Waar erger je je aan? #15

Ik zat net in de bios en de man naast me deed zn schoenen uit en kwam toen met zn voet tegen me aan :grimacing::woozy_face: en hij zat de hele tijd hele domme geluiden en halve opmerkingen nav scènes te maken

5 likes

Sinds ik een paar kilo’s kwijt ben sliden opvallend veel mannen in mijn dm’s :thinking:
Veel vrienden van mijn ex ook, vervalt de bro code na 15 maanden?

4 likes

Dat ik affogato als toetje bij de italiaan heb gehad en door de espresso kan ik weer eens niet slapen.

2 likes

Mijn pinpas weigerde terwijl ik hem op wereldwijd heb staan met genoeg saldo.

3 likes

Dat ik me schuldig voel en aan het piekeren ben over iets dat eigenlijk gewoon een klein misverstand is

2 likes

Doet ie t inmiddels al? En heb je nog een creditcard?

2 likes

Ik werd wakker van mijn eigen gekuch :smiling_face_with_tear:

1 like

Van mijn credit card was blijkbaar de limiet aangepast. Van mijn pinpas weet ik het nog niet. Zo onwijs raar.
Collega kon gelukkig voorschieten.

En nu heb ik een mega jetlag. Leuk hoor eerste tripje naar de andere kant van de wereld.

Hopelijk lag het gewoon aan het specifieke pinapparaat. Succes verder en veel plezier op je werktripje.

2 likes

Dat hondeneigenaren de schijt van hun hond niet opruimen nadat hun hond midden op straat heeft gekakt. Gadverdamme wat is kak onder je schoenen goor.

20 likes

Ik ben heeelemaal klaar met deze kwakkelwinter, voel me echt al sinds november niet fit, iedere week wel iets, en nu dan eindelijk geveld door griep :+1:t2:super. En ziek zijn is echt kut als je alleen woont, ik wil geen thee voor mezelf zetten :sob:

6 likes

Ik krijg een betaalherinnering voor mijn huur terwijl ik die al weken geleden heb betaald. Nu krijg ik hier stress van en ben ik bang dat er iets mis is gegaan met de betaling oid (ik heb net een nieuwe verhuurder). Heb een mailtje gestuurd en bel morgen wel even. Ben ook op vakantie dus wil hier helemaal niet mee bezig zijn ugh.

2 likes

Wow wat veel! Is het je een eerder jaar al gelukt?

1 like

In welk land zit je? Het is best normaal dat je Nederlandse pinpas niet werkt (vaak wel bij de geldautomaat) dus goed dat je een creditcard hebt!

3 likes

Dat is niet helemaal waar. Ligt wel aan het logo op je betaalpas. Sommige worden niet geaccepteerd.

Edit: Ligt trouwens ook aan het land.

3 likes

Dat is wat ik bedoel inderdaad; dat het aan veel verschillende dingen kan liggen en dat het dus niet heel raar hoeft te zijn dat hij niet werkte.

2 likes

Pizza bitterbal hawai… echt welke Erik heeft dat verzonnen.

7 likes

28 likes

“A british carbonara”

7 likes

Zo lang je gewoon bewijs hebt is er niks aan de hand, goed dat je een bericht hebt gestuurd. Zelfs mensen die echt een keer huur niet betalen of meerdere keren hebben echt niet direct een groot probleem (ja je kan echt pech hebben/lul huisbaas, maar over het algemeen), dus komt vast goed. Maar snap dat het vervelend is op vakantie

4 likes