Fwp, maar heb op donderdag m’n Ikea-bezorging staan, maar heb ‘s ochtends een werkafspraak elders. Datum wijzigen kan niet meer voor deze week. -.-
Ulg ik dacht yes mn trein rijd toch wel. Vallen ze toch een voor een uit. En het irritante is dat de bus er wel op staat maar die staat er altijd op ook als ieh niet rijd. Ik vind het prima dat je staakt maar doe iets aan je communicatie por favor.
Ik werk nu drie maanden en sommige vriendinnen van mij hadden de luxe om die drie maanden niks te doen, te reizen of ontspannen maar die zijn dan nu ook wel begonnen met werken. Ik kom echt om in de instastories met ‘young professional’ ‘early morning’ en ‘they didnt tell me how hard this was’. Hahaha hou je mond je hebt drie maanden kunnen reizen en zuipen en het is al licht ‘s ochtends. Kan ik echt niet tegen
Onze intranet pagina wordt heel slecht bekeken. Behalve de berichten over minder vlees eten in de bedrijfskantine. 39 reacties met “ik hoef dat gras niet” en “we mogen ook niks meer tegenwoordig”
Er is nog steeds vlees verkrijgbaar……
M’n vriend heeft al een week manflu dus blijft thuis van z’n werk. Maar ik heb een burnout en inmiddels is mn accu zo op met constant voor 'm zorgen, gewoon de herrie in huis, zn gesnurk s nachts waardoor ik al een week niet heb geslapen en steeds weer vragen beantwoorden enzo. Hij zou vandaag gaan werken dus ik keek al uit naar een paar uurtjes voor mezelf, maar nu besloot ie vanochtend om half 6: nee ik blijf toch nog een dagje thuis. Vervolgens lig ik wakker van zn wekker en zn gesnurk en heeft hij nog heerlijk een paar uur geslapen.
Ik had zo uitgekeken naar even rust haha
Op mij werk is het deze week de week zonder zuivel en vlees en het houdt de gemoederen al 3 weken bezig…
Ja hier ook. Mensen zijn er niet blij mee. Ook allemaal vieze afbeeldingen van vlees plaatsen in de comments.
Haha ja. Je kunt de bingokaart volmaken. “Allemaal prima als mensen dit willen, maar duw het niet zo door mijn strot!!”
Relax, er is 1 weekje geen vlees en zuivel te halen in de kantine. En anders neem je lekker je broodje ham van thuis mee, zou je denken.
Mn eigen hoofd in het blauwe licht van m’n laptop tijdens de zoommeeting op maandagochtend 9 uur.
Dat ik elke keer net te laat ben voor een atelier Vanrosa Croissant.
Nu weer
Ja het lijkt net alsof ze zich persoonlijk voelen aangevallen. Niemand dwingt je om een vegan te zijn. Dus chill pff.
Haha nou dit ja!
Bij ons is doet de kantine ook week zonder vlees en zuivel en die reacties idd
Ik ging met 1 collega het gesprek erover aan, maar kwam niet echt ver haha zij kwam ook met ‘door de strot geduwd’ ik zeg je kan toch gewoon alles wat je wilt eten van huis meenemen als het hier niet verkrijgbaar is? Het is niet verboden om te eten, alleen ff een weekje niet verkrijgbaar.
En bij ons is ook gewoon de mogelijkheid om thuis te werken, dus mensen maken zich echt druk om niks als je t mij vraagt
Omg echt… ik dus ook weer. Heb de site standaard open staan, maar dat is dus niet genoeg…
Haha jeetje ben jij niet net pas beginnen werken? Houd nog wat frustratie over voor de volgende 40 jaar van je loopbaan
Dit is het waar erger je je aan topic toch?
Valt me gewoon op dat je veel post over hoe kut werken is haha. Gecondoleerd
Ja ik zit ook gewoon niet op mn plek hier. Maar ik heb het verder wel gewoon okee hoor maar mijn ergernis vanochtend ging meer om hoe andere mensen erover posten
Ik denk juist dat je in het begin er heel erg achterkomt wat je wel en niet leuk vind qua werk. Toen ik net klaar was met studeren keek ik naar hele andere functies dan nu lol
Ik wil net de deur uit gaan en mijn verhuizende nieuwe buren hebben gewoon mijn voordeur geblokkeerd met dozen etc Dus ik kan nu de deur niet uit. Ik probeerde net een klein gaatje te maken zodat ik er misschien langs kan, maar ik heb een panty aan, een werk afspraak en ik heb geen idee of ik dan mijn deur nog kan dichttrekken om de dozen heen.
Die mensen zijn ook nergens te bekennen
Wtf, wat een eikels. Gewoon die dozen opzij duwen