een vrouw in de dierentuin drie keer ‘sshhht’ naar mijn kind (en andere kinderen) deed als hij enthousiast werd van de dieren. We liepen dezelfde route en ze deed dit gewoon bij meerdere hokken. Rot op joh.

En voordat je denkt: ja houd je kind dan ook in bedwang. Wij en de andere ouders zeiden zelf ook al dat ze iets zachter moest doen voor de dieren. En dan langslopen en zeggen: ‘Er staat hier dat je ZACHTJES moet doen’. Mijn god vrouw, als je kinderen niet leuk vindt, moet je misschien niet op een zondag naar een plek gaan waar veel kinderen zijn.

12 likes

Wat een Karen, heel irritant. Ik heb sowieso het idee dat er in dierentuinen heel veel irritante mensen rondlopen die zich met van alles bemoeien

5 likes

Dat het weekend alweer voorbij is

20 likes

Aan (beauty) tutorials op TikTok in meerdere delen. “Go see part 2/3/4/5” ughhh. Ga dan gvd gewoon op YouTube :triumph:

7 likes

Niet altijd, gisteren niet. Maar het is ook wel krap in mijn mini keuken dus je loopt elkaar snel in de weg

Ja en video’s kunnen nu ook best lang duren dus het is sws irri als ze ze maar 1 min laten duren :rage:

2 likes

Ja nee sorry langer dan 1 min is m’n spanningsboog op Tiktok niet hoor haha.

3 likes