Ik erger me zo aan mensen die in een gesprek meerdere malen zinnen als “het is geen onwil” en “even voor jouw beeldvorming” gebruiken. Het voegt niets toe aan een verhaal en is gewoon domme opvulling.
Ik vraag mijn collega’s bijna dagelijks hoe het met ze gaat. Dan laten ze zich uit over vanalles en nog wat en ben ik blij dat ze zoveel bij me kwijt kunnen.
Maar ik zou het zo fijn vinden als ze eens terugvroegen hoe het met mij ging…
Ik moet nog 45 jaar Dan ben ik allaaaaang dood hahaha. Echt triest.
Pak yoghurt gekocht bij de ah die al een week over de datum is. Normaal check ik altijd, een week is wel veel.
Yoghurt is na een maand (of 2) nog wel goed (als het naturel is dan, geen smaakjes of suiker).
Dat is wel lang. Het heeft een smaakje en pak staat bol zag ik bij uitpakken. Maar verwacht in een winkel producten te kopen die niet al een week over datum zijn.
Dubbele ergernis.
- eerste dag na mn vakantie, wekker die super vroeg gaat, donker, regen…ik ben docent op een middelbare school en snap niet waarom dat zo vroeg begint. De leerlingen vinden het te vroeg, ik vind het te vroeg…
- mensen die in het bushokje staan te roken zodat ik in de regen op de bus moet wachten
Van mensen die bij de AH werken heb ik gehoord dat ze echt alles terug nemen (halve rol opgevreten koekjes etc) dus met een pak over de datum kan je sowieso terug gaan. Al had dat pak sowieso niet in het schap moeten staan .
Ik zit nu sinds een paar weken thuis met een burn-out. En een andere collega is geopereerd aan een verzakking. Ze hebben haar een bloemetje gestuurd namens het team en mij niets (heb overigens van degene die geopereerd is een kaartje gekregen en van een andere collega ook, dat is wel lief). Maar vind het wel inconsiderate /jammer.
Stom! Maar weet van een vergelijkbare situatie met een collega dat wij even geen contact mochten hebben, dus ook niet een kaartje : (
Edit: dus misschien dat het bedrijf/het team daarom niet iets gezamenlijks heeft gestuurd
Nee dat is het niet, want ik moet op advies van de bedrijfsarts zelf ook contact houden met het team dmv wekelijks even koffiedrinken, heel laagdrempelig. Als het lukt.
O sorry, vervelend! Hoop dat je je snel beter voelt
Dankjewel!
Ohh beterschap gewenst. Hè wat jammer
Mensen die de hele tijd “hè” zeggen in hun verhaal. Omg zo irritant en lelijk.
Echt hoor, ik denk dat ik na het zien van de pensioenleeftijd mijn dosis antidepressiva maar weer ga ophogen
Dat ik een crush heb op een veel te jonge collega. Echt genant beter gaat dit snel over.
Tell us more
Ik vind dit echt heel stom en het laat ook wel weer zien hoe onze maatschappij tegen mentale gezondheid aankijkt! Zou er zelf ook van balen en het rot vinden. Heel veel beterschap gewenst!
Wel lief van je andere collega’s.
Het is een beetje een fout ventje met van die grote zilvere ringen en hij doet aan boxen dus heeft een gespierd lichaam maar niet te gespierd. Alleen hij is dus 10 jaar jonger…